کتاب های هنری | جدید در سال 2024

خوب، حالا که فضای قفسه بیشتری در استودیو دارم، می توانم کتاب های بیشتری بخرم! این را تا حدی به شوخی می گویم، اما ذهن کتاب دوست من تا حدی این گونه فکر می کند. با این حال، یک جنبه عملی و سازمان یافته برای من وجود دارد که می‌داند مرزها خوب هستند و چیزها فقط زمانی ارزش دارند که بتوانم به شیوه‌ای معنادار با آنها تعامل داشته باشم. برای لذت بردن از آنها باید در دسترس و مفید باشند، بنابراین با در نظر گرفتن این موضوع، همیشه محدودیت هایی وجود خواهد داشت. همانطور که گفته شد، من واقعاً، واقعاً کتاب های هنری خود را دوست دارم و از آنها استفاده می کنم. من مرتباً به آنها سر می‌زنم و دوباره از آنها بازدید می‌کنم، بنابراین احساس می‌کنم می‌توانم فضای بیشتری را برای کتاب‌های بیشتر بدون احساس گناه توجیه کنم.

با این حال، آموخته‌ام که باید در مورد کتاب‌هایی که انتخاب می‌کنم عمدی باشم، بنابراین عادت کرده‌ام که در مورد کتاب‌های هنری فهرستی دقیق و دقیق داشته باشم. وقتی کتابی را می بینم که برایم جالب است، آن را به فهرست آرزوهایم اضافه می کنم و در بیشتر موارد آن را برای مدتی در آنجا می گذارم تا به این فکر کنم که چه چیزی به مجموعه من اضافه می کند و چقدر می توانم برگردم. اکنون به اندازه کافی کتاب هنری دارم (آثار مرجع، کتاب‌های آموزشی، و همچنین کتاب‌هایی درباره هنرمندان فردی، مجموعه‌های موزه، نمایشگاه‌های خاص یا جنبش‌های هنری خاص) که می‌توانم در مورد آنچه می‌خرم دقیق باشم. آیا من قبلاً کتابهای زیادی در مورد این هنرمند دارم؟ آیا این کتاب جدید به طور بالقوه بهتر از آنچه در حال حاضر دارم با کیفیت بالاتری تولید می شود یا شامل طراحی، نقاشی یا اطلاعاتی است که در کتاب های کتابخانه من گنجانده نشده است؟ تصمیم‌گیری از طریق این کلاسورها به من کمک می‌کند تا در صدر کتاب‌ها قرار بگیرم.

برخی از کتاب ها 2 یا 3 سال است که در لیست آرزوهای من هستند، برخی به مرور زمان حذف می شوند و برخی دیگر فقط چند روز قبل از خرید منتظر می مانند. و برخی از کتاب ها در انتظار انتشار به لیست اضافه می شوند. من گاهی کتابی را پیش‌سفارش می‌کنم، اما سعی می‌کنم این کار را خیلی زود انجام ندهم تا پول کتابم در چیزی که برای چندین هفته یا چند ماه دریافت نخواهم کرد، بند نیاید. از آنجایی که نمی توانم به نظرات مشتریان دیگر اعتماد کنم زیرا کتاب هنوز منتشر نشده است، به ناشر، تعداد صفحات، اندازه کتاب و توضیحات نگاه می کنم. من آنقدر کتاب هنری دارم که بتوانم به کیفیت ویراستاری برندهای خاص اعتماد کنم و به ندرت کتاب هنری کوچکتر از 8×10 و 150 صفحه می خرم. می‌خواهم کتاب‌های هنری‌ام سنگین، درشت، پر از عکس‌های رنگارنگ و کتاب‌های بزرگ به سبک میز قهوه‌خوری باشند.

  دست ساز روز شنبه

بنابراین بر اساس این تحقیق، در اینجا چند کتاب هنری در سال 2024 ارائه شده است که من آنها را به لیست علاقه مندی های خود اضافه کرده ام و قصد خرید دارم…

فوریه منتشر می شود

کتاب‌های هنری مورد علاقه من کتاب‌هایی هستند که شامل مطالعات، کتاب‌های طراحی و طراحی هستند. این می تواند به ما بینشی نسبت به رویکرد و فرآیند خلاقانه یک هنرمند بدهد، که اگر بخواهید از کسی که دیگر اینجا نیست یاد بگیرید مانند طلاست! بنابراین، البته، من برای دیدن طراحی روی آبی: نقاشی های اروپایی روی کاغذ آبی از سال های 1400 تا 1700 هیجان زده بودم، کتابی که به نقاشی های روی کاغذ آبی رنگی اختصاص دارد. من حتی یک صفحه کاغذ طرح آبی خریدم تا برای برخی مطالعات آماده شوم.

مکانی جدا از هم

شما می توانید من را در هر کتابی در مورد فضاهای کاری خلاقانه حساب کنید، بنابراین من از سال 1400 تا 1900 در سراسر A Place Apart: The Artist’s Studio هستم. . مانند طرح ها و مطالعات، بینشی در مورد شیوه کار یک هنرمند می دهد که همیشه برای من جالب است. من نمی توانم صبر کنم تا این کتاب را به دست بگیرم!

ماه آوریل منتشر می شود

من مدتی است که جنی آیتکن را در اینستاگرام دنبال می کنم و همیشه از نحوه جذب نور خورشید با رنگ شگفت زده می شوم. واقعاً مثل جادو است! وقتی به انعکاس خورشید روی آب در نقاشی‌های او نگاه می‌کنید، تقریباً احساس می‌کنید که باید چشمان خود را نگاه کنید. دیدم که او در حال انتشار یک کتاب هنری است و به محض اینکه در لیست آمازون قرار گرفت، آن را به لیست علاقه مندی های من اضافه کردم. نقاشی در نور اثر جنی آیتکن نقاشی است که من مشتاقانه منتظر مطالعه آن هستم.

  یاتوفو "یک فضای تعطیلات آرام" را در نمایشگاه Jianze ترویج می کند

کودکان در هنر امپرسیونیستی

هنر امپرسیونیست مورد علاقه من است و من بیش از هر کتاب دیگری در مورد این جنبش دارم. در واقع، 3 1/2 از 6 قفسه کتاب من تا حد زیادی پر از کتاب هایی در مورد امپرسیونیسم و ​​هنرمندان امپرسیونیست است. شاید فکر کنید که دیگر به فکر اضافه ، کتاب‌های امپرسیونیستی به قفسه‌ام نباشم، اما هنوز هم این چیزی است که بیشتر از همه برایم هیجان‌زده است. وقتی کودکان در هنر امپرسیونیستی را در دسته کتاب های هنری «به زودی» در آمازون دیدم، دریغ نکردم که آن را اضافه کنم. (این نقاشی روی جلد فقط خوشمزه نیست؟)

کاث کولویتز

وقتی کتابی از هنرمندی را می‌بینم که نمی‌شناسم، معمولاً کارهای او را در گوگل جستجو می‌کنم و می‌بینم آیا آثار با من صحبت می‌کنند یا خیر. اگر نه، ممکن است آنها را برای بررسی بیشتر به لیست علاقه مندی هایم اضافه کنم یا فقط قبول می کنم. من Käthe Kollwitz را نمی‌شناختم، اما طرح‌هایی را که در پیش‌نمایش کتاب نشان داده شده بود و همچنین آنچه را که آنلاین یافتم دوست داشتم. این به طور خاص سبک من نیست، اما از مطالعه هنری لذت می برم که ممکن است مرا به مسیرهای جدیدی سوق دهد. من قدردان کارهایی هستم که خارج از زیبایی شناسی و چرخ ها هستند، تا زمانی که با من صحبت می کنند. همیشه چیزهای بیشتری برای یادگیری وجود دارد و من مشتاقانه منتظر یادگیری از Käthe هستم.

می منتشر می کند

مری کاسات در محل کار

اگر او را نمی شناسید، مری کاسات یک امپرسیونیست آمریکایی است که در دنیایی که مردان بر آن تسلط دارند نامی برای خود دست و پا کرد. اگرچه کارهای برخی دیگر از امپرسیونیست ها را ترجیح می دهم، اما از مطالعه نقاشی های او لذت می برم و از دیدگاه زنانه او در موضوعاتش قدردانی می کنم. او زنان، مادران و کودکان را به گونه ای نقاشی می کرد که (از نظر من) با همتایان مرد خود متفاوت است. من فقط دو کتاب مری کاسات دارم و هر دو کتاب قدیمی‌تر هستند، بنابراین فکر کردم می‌توانم اضافه ، مری کاسات جدید در محل کار را به قفسه کتاب‌ام توجیه کنم.

  وسواس های تابستانی در Walmart | خانم دانه خردل

پاریس 1874

پاریس 1874: لحظه امپرسیونیستی هنوز حتی جلدی هم ندارد، اما از آنجایی که درباره امپرسیونیسم است، آن را به لیست اضافه کردم. این توسط گالری ملی واشنگتن منتشر شده است و تقریباً 300 صفحه است، بنابراین برای من عالی است. وقتی کتاب را بهتر ببینم، ممکن است آن را حذف کنم فقط به این دلیل که کتاب های زیادی در مورد امپرسیونیسم دارم، اما مقاومت در برابر یک کتاب جدید درباره جنبش سخت است!

من باید برخی از خریدهای اخیر کتاب هنری خود را به اشتراک بگذارم و تورهای ویدیویی و نظرات خود را ارائه دهم. وقتی در مورد هنر و هنرمندان می خوانم چیزهای زیادی یاد می گیرم. بله، من برای بهبود تکنیک‌هایم به کتاب‌ها نگاه می‌کنم، مطالعه می‌کنم و با کپی ،/تقلید ، یاد می‌گیرم، اما همچنین دوست دارم در مورد ناامنی‌های هنرمندان بزرگ، مبارزات و سفرهایشان مطالعه کنم. در این حقیقت که ون گوگ به کار خود ایمان داشت، بسیار دلگرم کننده است، اگرچه موفقیت چندانی با آن به دست نیاورد. خوشحال کننده است که بدانید حتی جان سیگنر سارجنت که یکی از بهترین نقاشان پرتره تمام دوران محسوب می شود، از کار او انتقاد کرد و حتی مجبور شد برخی از پرتره ها را دوباره انجام دهد زیرا او (و مشتریانش) از این شبیه بودن بسیار ناراضی بودند. من دوست دارم در مورد نحوه ملاقات دگا و مانه در موزه لوور در حالی که هر دو بر اساس نقاشی ولاسکز حکاکی می کردند و اینکه چگونه نقاشان امپرسیونیست اغلب استودیو، مدل ها و طبیعت بی جان خود را برای صرفه جویی در هزینه به اشتراک می گذاشتند، بخوانم.

این هنرمندان را که به نظر می‌رسد غول‌های دنیای خلاق هستند، می‌گیرد و آنها را قابل دسترس، خطاپذیر و تشویق‌کننده می‌کند. و شاید فراتر از قلم موها و تکنیک، درس های واقعی در آن نهفته است.

منبع: https://missmustardseed.com/art-books-new-releases-in-2024/

Journees du patrimoine paris. Harmonia – my moral story. The secret diaries of miss miranda cheever by julia quinn | cambridge and baccalaureate exams | litcharts | sparknotes.