ترکیبات غذایی را با هم ترکیب کنید!

پروژه Pura Vida / عکاسی Mykals

نکته طراحی DIY! امروز ما روشی ساده برای ارتقای منزل خود بدون پرداخت هزینه برای طراح داخلی به اشتراک می گذاریم. از مجموعه های غذایی فاصله بگیرید! یک ست میز و صندلی همسان همیشه زیباست، اما نکته ای که طراحان دوست دارند این است که با میز و صندلی های ترکیبی به فضای ناهار خوری بعد ببخشند. این ترکیب ممکن است متضاد تن ها، بافت ها، رنگ ها یا مواد چوب باشد. این نگاهی است که لایه لایه و جالب به نظر می رسد. اگر این ظاهری است که می خواهید در فضای ناهارخوری بازسازی شده خود امتحان کنید، امروز ما دو میز زیبا و چندین گزینه صندلی را برای شما طراحی می کنیم که به زیبایی جفت می شوند. نگاه کن!

با جدولی که دوست دارید شروع کنید

میز ناهار خوری توسکا / از اینجا بخرید!

میزی را انتخاب کنید که متناسب با فضا و نیازهای سرگرمی شما باشد. میز ناهار خوری Alder و میز داخلی Garrison ما دو تا از پرفروش ترین ها هستند. هر دو خطوط زیبایی دارند و می توانند جمعیت را در خود جای دهند.

میز ناهار خوری Garrison با پسوند / آن را از اینجا بخرید!

آن را با یکی از این صندلی ها جفت کنید

صندلی غذاخوری بالارد / آن را از اینجا بخرید!

هر یک از این صندلی ها با میزهای ناهار خوری سفید کاری شده فوق العاده خیره کننده به نظر می رسند. تعیین کنید که آیا به چوب یا چرم بادوام نیاز دارید تا به راحتی بعد از ریختن بچه‌هایتان تمیز شوند یا روکش‌های نرمی که بالشتک بیشتری ایجاد می‌کنند. رنگ ها و تن های دیگر را در فضای خود در نظر بگیرید. آیا لهجه تیره کنتراست خوبی می‌افزاید؟ آیا بافت بافته شده عصا را دوست دارید؟ آیا می خواهید شکل های اواسط قرن را برای یک ترکیب مدرن اضافه کنید؟

  مجموعه فضای باز sss x lulu و گرجستان
صندلی غذاخوری Bauer / از اینجا بخرید!
صندلی غذاخوری مالوری / از اینجا بخرید!
صندلی غذاخوری Haven / آن را از اینجا بخرید!
صندلی غذاخوری Fallbrook / آن را از اینجا بخرید!

ترکیب و تطبیق اتاق ناهارخوری یکی از راه‌های ایجاد ظاهری جدید و سرگرم‌کننده در فضای شماست. امیدوارم یکی از این ترکیب ها الهام بخش ظاهری باشد که شما دوست دارید برای خانه خود!

دوشنبه شاد!

Xxx
بکی

منبع: https://beckiowens.com/mix-and-match-dining-combinations/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=mix-and-match-dining-combinations