تور زنان خوب زندگی کردند + مصاحبه

درباره خودتان به ما بگید:

من بنیانگذار The Well Lived Woman، یک درمانگر متخصص در نیازهای زنان، یک رهبر گروه زنان، یک کارآفرین سریال و یک مادر دوقلو هستم.

نیت شما از تصور و طراحی فضا چه بود؟

فضا باید دلپذیر و گرم، آرام و دارای عناصر طراحی برجسته و در عین حال ارگانیک باشد. می‌خواستم زیبا باشد اما نه خیلی باارزش تا مردم واقعاً احساس کنند که می‌توانند در آن آرامش کامل داشته باشند.

از اتاق دایره بگو! چه چیزی این را الهام گرفت؟

می‌دانستم که می‌خواهم فضا روشن و مطبوع باشد، اما با همه نور و هوا، می‌خواستم اتاق دایره‌ای یک استثنا باشد. من می‌خواستم که کاملاً از بقیه زندگی جدا باشد تا وقتی وارد خانه می‌شوید احساس راحتی و امنیت کنید و به حریم خصوصی ذاتی رضایت دهید تا به مردم اجازه دهید واقعاً در آن مستقر شوند و آرامش داشته باشند. علاوه بر این، دایره ذاتاً یک شکل جمعی یا زنانه است. ایده سارا این بود که آن را در سفال رنگی زنگ زده بسازد و ما همه کار را انجام دادیم. من این اتاق را خیلی دوست دارم، مثل همه کسانی که به دیدن ما می آیند.

فضا چگونه کار شما را به عنوان یک روان درمانگر افزایش می دهد؟

من اغلب تعجب می کنم که بسیاری از درمانگران از مطب خود مراقبت نمی کنند، جایی که مشتریان خود را برای انجام کارهای درمانی دعوت می کنند. محیط، زیبایی و گرما برای آرامش دادن به کسی و اجازه دادن به او برای درمان و الهام گرفتن ضروری است. این واقعیت که دفتر من زیبا است، فکر می‌کنم یکی دیگر از راه‌های مراقبت از مشتریانم است، و اینکه وقتی با من در مکانی آرام و الهام‌بخش کار می‌کنند، این آرامش و الهام به بقیه زندگی‌شان سرایت می‌کند.

  فروش هنر تابستانی

منبع: https://sssedit.com/well-lived-woman-tour-interview/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=well-lived-woman-tour-interview