خانه ییلاقی ریچارد زینون و نوریا ماریا در اسنودونیا

خانه ییلاقی مدرن ریچارد زینون نوریا ماریا

هنرمند ریچارد زینون سفالگری را در ژاپن و نجاری، نقاشی و مجسمه سازی را در ایتالیا آموخت. او همچنین یک سرآشپز آموزش دیده است که در رستوران های کشورهای مختلف کار کرده است. آیا جای تعجب است که خانه ییلاقی کوچک او که در قلب پارک ملی اسنودونیا در ولز قرار دارد، سرود هنر و دانش است؟

زینون و شریکش، نوریا ماریا، نقاش همکار، با ساختار 1929 مانند یک بوم خالی برخورد کردند و به طرز ماهرانه ای آن را با ارجاعات مفهومی به سفرهای خود پر کردند و در عین حال زیبایی مواد طبیعی را به نمایش گذاشتند. این خانه دو خوابه با مساحت 689 فوت مربع کوچک است، اما به لطف سقف‌های بلند و پنجره‌های جدید از کف تا سقف که مناظر پربرگ را قاب می‌کند، احساس باز و مطبوع می‌کند.

برای گشت و گذار در خانه زیبای آنها در جنگل با ما همراه باشید. (این زوج اخیراً این ملک را در خانه مدرن فروختند، جایی که ما برای اولین بار آن را مشاهده کردیم.)

عکاسی توسط French + Tye، توسط The Modern House.

Zinon با الهام از اقامت خود در ژاپن، پوشش بیرونی را با shou sugi 17 انتخاب کرد.
تصویر بالا: زینون با الهام از اقامتش در ژاپن، ظاهر بیرونی را پوشاند شو سوگی بان تخته های سرو ژاپنی.
در داخل، این زوج ترکیبی از سبک وابی سابی ژاپنی و خطوط تمیز 18 را انتخاب کردند
بالا: در داخل، این زوج ترکیبی از سبک وابی سابی ژاپنی و طراحی تمیز اسکاندیناویایی را انتخاب کردند. در اینجا آنها در آشپزخانه اپن و اتاق نشیمن استراحت می کنند. صندلی ها پیر ژانرت قدیمی هستند.
تخته های بلوط از یک خانه عمارت قرن پانزدهمی آمده است.  \2\20;ir 19
تصویر بالا: تخته‌های کف بلوط از خانه‌ای متعلق به قرن پانزدهم می‌آیند. زینون به خانه مدرن گفت: «من هر تخته را بازسازی کردم و تکه تکه با چوب آشنا شدم.

منبع: https://www.remodelista.com/posts/richard-zinon-nuria-maria-bungalow-snowdonia-national-park/

  نقره ای و متالیک - سارا شرمن ساموئل