مارگاریتا گلابی خاردار – یک آشفتگی زیبا

مارگاریتا گلابی خاردار یک مارگاریتا صورتی تند جادویی است. این کوکتل با تکیلا، لیکور پرتقال، شربت گلابی خاردار و آب لیمو درست می شود. این رنگارنگ از مارگاریتا کلاسیک شهد آگاو را با شربت گلابی خاردار تعویض می کند و رنگ صورتی روشن به آن می بخشد. این تنوع گاهی اوقات به عنوان باربی مارگاریتا شناخته می شود.

کوکتل های تکیلا بیشتر: مارگاریتا توت فرنگی، پالوما، طلوع تکیلا، آب مزرعه، قاطر مکزیکی، آب نبات مکزیکی.

مواد لازم در دستور پخت مارگاریتا گلابی خاردار

  • تکیلا سفید – تکیلا نقره ای مورد علاقه خود را انتخاب کنید.
  • لیکور پرتقال – مانند Cointreau، Grand Marnier یا Triple Sec.
  • گلابی خاردار شربت – شربت میوه کاکتوس صورتی روشن به شیرینی می افزاید.
    (توجه: این جایگزین شربت آگاو در مارگاریتای کلاسیک می شود.)
  • آب لیمو – تازه فشرده شده ضروری است.
  • نمک مارگاریتا – برای رینگ من از این نمک مارگاریتا استفاده می کنم.

بهترین انتخاب ظروف شیشه ای برای سنگ مارگاریتا یک لیوان دوتایی قدیمی است.

گلابی خاردار چیست؟

گلابی خاردار (همچنین به عنوان گلابی خاردار شناخته می شود) میوه ای از کاکتوس Nopal یا Opuntia است. میوه صورتی روشن پس از برداشتن پوست قابل خوردن است. میوه گلابی خاردار به نام تن شناخته می شود. آنها یک فضای داخلی صورتی روشن آبدار با طعمی شیرین دارند که تلاقی بین هندوانه، تمشک و آدامس حبابدار است. این کاکتوس های میوه ای را می توان در سراسر جنوب غربی، از تگزاس تا جنوب کالیفرنیا و مرکز مکزیک یافت. آنها از اواخر تابستان تا اوایل زمستان رسیده اند (سپتامبر تا دسامبر فصل اوج آنهاست). اغلب می توانید گلابی های خاردار را در خواربارفروشی پیدا کنید و وقتی نمی توانید، شربت هایی از آنها تهیه می شود که به راحتی پیدا می شوند.

  مجموعه Hopp توسط Equipe Cerámicas

طرز تهیه مارگاریتا گلابی خاردار

با تهیه لبه لیوان مارگاریتا با نمک درشت شروع کنید. شما می توانید از آب یا آگاو برای محکم ، نمک استفاده کنید (من ترجیح می دهم از عسل برای لبه محکم استفاده کنم).

سپس تکیلا، شربت گلابی خاردار، لیکور پرتقال و آب لیموترش را در یک شیکر پر از یخ بریزید. به مدت 10 تا 15 ثانیه تکان دهید تا مخلوط کاملا خنک شود.

سپس، مخلوط را در لیوان مارگاریتای آماده پر از یخ تازه بریزید. با قاچ لیموترش یا برش آهک تزئین کنید.

بهترین تکیلا برای مارگاریتا چیست؟

توصیه می کنیم از تکیلا نقره ای (یا بلانکو) برای مارگاریتا استفاده کنید. تکیلا نقره ای خنثی ترین طعم را دارد. برخی ممکن است تکیلا Reposado را ترجیح دهند که بیشتر چوبی و دودی است. طرفداران مزکال نیز می توانند مزکال را به جای تکیلا نقره ای برای این دستور انتخاب کنند. به طور کلی، ما یک تکیلا با قیمت متوسط ​​را برای مارگاریتاهایی مانند تکیلا 1800 بلانکو، تکیلا کازامیگوس یا تکیلا نقره ای Patron توصیه می کنیم. برای این دستور از Olmeca Altos استفاده کردیم.

نکاتی برای ساخت

  • دستور پارچ – برای تهیه یک دسته به اندازه پارچ، این دستور را برای یک پارچ مارگاریتا گلابی خاردار در هشت ضرب کنید. با این کار حدود هشت کوکتل (بسته به لیوان و میزان یخ که استفاده می کنید) درست می شود. حتما با برش های لیموترش تزیین کنید.
  • ایده های تزئینی – لیموترش تازه (مانند یک تکه لیموترش)، یک گلابی خاردار یا یک تکه پرتقال.
  • طرز تهیه شربت گلابی خاردار – اگر ترجیح می دهید شربت گلابی خاردار خانگی درست کنید، مقداری پودر گلابی خاردار تهیه کنید و به دستور ساده شربت ما اضافه کنید. می توانید همین کار را با میوه نوپال تازه انجام دهید، فقط قبل از استفاده از شربت، پالپ و میوه را صاف کنید.
  • ماده مخفی – آب لیموترش تازه برای مارگاریتاهای خانگی ضروری است. بزرگترین تفاوت بین یک مارگاریتا شربتی که در بسیاری از رستوران ها یافت می شود و یک کوکتل خانگی عالی، استفاده از مواد تازه از جمله آبلیمو است.
  Brutalismo: یک کابین بتنی در جنگل های Canada De Alferes، مکزیک

دستور العمل های بیشتر مارگاریتا

سوالات متداول

در مارگاریتا گلابی خاردار چیست؟

تکیلا، لیکور پرتقال، شربت گلابی خاردار و آب لیموترش تازه.

طعم گلابی خاردار چیست؟

میوه گلابی خاردار داخلی صورتی روشن آبدار با طعم ملایمی دارد که ترکیبی از هندوانه، تمشک و صمغ حباب است.

دستور العمل های بیشتر برای امتحان:

برای چاپ

دستور غذا را دریافت کنیددستور غذا را دریافت کنید
دستور غذا را دریافت کنید

طرز تهیه مارگاریتای خاردار را با استفاده از تکیلا، شربت گلابی خاردار، آب لیموترش و لیکور پرتقال یاد بگیرید. من عاشق سرو ، غذای خودم با یک لبه نمک و یک تکه لیموترش برای تزئین هستم.

بازده 1 کوکتل

آماده سازی 5 دقایق

دستورالعمل ها

  • با تهیه لبه لیوان مارگاریتا با نمک درشت شروع کنید. می توانید از آب یا آگاو برای محکم ، نمک استفاده کنید (من ترجیح می دهم از عسل برای لبه محکم استفاده کنم).

  • سپس تکیلا، شربت گلابی خاردار، لیکور پرتقال و آب لیموترش را در یک شیکر پر از یخ بریزید. به مدت 10 تا 15 ثانیه تکان دهید تا مخلوط کاملا خنک شود.

  • در نهایت، مخلوط را در لیوان مارگاریتای آماده پر از یخ تازه بریزید. با قاچ لیموترش یا برش آهک تزئین کنید.

ملاحظات

  • دستور پارچ – برای تهیه یک دسته به اندازه پارچ، این دستور را برای یک پارچ مارگاریتا گلابی خاردار در هشت ضرب کنید. با این کار حدود هشت کوکتل (بسته به لیوان و میزان یخ که استفاده می کنید) درست می شود. حتما با برش های لیموترش تزیین کنید.
  • ایده های تزئینی – لیموترش تازه (مانند یک تکه آهک)، یک گلابی خاردار یا یک تکه پرتقال.
  • طرز تهیه شربت گلابی خاردار – اگر ترجیح می دهید شربت گلابی خاردار خانگی درست کنید، مقداری تهیه کنید پودر گلابی خاردار و آن را به ساده ما اضافه کنید دستور شربت. می توانید همین کار را با میوه نوپال تازه انجام دهید، فقط تفاله و میوه را قبل از استفاده از شربت صاف کنید.
  • ماده مخفی – آب لیموترش تازه برای مارگاریتاهای خانگی ضروری است. بزرگترین تفاوت بین یک مارگاریتا شربتی که در بسیاری از رستوران ها یافت می شود و یک کوکتل خانگی عالی، استفاده از مواد تازه از جمله آبلیمو است.

تغذیه

مصرف تغذیه ای

مارگاریتا گلابی خاردار

مقدار در هر وعده

٪ ارزش روزانه*

*درصد ارزش روزانه بر اساس یک رژیم غذایی 2000 کالری است.

توجه: برای راحتی شما، تغذیه به طور خودکار با استفاده از Spoonacular محاسبه می شود. در صورت لزوم، توصیه می کنیم از محاسبات تغذیه ای خود استفاده کنید.

منبع: https://abeautifulmess.com/prickly-pear-margarita/