هفت دوره پایداری فهرست شده در دوره های Dezeen

دوره های Dezeen: ما هفت دوره را فهرست کرده‌ایم که موضوعات پایداری را پوشش می‌دهند که در موسسات ایالات متحده، آلمان، نروژ و اسپانیا موجود است.

این مجموعه شامل دوره‌هایی برای تمام سطوح آموزشی است که برای معماران، طراحان، دانشجویان یا علاقه‌مندانی که می‌خواهند درک و دانش خود را در مورد مسائل زیست‌محیطی توسعه دهند که می‌توانند در حرفه خود به کار ببرند، مناسب است.


کلاسی از دانش آموزان در حال تماشای معلم در حال ارائه بر روی صفحه نمایش

کارشناسی ارشد در شهرهای پایدار در موسسه نورمن فاستر

برنامه کارشناسی ارشد شهرهای پایدار موسسه نورمن فاستر فرصتی برای دانش آموزان است تا دانش خود را به دست آورند و آموخته های خود را در طراحی شهری پایدار به کار گیرند.

درباره دوره بیشتر بدانید ›


کارشناسی ارشد ارتباطات و طراحی برای توسعه پایدار در دانشگاه علوم کاربردی Neu-Ulm

برنامه کارشناسی ارشد ارتباطات و طراحی برای پایداری در دانشگاه علوم کاربردی Neu-Ulm دانشجویان را با مهارت هایی برای توسعه و برقراری ارتباط استراتژی های پایداری مجهز می کند.

درباره دوره بیشتر بدانید ›


نمونه های بافت زیستی با رنگ روشن

بنیاد طراحی پایدار در موسسه پرت

دوره کوتاه بنیاد طراحی پایدار در موسسه پرات در نیویورک، مهارت های عملی و نظری را برای آموزش اصول طراحی پایدار ترکیب می کند.

درباره دوره بیشتر بدانید ›


سازه ساخته شده واقع در میدان شهر

کربن زدایی در مقیاس در بنیاد Holcim برای ساخت و ساز پایدار

دوره کربن زدایی در مقیاس بنیاد ساخت و ساز پایدار Holcim پروژه های معماری واقعی را بررسی می کند که به دانش آموزان اجازه می دهد تا اثرات زیست محیطی ساخت و ساز را درک کنند و شیوه های موجود را به چالش بکشند.

درباره دوره بیشتر بدانید ›


نمودار دانش آموز

معماری منظر برای پایداری جهانی در دانشگاه علوم زندگی نروژ

  هشت فضای داخلی انبار تغییر یافته که پژواک گذشته خود را نشان می دهد

دوره معماری منظر برای پایداری جهانی در دانشگاه علوم زیستی نروژ (NMBU) به دانشجویان تحصیلات تکمیلی در جنبه های علمی و هنری معماری منظر ارائه می دهد.

درباره دوره بیشتر بدانید ›


دانش آموزان دور یک میز

کارشناسی ارشد در همکاری بین المللی در معماری اضطراری پایدار در UIC بارسلون

دوره کارشناسی ارشد در همکاری بین المللی در معماری اضطراری پایدار در UIC بارسلون دانشجویان را برای طراحی راه حل های طراحی پایدار در پاسخ به بلایای جهانی آماده می کند.

درباره دوره بیشتر بدانید ›


فضای داخلی باز با تزئینات گیاهی

پایداری و محیط ساخته شده: برنامه فشرده برای معماران NYSID

دوره آموزشی پایداری و محیط ساخته شده مدرسه طراحی داخلی نیویورک: فشرده برای معماران، دانش آموزان را با اصول و مفاهیم اولیه پیرامون پایداری آشنا می کند.

درباره دوره بیشتر بدانید ›

دوره های Dezeen

دوره های Dezeen خدماتی از Dezeen است که جزئیات دوره های معماری، داخلی و طراحی را در سراسر جهان ارائه می دهد. برای اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید.

منبع: https://www.dezeen.com/2024/06/07/seven-courses-sustainability-dezeen-courses/