کتاب های مورد علاقه جمعه، از سبک تابستانی تا زیبایی

من در حال حاضر انرژی قبل از تابستان را تراوش می کنم، بنابراین فکر کردم که پست ، در مورد علاقه مندی های جمعه جالب خواهد بود. به هر طرف که نگاه می کنم بمباران می شوم و با الهام به بهترین شکل ممکن بمباران می شوم. از کتاب گرفته تا موسیقی تا سبک تابستانی و زیبایی و بو. این همه اطراف من است و من برای حساب بانکی ام می ترسم.

بیایید با کتاب شروع کنیم. از ژانویه تاکنون 46 کتاب خوانده/گوش داده ام. آنها شامل عاشقانه های شهری کوچک با کمی چاشنی، تعلیق عاشقانه و عاشقانه های مافیایی با حرارت بیشتر هستند. بله گفتم و شرمنده نیستم. شما می توانید لیست پخش من را پیدا کنید اینجا.

فقط برای تابستان/اول ژوئن

جک از کلاس هشتم فارغ التحصیل شد و من اخیراً این لباس راه راه سرمه ای را از بودن خریداری کردم. این یک قطعه کلاسیک است که سال ها از آن استفاده خواهید کرد. زیبا، رمانتیک و بسیار جذاب است. من یک جفت صندل طلایی خوب و البته گوشواره سبز را دوست دارم چون با آبی سرمه ای ست می شود.

لباس راه راه نیروی دریایی/صندل طلایی/گوشواره سبز

هر دوی این مایو در سبد خرید من هستند که ما صحبت می کنیم. من عاشق رفلزهای خوب، لمسی و دو تکه (راست) هستم.

مایو گلدار/تانکینی خاکستری تیره

تابستان در لانگ آیلند می تواند بسیار آرام باشد یا حال و هوای آخر هفته بیشتری داشته باشد، مانند سفر به شراب سازی. من هنوز آنها را سفارش ندادم اما در لیست من هستند. باید به خودم یادآوری کنم که آهسته و پیوسته چگونه در مسابقه پیروز می شوید.

  Daiquiri توت فرنگی - یک آشفتگی زیبا

ترکیبی/لباس گلدار

در مورد زیبایی، موارد ضروری من در زیر آمده است. براق کننده لب نسبت به سایر براق هایی که من استفاده کرده ام برتر است. آنها همچنین آنها را در Bath & Body Works می فروشند. Bright Maker به تنهایی یا با فونداسیون ایده آل است. بدون آرایش زیاد درخشش جوانی می بخشد. و بله، GoPure کار می کند. مطمئنم همه جا دیده ای.

این پست شامل پیوندهای مربوط است.

برق لب/خالق نور/، گردن GoPure

این اینستاگرام @gncgarden ادامه دارد او باغ ها و فضاهای بیرونی خود را در دانمارک نشان می دهد

این دو مورد در فضای باز در من هستند موارد دلخواه در فضای بازو من نمی توانم صبر کنم تا آنها را نصب کنم.

صندلی های دریایی Sling/ نور خورشیدی در فضای باز

اگر لیست بالش های مورد علاقه من در فضای باز را از دست دادید، می توانید آنها را پیدا کنید اینجا.

بهترین بالش های فصل در فضای بازبهترین بالش های فصل در فضای باز
بهترین بالش های فصل در فضای باز

اگر به دنبال یک کلاس هنری سرگرم کننده هستید، دوست من جن، Woodland Wanderings را به صورت آنلاین اجرا می کند. کلیک کنید اینجا برای اطلاعات بیشتر.

جنیفر ریزو در حال سرگردانی در جنگلجنیفر ریزو در حال سرگردانی در جنگل

چند هفته پیش من یک مصاحبه بسیار صادقانه و خام با دوستم دانیله از Finding Silver Pennies انجام دادم. او در مورد پدرم پرسید، چه چیزی به من الهام می‌بخشد، و سفر خلاق بیست و چند ساله‌ام چگونه بوده است. این احتمالا صادقانه ترینی است که تا به حال داشته ام. حتما آن را بررسی کنید خلاقیت در اطراف قهوه مصاحبه. ما 13 سال است که با هم دوست هستیم و او فوق العاده خلاق است. دانیال مجموعه ای از محصولات آبرنگ دارد و در زیباترین مکان زندگی می کند. و به خانه او نگاه کنید، شایان ستایش!

  درخت کریسمس کشور ما - کلبه نامه دار

مشاوره طراحی در حال رونق هستند. حتماً یک قرار ملاقات بگذارید تا در لیست انتظار قرار نگیرید. من را بهترین دوست طراحی خود در نظر بگیرید که شما را در سخت ترین تصمیمات طراحی راهنمایی می کنم.

تابلوی روحیه ارگانیک برای اتاق خانوادگی ساحلی توسط جنیفر اوبراین در خانه مزرعه شهرتابلوی روحیه ارگانیک برای اتاق خانوادگی ساحلی توسط جنیفر اوبراین در خانه مزرعه شهر

آخر هفته خوبی داشته باشید دوست من

منبع: https://cityfarmhouse.com/2024/05/friday-favorites-books-to-summer-style-to-beauty.html