با مجموعه اتاق خواب Sam’s Club ما ترکیب و مطابقت دهید.

خرید ملافه، چراغ، سبد، فرش، تخت روکش دار - کامپیوتر: عکاسی برین آلیسون
خرید لحاف، چراغ رومیزی، سبد، فرش، تخت روکش دار – کامپیوتر: عکاسی برین آلیسون

ایجاد اتاق خواب های زیبا لازم نیست سخت یا پرهزینه باشد. در پست امروز، نشان می‌دهیم که چگونه مجموعه جدید اتاق خواب Sam’s Club، Details by Becki Owens، دارای قطعات همه‌کاره‌ای است که با هم ترکیب می‌شوند تا فضایی زیبا را با قیمتی باورنکردنی ایجاد کنند.

در این اتاق خواب، فرش طرح طلایی خود را با لحاف ارین رژگونه، چراغ رومیزی سرامیکی Madelyn و سبد دستبافت برای بافت بیشتر و ذخیره سازی تزئینی ترکیب کردیم. این لایه‌ها با هم ترکیب می‌شوند تا گرما و رنگ را بیافزایند و فضا را قابل زندگی و پذیرایی کنند.


به رنگ های ملایم زیبای لحاف گلدار چاپی ما توجه کنید. این لحاف در یک ست عرضه می شود و قیمتی باورنکردنی زیر 40 دلار دارد. ست روتختی Queen ما برداشتی جدید از چاپ های کلاسیک باتیک است. این ست روتختی با در نظر گرفتن تطبیق پذیری طراحی شده است، با رنگی گرم و ثابت در یک طرف و چاپ گلدار زیبا در طرف دیگر قابل برگشت است.

هر ست روتختی چاپ شده 3 تکه که در سایزهای دوقلو/کوئین و کینگ موجود است، شامل یک روتختی و روبالشی همسان برای تکمیل ظاهر است. می‌توانید روبالشی‌ها و روبالشی‌ها را با شستشوی ماشینی در آب سرد و خشک ، روی حرارت ملایم در صورت لزوم، تازه نگه دارید.

لحاف، چراغ رومیزی، سبد، فرش، تخت رومیزی

مجموعه کامل اتاق خواب ما را در Sam’s Club، از جمله تخت‌خواب‌ها و ملافه‌های بیشتر با خرید از اینجا ببینید. از خرید در این اتاق زیبا و مقرون به صرفه لذت ببرید و روز فوق العاده ای داشته باشید!

  نکته سه شنبه: انتخاب فرش با اندازه مناسب برای اتاق خواب

Xxx

بکی

نگاه کنید


منبع: https://beckiowens.com/mix-match-with-our-sams-club-bedroom-collection/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=mix-match-with-our-sams-club-bedroom-collection