نکته سه شنبه: انتخاب فرش با اندازه مناسب برای اتاق خواب

پروژه Simpatico / عکاسی: Camille Marie Studio

ما همیشه به هر اتاقی که طراحی می کنیم یک فرش اضافه می کنیم، حتی اگر فضا از قبل فرش شده باشد. یک فرش اتاق را با رنگ، طرح و بافت تغییر می دهد. به علاوه، لطافت و نرمی دلپذیری را در زیر پا ایجاد می کند. اما فرش خیلی کوچک یا خیلی بزرگ می تواند ظاهر یک فضا را خراب کند. امروز، در ادامه مجموعه قوانین اندازه فرش، نکاتی را به اشتراک می گذاریم که به شما کمک می کند تصمیم بگیرید چه اندازه فرشی برای اتاق خواب خود نیاز دارید.

پروژه Simpatico / عکاسی: Camille Marie Studio

پروژه Simpatico / عکاسی: Camille Marie Studio

این سه قانون را دنبال کنید و از راهنما استفاده کنید تا به شما کمک کند بر اساس اندازه تخت و مبلمان خود ظاهری را که دوست دارید انتخاب کنید. اگرچه در یک اتاق کوچک گاهی اوقات می توانید با یک 5’x8′ برای ملکه و 8’x10 برای یک پادشاه فاصله بگیرید، تقریباً همیشه اندازه شما به گونه ای است که واقعاً فضا را پر کنید. ما دوست داریم که چگونه رنگ، طرح و بافت فرشی که انتخاب می‌کنید به تعیین سبک خانه شما کمک می‌کند و ما دوست داریم که این فرش قابل مشاهده باشد.

آیا فضای شما به یک فرش جدید با اندازه بهتر یا ظاهری تازه نیاز دارد؟ تمام موارد دلخواه ما در Becki Owens Living را بررسی کنید. اینجا بخر! آیا راهنمای ما برای انتخاب فرش مناسب اتاق نشیمن را دیده اید؟ اگر آن را از دست دادید، این پست را دنبال کنید.

Xxx
بکی

منبع: https://beckiowens.com/tuesday-tip-picking-the-right-size-rug-for-the-bedroom/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=tuesday-tip-picking-the-right-size-rug-for-the-bedroom

  داخل یک آپارتمان کوچک بروکلین با انرژی مینیمالیست عالی