تازه رسیده ها! نگاهی جدید به زندگی بکی اونز

پروژه رزماری / عکاسی: آویز خانه خود را هواپیمای بدون سرنشین / آویز کولوسا

ما این هفته جدید را با اخباری در مورد زندگی Becki Owens شروع می کنیم. ما همیشه به دنبال مبلمان، فرش، نورپردازی و لوازم جانبی هستیم که به شما کمک می‌کند به ظاهری گرم و جمع‌آوری‌شده دست پیدا کنید که همه دوست داریم. در اینجا برخی از موارد دلخواه اخیر است که ما به سایت اضافه کرده ایم که می دانیم شما آنها را دوست دارید.

فرش هانکسویل

فرش خنثی بی‌نقص با طرحی جسورانه که بیانگر است. آن را از اینجا بخرید!

صندلی آشپزخانه نورا

حصیر کلاسیک با فرم مدرن مطابقت دارد. گاه به گاه اما پیچیده است. آن را از اینجا بخرید!

صندوق عقب هالچیتا

ما با الهام از طراحی برزیلی در اواسط قرن، عاشق دستگیره های چرمی و جزئیات پا هستیم. آن را از اینجا بخرید!

آویز لنی

طناب اباکای سفید شده که با سخت افزار برنجی قدیمی بافته شده است، یک جفت عالی را ایجاد می کند. این زیباترین آویز است آن را از اینجا بخرید!

بالش گابریل

این کوسن با زیباترین چاپ خنثی، ساخته شده در هند، لهجه مد روز عالی برای به روز رسانی فضای شما با هزینه کمتر است! آن را از اینجا بخرید!

نیمکت والزبورگ

چوب بلوط جامد و عصاهای طبیعی این را به جذاب ترین افزودنی برای فضای شما تبدیل کرده است. ما آن را در یک ورودی، یک منطقه غذاخوری یا در پای تخت شما دوست خواهیم داشت. آن را از اینجا بخرید!

  ایده های پوشش پنجره برای درهای کشویی + پنجره های ناجور

چراغ رومیزی مندی

سنگ مرمر ایتالیایی صاف و یک سایه مخروطی لامپی ایجاد می کند که بلافاصله فضای فضای شما را بالا می برد. آن را از اینجا بخرید!

میز قهوه توت

لمس روستایی این میز شکل مدرن را گرم می کند. این یک میز قهوه جاودانه ایده آل برای هر فضای زندگی است. آن را از اینجا بخرید!

آویز کولوسا

بافت بافته شده به شکل ، منحصر به فرد. این چراغ آویز در بالای تخت یا در قسمت غذاخوری زیبا به نظر می رسد. خیلی نازه. آن را از اینجا بخرید!

این فقط یک پیش نمایش است، بسیاری از ویژگی های جدید دیگر وجود دارد که شما را دوست خواهید داشت. همه آنها را اینجا در Becki Owens Living بررسی کنید!

ممنون که سر زدید

Xxx
بکی

منبع: https://beckiowens.com/new-arrivals-fresh-looks-on-becki-owens-living/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=new-arrivals-fresh-looks-on-becki-owens-living