ایده های پوشش پنجره برای درهای کشویی + پنجره های ناجور

در پایان سال، من یک سری جدید به نام “DIY On The Fly” را معرفی کردم. به جای ارائه یک طراحی اتاق در مقیاس کامل و تابلوی حالت، همانطور که در سری Reader SOS انجام می دهم، ممکن است چند پیشنهاد ارائه دهم یا به یک سوال سریع پاسخ دهم. این نکات سریع طراحی شده اند تا به شما آموزش دهند و همزمان به پرسشگر کمک کنند!

من از پاسخ دادن به سوالات طراحی شما هر جمعه در استوری اینستاگرام بسیار لذت بردم. شما می توانید همه آنها را در اینجا در این برجسته مرور کنید. من بازخوردهای خوبی در مورد سریال دریافت کردم و خوشحالم می کنم که می دانم چیزهای جدیدی یاد می گیرید!

امروز فکر کردم پاسخ دادن به چند سوال اینجا در وبلاگ جالب خواهد بود. متوجه شدم که بسیاری از مردم برای پوشاندن پنجره ها در فضاهای سخت به کمک نیاز دارند. بنابراین قصد داریم در این مقاله به تمامی معضلات مربوط به پوشش پنجره ها بپردازیم. آنها واقعاً نقطه پایانی برای یک اتاق هستند و می توانند ظاهر یک فضا را ایجاد یا خراب کنند.

ایده های پوشش درب پاسیو

ایده هایی برای پوشش در و پنجره در خانه من

“من برای درمان پنجره برای درب شیشه ای کشویی خود به کمک نیاز دارم. در کناره فضای کافی برای میله پرده وجود ندارد. ما به دنبال کمی گرما و حریم خصوصی هستیم. -سارا

این یک سوال سخت است! چگونه می توان پنجره را به درب شیشه ای کشویی اضافه کرد؟ چیزی که معمولا پیدا می کنید پرده های عمودی ارزان و سنتی هستند. اما اگر می خواهید همه چیز خوب به نظر برسد، گزینه خوبی نیست.

ما به وضعیت خاص سارا می پردازیم، اما ابتدا می خواهم به گزینه های بهتر بپردازم.

گزینه 1 – آن را برهنه نگه دارید

شام های خانوادگی ما با تفاوت های ظریف
پرده های خورشیدی روی پنجره های ما، اما درب شیشه ای کشویی برهنه.

من می دانم که این ممکن است عجیب به نظر برسد، اما شما نیازی به درمان پنجره در هر در یا پنجره خانه خود ندارید. اغلب از ما می پرسند که چرا در آشپزخانه مان روی درهای بیرونی خانه خود پرده نداریم. خوب، ما به آن نیاز نداریم! چشم انداز بالای باغ ماست و هیچکس از آنجا به خانه ما نگاه نمی کند. گاهی اوقات اینجا خیلی خوب است، اما به غیر از آن، ما نیازی به درمان پنجره نمی بینیم.

  جداول از مجموعه Firma توسط HBF

بنابراین اولین کاری که باید انجام دهید این است که از خود بپرسید آیا واقعاً به پوشش پنجره برای درهای پاسیو خود نیاز دارید یا خیر. اگر این کار را می کنید، به سراغ گزینه های عالی بعدی بروید!

گزینه 2- پرده

اتاق خواب ما در آپارتمان قدیمی ما با پرده های خاموش

در خانه قبلی ما یک در شیشه ای کشویی داشتیم که از اتاق خواب اصلی خود به بالکن باز می شد. در اینجا ما پرده های خاموشی را برای پوشاندن در و پنجره ها انتخاب کردیم. این بهترین گزینه بود، زیرا آنها به ما حریم خصوصی دادند، در حالی که نور را مسدود کردند، تا بتوانیم صبح بخوابیم. (اوه، آن صبح های آرامش بخش دوست داشتنی، قبل از بچه ها!)

اگر می خواهید چیزی برای پوشاندن درب شما و فضای کافی در اختیار داشته باشید، به نظر من پرده ها بهترین انتخاب شما برای پوشش درب پاسیو هستند. فقط مطمئن شوید که نکات من را برای آویزان ، آنها به درستی دنبال کنید! این پست وبلاگ به جزئیات زیاد می‌پردازد و برخی از پانل‌های پرده مورد علاقه من را به اشتراک می‌گذارد.

ایده هایی برای پوشش در و پنجره در خانه من

با این حال، پرده های سفارشی برای هر فضا، از جمله سارا (بالا) کار نمی کنند. فضای سر یا دیوار کافی برای اضافه ، پرده در اطراف در کشویی سارا وجود ندارد. پس گزینه ما در اینجا چیست؟

گزینه 3 – پرده پانل

باید گزینه دیگری غیر از پرده های عمودی پلاستیکی مخوف یا پرده های لانه زنبوری ارزان وجود داشته باشد، درست است؟ بله، اجازه دهید در مورد برخی از آنها بحث کنیم.

سارا ممکن است پانل های کشویی روی در پشتی خود را انتخاب کند، به خصوص اگر دری باشد که اغلب از آن استفاده می کند. آنها با پانل های پارچه ای صاف و عمودی روی ریل ساخته شده اند که به شما امکان می دهد آنها را بلغزانید تا پنجره خود را بپوشانید یا باز کنید.

پرده های کشویی برای درب شیشه ای

بزرگترین ایراد این است که بیشتر درب شیشه ای کشویی پوشانده می شود، حتی زمانی که پرده ها باز هستند و میزان نور طبیعی اتاق را کاهش می دهد. این سایه های پانل در چند رنگ پارچه موجود است و نظرات بسیار خوبی را دریافت می کند.

  همه صندلی ها را به من بده

گزینه 4 – پرده های نصب شده خارجی

می توانید به جای درب شیشه ای کشویی، پرده های غلتکی را انتخاب کنید.

او همچنین می تواند یک سایه خورشیدی یا رومی نصب شده خارجی (مانند این) انتخاب کند. برای درهای شیشه ای کشویی، او ممکن است یک پانل بزرگ در دو طرف در یا پانل های جداگانه را برای کنترل بهتر نور ورودی به اتاق انتخاب کند.

در صورت امکان، گزینه بی سیمی را انتخاب می کنم که سیستم قرقره یا سیمی در کنارش نداشته باشد، که می تواند مانع شود. این می تواند از یک گزینه موتوردار یا گزینه ای که از داخل پایین و بلند می شود استفاده کند.

تنها مشکل یک سیستم افقی مانند سایه‌های خورشیدی یا سایه‌های رومی، ورود به داخل، از بیرون، زمانی که سایه‌ها پایین هستند، است. بازگرداندن آنها در جای خود ممکن است دشوار باشد. اگر این درب پرکاربرد است و پرده را همیشه بالا و پایین می‌برند، ممکن است پرده‌های پانل گزینه بهتری باشند.

نحوه پوشاندن پنجره های کوتاه و عریض

نحوه پوشاندن پنجره های کوتاه و عریض

«چگونه باید پنجره‌های اتاق دیوانه‌ام را بپوشانم؟ آنها بسیار عریض و فوق العاده کوتاه هستند و در گوشه هر اتاق خواب هستند (5 یا 6 فوت عرض x 2 فوت قد). ما به تازگی پنجره های جدید گرفتیم و پوشش ها 2/3 برابر بیشتر از پنجره ها هستند! پرده ها کار نمی کنند و این اتاق ها نیاز به قطع برق دارند. من عاشق کرکره هستم، اما 3000 دلار برای کرکره های سفارشی ندارم. -هالی

من نمی فهمم چرا معماران و سازندگان چنین پنجره های عجیب و غریبی را به خانه ها اضافه می کنند. ما تعدادی پنجره دردسرساز داشته ایم که باعث می شود هنگام تعیین بهترین روش های درمانی پنجره برای پوشاندن آنها سر خود را خارانید.

حق با هالی در مورد پرده ها است. از آنجایی که تخت به این گوشه فشار داده شده است، پرده ها یک گزینه نیستند – و لطفاً هرگز پرده ها را پر نکنید! من همچنین از طرفداران پرشور سایه های خورشیدی هستم (ما آنها را در سرتاسر خانه خود داریم)، ​​اما آنها نیز گزینه خوبی نیستند زیرا این اتاق ها باید تاریک شوند.

تغییر و تجدید اتاق خواب روشن مادرم

در این مورد، من پرده های بافته شده یا بامبو را انتخاب می کنم. شما می توانید یک پوشش خاموشی را انتخاب کنید. رنگ های زیادی برای انتخاب وجود دارد. و بافت زیبایی به اتاق ها می بخشند. همچنین می توانید به راحتی عرض و طول این پرده ها را شخصی سازی کنید. من اغلب این مارک پرده رومی شارژی را توصیه می کنم زیرا می توانید آنها را کاملاً شخصی سازی کنید!

  اتاق خانوادگی کریسمس ساحلی + درب ورودی

آنها در پانل های عریض می آیند (بنابراین آنها متناسب با پنجره های 5-6 فوتی او هستند) و در طول کوتاهی قابل سفارش هستند. این اندازه های سفارشی به ویندوزهای دشواری مانند هالی کمک می کند.

اگر این سفارشی‌سازی‌ها بیش از حد گران شوند، هالی همیشه می‌تواند یک آباژور استاندارد بامبو از Lowe’s انتخاب کند و عرض آن را در انبار کاهش دهد. آنها نمی توانند طول را تغییر دهند، اما من یک آموزش DIY در مورد چگونگی انجام این کار دارم! من یک پنجره کوچک و بزرگ در یک اتاق خواب قدیمی داشتم و طول پرده بامبو را برای سفارشی ، آن برش دادم. این یک پروژه DIY سریع است!

پوشش های پنجره برای یک در

ایده هایی برای پوشش در و پنجره

“شما در حال بررسی تعویض پرده ها (به احتمال زیاد سبز) هستید، اما با آن درب پاسیو چه باید کرد؟ » – اریکا

من هرگز مجبور نبودم که روی دری مانند این پنجره‌ها قرار دهم، بنابراین تحقیق در مورد آن برایم جالب بود. از آنجایی که این اتاق خواب کودک است، فکر می کنم آنها هم حریم خصوصی و هم کنترل نور را می خواهند. پرده های شفاف روی در، حریم خصوصی را فراهم می کنند، اما قابلیت خاموشی ندارند.

برای درهای رومی پرده را انتخاب کنید

از آنجایی که اریکا پرده های سبز جدید را انتخاب می کند (من این ایده را دوست دارم)، من سایه های درب رومی قابل تنظیم را در رنگی انتخاب می کنم که مکمل پرده های جدید باشد. در اینجا یک گزینه خاموشی مقرون به صرفه وجود دارد که در رنگ های مختلف موجود است. این سایه همچنین برای درهای فرانسوی یا به عنوان پوشش پنجره درب جلو به خوبی کار می کند.

ایده های بیشتر برای درمان پنجره

سبک اتاق نشیمن مدرن و ارگانیک ما

برای وضعیت پنجره خود به کمک بیشتری نیاز دارید؟ شاید یکی از این پست های وبلاگ به شما کمک کند.

سوالات خود را اینجا مطرح کنید!

اگر سوالی در مورد طراحی دارید، این فرم را برای ارسال آن پر کنید. به یاد داشته باشید، اینها طرح های اتاق در مقیاس بزرگ نیستند، فقط سوالات طراحی کوچکی هستند که ممکن است از یک دوست یا همسایه بپرسید. مشتاقانه منتظر کمک به بسیاری از شما با این نکات طراحی سریع هستیم! ممنون از اشتیاق شما برای این سری جدید.

منبع: https://thediyplaybook.com/door-window-covering-ideas/

In this article, we’ll explore the essence of marriage beyond the superficial, revealing the true treasures it holds. A beginner’s guide to social media for solopreneurs.