شمشیربازی روز اول | بازسازی خانه 1970

این مقاله ممکن است حاوی پیوندهای وابسته باشد.

چند هفته پیش برنامه ریزی کرده بودیم که حصار در حال فروپاشی خود را بازسازی کنیم، در حالی که هوا هنوز خنک بود و قبل از بلند شدن درختان انگور، اما زمانی که می خواستم ستون های حصار را سفارش دهم، هوم دیپو به اندازه کافی در انبار نداشت. حتماً شخص دیگری هم همین فکر را داشته است زیرا یک روز آنجا بودند و روز دیگر تخلیه شدند. ما قبلاً بخش‌هایی از حصار را با این سبک پیکت بازسازی کرده بودیم، بنابراین نمی‌توانستیم گزینه سهام دیگری را انتخاب کنیم. باید منتظر می ماندیم تا بتوانیم آنها را پیدا کنیم.

من مرتباً با هوم دپو تماس گرفتم تا محموله بعدی آنها را بررسی کنم و سرانجام جمعه رسید و دوشنبه به ما تحویل داده شد. با توجه به مواد نرده در راهروی ما و هوای خنک و زیبا، تصمیم گرفتیم که فوراً کار روی نرده را شروع کنیم. من و جف از قبل جلساتی را برنامه ریزی کرده بودیم، بنابراین زمان بندی ایده آل نبود، اما نمی خواستیم تا اواخر هفته، همانطور که برنامه ریزی شده بود، صبر کنیم، زمانی که دمای هوا به دهه 90 برسد، ما چهار نفر با هم کار کنیم سمت کوتاه حصار و به آنجا می رسید.

همانطور که می بینید، حصار در حال فرو ریختن بود. ما قبلاً در چند جا تخته ها را به هم گره زدیم و مجبور شدیم تاک ها را به حال خود رها کنیم زیرا آنها نرده را به هم چسبیده بودند. یک ضربه به تاک اشتباه و ممکن است بخشی از حصار فرو بریزد. چندین نفر به چوب برای پروژه های صنایع دستی ابراز علاقه کرده اند، اما به معنای واقعی کلمه در دستان ما فرو می ریزد، بنابراین همه چیز در سطل ، می رود.

  پاسیو الهام گرفته از نانسی مایرز Walmart

ما با یک پیمانکار شگفت‌انگیز در پروژه‌های بزرگ‌تر بهسازی خانه خود (و همچنین برخی پروژه‌های تخصصی کوچکتر) کار کردیم و او ،‌دان خود را برای کار حصار DIY ما به ما قرض داد. (برای افراد محلی، پیمانکار ما Hometown Home Services of Smithsburg، MD است. آنها یک تیم زن و شوهری هستند که به جزئیات توجه می کنند، پروژه های خود را منصفانه قیمت می دهند و واقعاً به کیفیت کار خود و رضایت مشتریان خود اهمیت می دهند. نمی توان آنها را به اندازه کافی توصیه کرد.)

من امیدوار بودم که کلماتیس پاییزی شیرین را برای بالا رفتن از حصار جدید نجات دهم، اما مطمئن نیستم که در حال حاضر آنها را زیاد دوست داشته باشیم. من علف های بیشاپ را که روی پاهایش سایه انداخته بود را کندم و مجبور شدیم آن را قطع کنیم تا حصار را برداریم، پس ببینیم چه اتفاقی برای او می افتد.

پایین کشیدن حصار قدیمی در واقع سخت ترین قسمت کار بود. کار ، با آن به قدری شکننده و نامطمئن بود که شروع کردیم به کشیدن بخش هایی از آن به سطل ، روی یک برزنت تا سعی کنیم کل آشفتگی را مهار کنیم. هنگامی که حصار قدیمی خراب شد، حصار جدید به سرعت نصب شد. همانطور که قبلاً به اشتراک گذاشتم، ما قصد داشتیم از ستون های نرده های قدیمی استفاده کنیم زیرا آنها هنوز قوی، محکم و در شرایط خوبی بودند. حذف و جایگزینی آنها زمان زیادی را اضافه می کند و پروژه را پیچیده تر می کند. ، آنها به این معنی بود که پست های قدیمی با چوب ها و ریل های چوبی جدید مطابقت ندارند، اما تصمیم گرفتم آنقدر اذیتم نکند که همه آنها را جایگزین کنم. من فکر می‌کنم این حتی می‌تواند یک جزئیات کوچک زیبا باشد، زیرا حصار پیر می‌شود. اگر من را اذیت کند، می توانم همه چیز را رنگ کنم، زمانی که چوب تحت فشار خشک شده و رنگ آمیزی آن ایمن است.

  به روز رسانی در مورد بازسازی سوئیت همسر

ما سریع و سخت کار می‌کردیم، بنابراین وقت نکردم تا عکس‌های زیادی از این روند بگیرم. ما به خاطر جلساتمان کمی عجله داشتیم، اما به دلیل وجود استخر نمی توانستیم یک شبه سوراخ هایی روی حصار بگذاریم. ما طبق قانون ملزم به داشتن حصار در اطراف استخر به دلایل ایمنی هستیم، بنابراین هنگامی که آن را پایین آوردیم، مجبور شدیم تا کار کامل شود.

دروازه را حرکت می دهیم تا به داخل باز شود و جزئیات تکمیلی اضافه شود، اما در غیر این صورت این سمت تمام می شود. همانطور که چوب تحت فشار خشک می شود، رنگ آن به همان رنگ دروازه تبدیل می شود. ما چندین درخت انگور در این منطقه داریم، بنابراین احتمالاً برای تشویق آنها به پوشاندن حصار چند نرده بسازم.

بیایید نگاهی به مقایسه آن زمان و اکنون بین این دیدگاه زمانی که وارد شدیم و آنچه امروز به نظر می رسد بیندازیم.

بنابراین…

اکنون…

هنوز کارهای زیادی برای انجام وجود دارد (کرکره، رنگ آمیزی چوب و پنجره های جدید)، اما واقعاً در حال پیشرفت است و بسیار باشکوه است. من امسال واقعاً از باغ خود لذت می برم و برای ادامه بهبودها هیجان زده هستم.

از آنجایی که روز زیبای دیگری داریم، امروز نرده آن طرف حیاط را تعویض می کنیم. به عنوان مرجع، ما فقط دو بخش حصار داریم زیرا هر دو همسایه ما نرده هایی دارند که در امتداد پشت ملک ما قرار دارند.

روزانه دوز تشویق و الهام دریافت کنید!

از پست های وبلاگ روزانه ماریان الهام بگیرید

برای دریافت پست های وبلاگ نشاط آور مستقیماً در صندوق ورودی خود ثبت نام کنید! به جمع افراد همفکر ما بپیوندید و روز خود را با افزایش خلاقیت، انگیزه و مثبت شروع کنید. چه به دنبال نکات تزئینی، پروژه های DIY یا فقط مقداری الهام باشید، پست های روزانه ماریان مطمئناً روز شما را روشن می کند و خلاقیت شما را شعله ور می کند. دوز روزانه تشویق خود را از دست ندهید – هم اکنون مشترک شوید!

منبع: https://missmustardseed.com/fencing-day-one-1970-home-renovation/

  به‌روزرسانی فضای اداری با الهام از نانسی مایرز