به روز رسانی در مورد بازسازی سوئیت همسر

درود از علما استعماریدوستان!

هفته گذشته یک استوری در مورد بورد دیدم در استوری اینستاگرام به اشتراک گذاشتم و امیدوار بودم به تابلوی بامزه ای پیوند بزنم که تمام امیدها و رویاهایم را روی آن ترسیم می کنم، اما اینطور نشد. دیگر در دسترس نیست. 🙁 بنابراین اگر به دنبال چیزی مشابه هستید، در اینجا خلاصه ای از گزینه های جایگزین آورده شده است:

همچنین، امروز در حال آزمایش چند نمونه رنگ در مجموعه همسر جیم و کتی هستم.

قهوه، صدف و عاج عتیقه سوئیسی اثر بنجامین مور و ساحل تپه گراس اثر مارتا استوارت.

(این چمن تپه های ساحلی روی دیوارهای آشپزخانه بالاست.)

امیدواریم در چند هفته آینده دیوارها و سقف ها را به پایان برسانیم و سپس بتوانیم رنگ آمیزی 650 فوت مربع را شروع کنیم. پس از آن، کفپوش پارکت، کاشی های وینیل لوکس نصب خواهد شد، و به محض روشن شدن چند چراغ فرورفته، جیم و کتی در نهایت می توانند (تا حدی) مستقر شوند! 😀

(کفپوش کاشی وینیل لوکس مانینگتون از شرکت تامین کلبه)

و اگر با داستان تازه وارد هستید، پس از چندین هفته کار بسیار سخت (و یک طرح عملی از یک مهندس سازه)، سوئیت آینده/گاراژ سابق ما اکنون به سه قسمت تقسیم شده است: آشپزخانه/اتاق غذاخوری، حمام و یک اتاق خواب برداشتن دیوار باربر آشپزخانه/اتاق ناهارخوری بخش بزرگی از فاز 1 بود. کدوم پروژه! این چیزی است که قبل از برداشتن دیوار (سمت چپ):

(البته دیواری که می خواستیم برداریم همان دیواری بود که بار را حمل می کرد!)

مرحله دوم ایجاد یک آشپزخانه برای کتی در امتداد این دیوار 22 فوتی خواهد بود:

  آموزش رایگان نقاشی رنگ روغن - دو شمعدانی شناسی

(این را بعد از پایین آمدن دیوارهای حائل موقت و دیوار باربر گرفتم.)

(من این را بعد از ورود به پنجره جدید گرفتم)

(اینجا جایی است که ما امروز هستیم)

ما به زودی یک سقف گچی صاف (بدون برس) جدید اضافه خواهیم کرد و همچنین با درب بزرگ، کاری واقعاً سرگرم کننده روی آن دیوار انجام خواهیم داد. نمای بیرون از پنجره (اخیراً نصب شده است!) (از سپرده خانه) ترجیح من است!

در مورد قسمت آشپزخانه، من از عکس زیر الهام گرفتم. آیا این جذاب نیست؟ لورن لیس اخیراً از عبارت “معماری افسانه” برای توصیف زیبایی شناسی بیرونی که در حال حاضر به دنبال آن است استفاده کرد و من بلافاصله فکر کردم: “این است!” این همان فضایی است که من می خواهم در خانه جدید (قدیمی) خود ایجاد کنم!

به هر حال به محض اینکه عکس های سرگرم کننده بیشتری برای به اشتراک گذاشتن داشته باشم به شما اطلاع خواهم داد. در ضمن دمتون گرم دوستان!
لیلا

منبع: https://theletteredcottage.net/an-in-law-suite-renovation-update/

Come fare le velature con i colori acrilici. Crop hoodie • love is an inside job. Here we will discuss about the zero matrix with examples ,worksheets & cool math art projects.