مونتاژ خانگی | بازسازی خانه 1970

این مقاله ممکن است حاوی پیوندهای وابسته باشد.

وقتی برای مدتی در یک خانه زندگی می کنیم، به راحتی می توان نسبت به چیزهایی که باید چشم پوشی آشکار باشد، کور شد. چیزی که در ابتدا ما را آزار می داد به چیزی تبدیل می شود که حتی متوجه نمی شویم. این مورد در مورد تیر بسکتبال در نزدیکی ورودی ما بود. تقریباً هر روز از کنارش رد می‌شویم و هر چند وقت یک‌بار آن را می‌شناختم و می‌گفتم باید حذفش کنیم و بعد روی چیزهای دیگر کار می‌کنیم.

ما نصب یک علامت و توری جدید را برای کاربردی ، آن در نظر گرفتیم، اما متوجه شدیم که باید سفارشی یا سفارشی ساخته شود زیرا سخت افزار نصب روی پست دیگر با علائم مدرن مطابقت ندارد. سپس به این فکر کردیم که آیا کسی در خانه ما به اندازه کافی از آن استفاده می کند تا ارزش زحمت و هزینه را داشته باشد و تصمیم گرفتیم که بهتر است آن را حذف کنیم. گفتیم که به دختر صاحبان قبلی می رسد و او گفت: موفق باشید! شاید بابا از بتن زیاده روی کرده.

من و جف برنامه ریزی کرده بودیم که آن را حفاری کنیم، اما با توجه به اینکه در مقادیر زیادی بتن محصور شده بود، اجرای آن یک برنامه واقعی نخواهد بود. ما به موجودی ابزارهای خود نگاه کردیم تا ببینیم کدام یک برای برش پست بهتر است، اما تصمیم گرفتیم که فقط زمانی که پیمانکار ما برای باز ، استخر و تعمیر مقداری دوغاب و کاشی در حمام پسران بود، باید این کار را انجام دهد. این همان پروژه ای است که می تواند نیم روز طول بکشد تا اره ها و تکنیک ها را آزمایش کنیم و فقط چند دقیقه طول بکشد.

  Honeydew Boba - A Beautiful Mess

اطراف پست را کندیم تا برای برداشتن آن آماده شویم و کار پیمانکارمان را کمی راحت کنیم. و مطمئناً، او ابزار و دانش مناسبی برای این کار داشت و قطب در حدود دو دقیقه از کار افتاد.

او همچنین می‌توانست آن را بریده و برای ما بخراشد، زیرا ما نمی‌توانیم یک تیرک فلزی 8 فوتی را با مینی‌ون من به ،‌دان حمل کنیم.

برای محکم ، قسمت باقیمانده میله، قسمت بالایی آن را برید و کناره ها را مانند گلبرگ تا کرد. او به اشتراک گذاشت که برادرش در جوانی پای خود را روی یک تیرک بریده به شدت آسیب دیده است، بنابراین او بسیار مراقب چیزی است که در زمین باقی مانده است. این در چندین اینچ خاک پوشانده می شود، اما همیشه خوب است مطمئن شوید که لبه های فلزی تیز بیرون نیامده است.

برداشتن پست بسکتبال استفاده نشده بسیار شبیه نقاشی سقف است. مردم احتمالاً متوجه سقف تازه رنگ شده نخواهند شد، اما متوجه سقفی می شوند که نیاز به رنگ آمیزی دارد. پس از برداشتن تیرک بسکتبال، احتمالاً نظری در مورد زیبایی ظاهری سقف دریافت نخواهیم کرد، اما دیگر حواس‌پرتی یا چشم درد نیست. من سوراخ را با موادی از لبه ها و سایر پروژه های باغبانی پر کردم و در پاییز آن را بذر می کنیم. در نهایت، این منطقه خانه یک باغ حصاردار در حیاط خلوت خواهد بود که بدون دروازه بسکتبال در مقابل آن بسیار زیبا و بسیار زیباتر خواهد بود!

در نهایت یک رواق روی در و نرده‌های جدید اضافه می‌کنیم، اما اولویت بالایی ندارد و من همچنان در حال بررسی طرح‌ها و گزینه‌های مختلف هستم.

  سوپ لازانیا - یک ، زیبا

من هفته گذشته در باغ کار دیگری جز آب انجام ندادم، زیرا هوا خیلی گرم بود، اما قبل از رسیدن موج گرما، کمی لبه‌های اطراف تخت‌ها را تمام کردم. تکنیک من در حال بهبود است، اما هنوز عالی نیستم و خطوط مستقیم و اشکال تمیز را انجام می دهم. خوبه. هدف ما بهتر است نه کامل.

من بالاخره دیروز کار کشیدن باغ جلویی را تمام کردم (سعی می کنم علف/قطره بیشاپ را قبل از کاشت در آنجا بکشم) و مقواهای قدیمی و کیسه های مالچ را که به عنوان وزن عمل می کنند، جابه جا کردم. خیلی تمیزتر به نظر می رسد و من فکر می کنم پلاستیک سیاه در این قسمت بهتر از مقوا عمل می کند.

پروژه بعدی در حال انجام برای نمای بیرونی ساخت یک قاب سفارشی برای واحد تهویه مطبوع عقب است. دقیقاً در کنار پاسیو است که مکان ناخوشایندی است، اما من فکر می کنم یک صفحه نمایش سفارشی واضح به نظر می رسد. وقتی کولر گازی نیاز به تعویض دارد، خواهیم دید که آیا می‌توانیم آن را به مکان دقیق‌تری منتقل کنیم. کرکره هایی که برای پشت خانه سفارش دادم هم به دستم رسید، پس آنها را رنگ و نصب می کنم…

… و می روم پیاده روی و پاسیو را با فشار شستشو می دهم.

پس از یک دوره گرمای نسبتاً شدید، خوب است که دوباره بیرون باشید!

روزانه مقداری تشویق و الهام دریافت کنید!

از پست های وبلاگ روزانه ماریان الهام بگیرید

برای دریافت پست های وبلاگ نشاط آور مستقیماً در صندوق ورودی خود ثبت نام کنید! به جمع افراد همفکر ما بپیوندید و روز خود را با افزایش خلاقیت، انگیزه و مثبت شروع کنید. چه به دنبال نکات تزئینی، پروژه های DIY یا فقط مقداری الهام باشید، پست های روزانه ماریان مطمئناً روز شما را روشن می کند و خلاقیت شما را شعله ور می کند. تشویق روزانه خود را از دست ندهید – هم اکنون مشترک شوید!

منبع: https://missmustardseed.com/home-editing-1970-home-renovation/

  جزئیات حاشیه - سارا شرمن ساموئل