یک فرش پشمی نرم و دوستدار حیوانات خانگی

این مقاله ممکن است حاوی پیوندهای وابسته باشد.

افشا: این پست توسط Rugs USA حمایت می شود. مثل همیشه، تمام حرف ها و نظرات بیان شده صادقانه و متعلق به من است.

نزدیک به ده سال پیش، من یک پست وبلاگی نوشتم که دشمن تزئینی خود را به اشتراک گذاشت: فرش. من همیشه ساختن آنها را بسیار سخت می دیدم! ملاحظاتی در مورد اندازه، مواد، دوام، راحتی وجود دارد، البته ناگفته نماند که چگونه با سبک دکوراسیون و پالت رنگ اتاق مطابقت دارند. پس از آزمودن بسیاری از فرش‌ها در چندین اتاق، تصمیم گرفتم بیشتر به فرش‌های خنثی و فرش‌هایی که از مواد طبیعی ساخته شده‌اند بچسبم. فرش‌های جوت بافته‌شده مورد علاقه من هستند، زیرا ارزان هستند، بخشنده هستند، به خوبی با قطعات عتیقه و سبک تزئین من ست می‌شوند و در زیر پا احساس خوبی دارند. اتاق خواب ما یک مستطیل بلند است و واقعاً به یک فرش بزرگ نیاز داشت تا آن را به درستی پر کند. وقتی فرش جوت مناسب برای فضا پیدا نکردم، سعی کردم دو فرش جوت بافته شده 6×9 را از RugsUSA جفت کنم. خیلی خوب کار می کرد، اما احساس می کردم که یک فرش 10×14 فضا را حتی بهتر پر می کند، بنابراین مراقب جایگزین های احتمالی بودم. (من جاهای دیگری برای استفاده از فرش های جوت بافته دارم.)

می‌دانستم که می‌توانم روی Rugs USA برای ارائه فرشی حساب کنم که تمام جعبه‌های چیزی را که به دنبالش بودم مشخص کند. 10*14 – چک کنید. مواد خنثی و طبیعی – بررسی کنید. حیوان دوست و پایدار – بررسی کنید. زیبا – بررسی کنید. قیمت مناسب – چک کنید. زیر پا راحت و نرم – بررسی و بررسی کنید.

  Le Moulin: لژهای طراحی شده توسط معمار در پروونس

فرشی که من انتخاب کردم فرش ترکیبی پشمی Arrel Speckled از مجموعه Arvin Olano x Rugs USA است. من آن را در آلابستر سفارش دادم، اما در ده رنگ، برخی از جمله Verdan Green، Demin و Sand موجود است. با این حال، من دوست داشتم که آلابستر آرام و خنثی بود، و این واقعیت که برچسب دوستدار حیوانات خانگی و مناسب برای استفاده در مناطق پر رفت و آمد بود، مرا متقاعد کرد که فرشی به همان رنگ روشن داشته باشم.

از آنجایی که اغلب از من می‌پرسند فرش من با دو گربه و یک سگ چگونه است، بیایید در مورد جنبه دوست‌داشتنی فرش صحبت کنیم.

همان شب اول که فرش زیبا و نرم پشمی خود را در اتاق خواب گذاشتیم، صدایی را شنیدم که هر صاحب گربه به خوبی آن را می‌داند: صدای گربه‌ای که یک توپ ، را می‌تراشد. اوه، بیا! هنوز 24 ساعت نگذشته است، خانم ها! این باعث شد به این میم فکر کنم که همیشه باعث خنده ام می شود.

در مورد حیوانات خانگی این یک واقعیت است که فرش‌های شما باید بتوانند در برابر گلوله‌های مو و حوادث مقاومت کنند و گربه‌های من بیش از حد خوشحال بودند که برچسب دوستدار حیوانات خانگی را آزمایش کردند تا بتوانیم یک بررسی صادقانه ارائه دهیم. خوب، من توانستم فورببال افتتاحیه را با آب و صابون ملایم تمیز کنم. من فقط یک مالش کوچک و یک اسکراب ملایم انجام دادم و شما حتی اثری از آن نمی بینید.

گربه‌ها روی تشک بازی می‌کردند، کشتی می‌گرفتند، دراز می‌کشیدند و همدیگر را می‌کشیدند و تا اینجا همه چیز فوق‌العاده پیش می‌رود.

  Civilian از «عظمت» سینماهای اولیه برای دفاتر Sandbox Films ساخته شده است

بنابراین برچسب دوستدار حیوانات تأیید شده است و صادقانه بگویم، حتی بهتر از فرش های جوت بافته شده مورد علاقه من تمیز می شود.

اما چیزی که بیشتر از همه دوست دارم این است که این فرش بسیار نرم است. راحت، شیک است و از آن دسته فرش هایی است که می خواهید روی آن دراز بکشید. با خانه ای پر از کفپوش سخت، به ندرت می توان جایی به این خوشمزگی داشت. جای تعجب نیست که آهنربایی برای حیوانات است. همه روی آن پخش شدند.

ما همچنین یک پد فرش لوکس از Rugs USA در زیر داریم تا از لغزش فرش بر روی کف چوبی خود جلوگیری کرده و حتی بالشتک بیشتری را ارائه دهد. من از طرفداران پر و پا قرص استفاده از پد فرش هستم و فکر می کنم در افزایش عمر فرش، جلوگیری از لغزش و لغزش و محافظت از کف چوبی، تفاوت زیادی ایجاد می کند.

من مال خودم رو یه کم کج برش زدم واسه همین تیکه داره! من متوجه شده‌ام که لنت‌ها معمولاً اندازه دقیق فرش هستند و با فرش‌های طبیعی می‌توان اندازه آن‌ها را تغییر داد، بنابراین برای به دست آوردن تناسب سفارشی، مقدار اضافی آن را قطع می‌کنم.

سباستین کمی حسادت می‌کرد که من روی گربه‌هایی تمرکز می‌کردم که طبیعت دوستانه فرش را الگو می‌کردند، بنابراین چشم‌های توله‌گی ساخت و جلوی دوربین نشست تا نشان دهد که او هم فرش را دوست دارد.

احساس می کنم این فرش به ما راحتی فرش دیوار به دیوار را می دهد، در حالی که همچنان ظرافت، طول عمر و ظاهر کلاسیک کفپوش های چوبی را حفظ می کند. همچنین اتاق را به گونه ای پر می کند که احساس تنگی نمی کند.

  دستور العمل Queso - یک آشفتگی زیبا

مقدار زیادی فرش در دو طرف تخت کینگ سایز ما وجود دارد، که برای اولین بار صبح به پای ما خوش آمد می‌گوید.

من قصد دارم به دیوارها رنگ و تزئین اضافه کنم تا فرش خنثی در کنتراست حتی بهتر به نظر برسد.

با این همه سطوح سخت در این خانه، من به بازی با فرش ادامه می دهم تا بهترین راه حل را برای هر فضا پیدا کنم. من فکر می کنم ما یک برنده برای این اتاق داریم!

پ.ن.نمیدونم اسمه داره چیکار میکنه!

روزانه مقداری تشویق و الهام دریافت کنید!

از پست های وبلاگ روزانه ماریان الهام بگیرید

برای دریافت پست های وبلاگ نشاط آور مستقیماً در صندوق ورودی خود ثبت نام کنید! به جمع افراد همفکر ما بپیوندید و روز خود را با افزایش خلاقیت، انگیزه و مثبت شروع کنید. چه به دنبال نکات تزئینی، پروژه های DIY یا فقط مقداری الهام باشید، پست های روزانه ماریان مطمئناً روز شما را روشن می کند و خلاقیت شما را شعله ور می کند. تشویق روزانه خود را از دست ندهید – هم اکنون مشترک شوید!

منبع: https://missmustardseed.com/a-plush-pet-friendly-wool-rug/