اتاق بازی فضای بیرونی با هیئت کنترل ماموریت DIY

روز موعود نهایاتا فرا رسید! من اتاق بازی فضایی جدید بچه ها را تکمیل کردم و نتیجه از این دنیا خارج شد! (نتوانستم جلوی خودم را بگیرم. مجبور شدم فوراً یک جناس فضایی وارد کنم تا همه چیز را شروع کنم!)

یک برنامه بازی برای اتاق بازی زیر پله ها تهیه کنید

من این پروژه را در فوریه شروع کردم و فکر می کردم قبل از ژوئن آن را فاش کرده بودم. با این حال، زندگی مانع شد و این اتاق مخفی همیشه به انتهای لیست کارهای من کشیده می شد.

تا به حال! فضا تموم شد، من برای بچه ها لو دادم (آهههه!) و حالا وقت آن است که آن را برای همه شما فاش کنم!

از جایی که شروع کردیم

یکی از اهداف خانه من برای سال 2024 تغییر آن کمد زیر پله هایمان است

قبل از اینکه به چیزهای خوب برسیم، باید به شما نشان دهم که همه چیز از کجا شروع شد. این یک کمد کوچک زیر پله های زیرزمین ما است. قبلاً تا لبه آن با پتوهای اضافی و تشک بادی ما برای مهمانان پر شده بود. ما همه این چیزها را در این کمد جمع می‌کردیم و سازماندهی ، غیرممکن بود. مهم نیست که من چه کار کردم، همیشه به نظر یک آشفتگی بزرگ بود.

فکر می‌کردم این یک فضای بازی بهتر از یک کمد واقعی است، بنابراین به این فکر افتادم که یک اتاق بازی با مضمون فضا برای بچه‌های دوستدار منظومه شمسی ایجاد کنم.

این مفهوم با پیشرفت پروژه تکامل یافت. در نهایت، تصمیم گرفتم آن را شبیه داخل یک سفینه فضایی کنم تا بچه ها بتوانند در ماجراجویی های تفریحی خود خلاقیت داشته باشند. فکر می کردم در این کمد کوچک فضای کافی برای آنها وجود داشته باشد تا با هم خوش بگذرانند.

کاغذ دیواری ستاره دار را به منطقه بازی اضافه کنید

چرا انتخاب کردم که کاغذ دیواری را برای فضای کمد زیرزمین خود بچسبانم

من با کاغذ دیواری روی تمام دیوارهای این فضای کوچک شروع کردم که تاثیر زیادی گذاشت. من از کاغذ دیواری (نوع مورد علاقه من) استفاده کردم و نصب آن حدود نیم روز کار طول کشید. در طول مسیر مقداری خمیر در موهایم گرفتم و همچنین کمی کمردرد، اما ارزشش را داشت.

رنگ آمیزی قرنیزها

برش به رنگ آبی تیره در کنار کاغذ دیواری

هنگامی که کاغذ دیواری بلند شد، قرنیزهای سفید و شفاف مانند انگشت شست زخمی بیرون آمدند. تصمیم گرفتم آنها را با رنگ “کهکشانی” بنجامین مور رنگ کنم. بله، من تحت تأثیر نام قرار گرفتم، اما با ستاره های تاریک در تصویر زمینه نیز مانند جادو عمل کرد. من حتی چند نکته در طول مسیر برای نقاشی قرنیزها وقتی فرش دارید یاد گرفتم!

  سوپ لازانیا - یک ، زیبا

جالب ترین نور ماه را اضافه کنید

اضافه ، مهتابی به اتاق بازی کودکانمان در زیر پله ها

سپس برای روشنایی بیشتر یک چراغ ماه را در کمد آویزان کردم. این کمد چراغ و برق نداشت، بنابراین کمی چالش برانگیز بود. در نهایت دیوار را سوراخ کردم تا به برق اتاق رختشویی آن طرف دیوار کمد برسم. همه چیز خوب پیش رفت و این ماه باشکوه است. فکر می‌کنم برای اتاق‌های بازی با مضمون فضایی این یکی از موارد ضروری است.

اینجا جایی است که من شما را ، کردم و این همان کاری است که برای تمام ، فضا انجام دادم.

کت های آزمایشگاهی ناسا را ​​بسازید

من کت های آزمایشگاهی ناسا را ​​برای بچه ها ایجاد کردم تا در ایستگاه فضایی جدیدشان بپوشند.

پروژه بعدی من این بود که کت های آزمایشگاهی ناسا را ​​برای بچه ها بپوشم تا در حین کار بر روی شاتل فضایی بپوشند. من این کت های سفید را در آمازون پیدا کردم، و همچنین این تکه های فضایی. برای تزئین بلوزها تکه ها را اتو کردم و خیلی رسمی به نظر می رسند!

کلاه ایمنی و وصله آپولو روی کت آزمایشگاهی

برای اینکه آنها واقعاً حال و هوای بازی را پیدا کنند، این هدست‌ها را برای پوشیدن با کت‌های آزمایشگاهی پیدا کردم. من با استفاده از این قلاب های فضانوردی همه چیز را به دیوار کنار ماه آویزان کردم. اینها مستقیماً به دیوار می چسبند و یک ایده اتاق بازی عالی هستند.

تشکیل هیئت کنترل ماموریت

یک ماشین حساب به منطقه هیئت کنترل ماموریت در اتاق بازی اضافه شده است

زمانی که ایده هیئت کنترل ماموریت را حل کردم، شروع به جمع آوری اقلام تصادفی از دوستان و همسایگان کردم. من یک صفحه کلید قدیمی، ماشین حساب، و تلفن های مدرسه قدیمی برای آویزان ، به دیوار دارم. سپس این تابلوی سوئیچ چراغ را پیدا کردم و می دانستم که برای برد عالی خواهد بود.

هنگامی که هر عنصر را داشتم، باید بفهمم که چگونه می توانم آرایه را برای آنها بسازم. می خواستم به جای 90 درجه زاویه 45 درجه داشته باشه مثل میز. اما چگونه می توانم این را بدون صرف زمان و هزینه زیاد بسازم؟

ایجاد هیئت کنترل ماموریت

من در نهایت این مربع های 45 درجه را از فروشنده ای در Etsy پیدا کردم و آنها عالی بودند. ارسال آنها حدود یک ماه طول کشید (به همین دلیل سرعت این پروژه کاهش یافت) و به محض رسیدن آنها را به Home Depot بردم تا تخته ای مناسب تهیه کنم. من این تکه چوب را با رنگ نقره ای متالیک رنگ کردم تا بیشتر شبیه سفینه فضایی شود.

یک تلفن مدرسه قدیمی را برای اتاق بازی کودکان به دیوار سفینه فضایی اضافه کنید

برای چسباندن تمام المان ها به تخته از نوار چسب صنعتی استفاده کردم. آنها عالی هستند و همه چیز را حتی از این زاویه ایمن نگه می دارند.

دکور اتاق بازی فضا و نورپردازی بیشتر

یک قاب عکس درخشان را به تابلوی کنترل ماموریت در کمد سفینه فضایی اضافه کرد

با تمام این قطعات در جای خود، تقریباً به خط پایان رسیده بودم. متوجه شدم که در این فضا به نور بیشتری نیاز دارم، مخصوصاً برای روشن ، تابلوی کنترل ماموریت برای بچه ها. من این قاب عکس طلایی ارزان قیمت را پیدا کردم و آن را دوست دارم! من سخت افزار را به دیوار نصب کردم و به سادگی چراغ را حذف کردم تا شارژ شود! دارای ریموت کنترل است و همچنین می توانم دمای رنگ را تغییر داده و نور را کم کنم.

  Sleepy Girl Mocktail - A Beautiful Mess

من این چراغ تصویر را به هر اتاقی در خانه ام اضافه می کنم! کیفیت بالایی دارد و روی دیوار گالری خیره کننده به نظر می رسد تا ظاهر کلی را بهتر کند.

اضافه ، برچسب های دیواری که شبیه فضا هستند

برای اینکه واقعاً شبیه داخل یک سفینه فضایی شود، تصمیم گرفتم چند برگردان به دیوارها اضافه کنم. من این بسته را خریدم و یک عکس برگردان دیواری را روی برد کنترل ماموریت و یکی را روی دیوار پشتی قرار دادم. مرد، من طرفدار اقلام لایه بردار و چسبنده نیستم و صاف ، آنها دشوار بود. وقتی صحبت از کاغذ دیواری می شود من کلاژ را ترجیح می دهم! در نهایت، من استقامت کردم و آنها را به آنجا رساندم.

اتاق بازی موضوعی در منطقه جدید کودکان

در اینجا نگاهی کامل به قبل و بعد این دگرگونی کامل اتاق داریم. این یکی از جالب ترین پروژه هایی است که تا به حال روی آن کار کرده ام! اگر شما هم کودکی دارید که عاشق فضا است، امیدوارم اکنون ایده هایی برای مهد کودک یا اتاق خواب با تم فضا داشته باشید.

واکنش بچه ها

اتاق بازی جدید سفینه فضایی کودکان در زیرزمین

در چند ماه گذشته، آن در کمد را بسته نگه داشته ام و آنها به داخل نگاه نکرده اند. مرحله آخر من این بود که در را برداشتم و یک میله پرده را به همراه این پرده ستاره آویزان کردم تا بتوانند به راحتی وارد اتاق شوند و از آن خارج شوند.

اتاق بازی فضایی ما زیر پله ها

یک روز شنبه صبح به بچه ها گفتم بعد از صبحانه یک سورپرایز بزرگ برای آنها دارم. آنها نمی دانستند چه اتفاقی قرار است بیفتد! ما آنها را به طبقه پایین آوردیم و روری دیوانه شد.

روری با کت آزمایشگاهش در اتاق بازی

او بلافاصله کت آزمایشگاه را پوشید و شروع به صحبت در مورد تعمیر ماهواره در خارج از ایستگاه فضایی کرد. الیس بیشتر به بازی تلفن علاقه داشت.

روری و الیس در اتاق بازی فضایی جدید خود بازی می کنند

آنها من را در حال انجام بسیاری از پروژه های DIY در اطراف خانه می بینند و فکر می کنم برای آنها واقعاً مهم بود که فضای کاملی را داشته باشند که من فقط برای آنها ایجاد کردم. روری تمام آخر هفته در مورد آن صحبت کرد و احساس خوبی به من داد که بدانم کار سخت من نتیجه داد.

روری در لباس فضانوردی اش

نیازی به گفتن نیست که آنها فضای بازی خلاقانه جدید خود را دوست دارند. هوا خوب است، اما اگر در داخل خانه باشیم، آنها بیرون هستند و با هم بازی می کنند. عاشقشم!

  La palette de couleurs de peinture côtière terreuse parfaite
کمد اتاق بازی قبل و بعد از فضا

من از واکنش آنها فیلم گرفتم و اگر بخواهید آن را ببینید در اینستاگرام به اشتراک خواهم گذاشت.

اتاق بازی فضای بیرونی – منابع

اتاق بازی فضایی بچه ها در زیرزمین ما

کاغذ دیواری // رنگ، بنجامین مور “کهکشانی” // مهتاب // قلاب های فضانورد // کت های آزمایشگاهی // وصله های کت آزمایشگاهی // کلاه ایمنی // براکت های قفسه تخته کنترل Misson // تابلوی سوئیچ نور // تلفن ها // ماشین حساب // عکس برگردان دیوار // نور قاب عکس // میله پرده کششی // پرده دوش شب های ستاره ای

امضا برای تابستان

خانواده ما در ایوان خانه ما

من قصد دارم چند ماه آینده را از ساعات کاری سنتی ام مرخصی بگیرم. حدود یک سال پیش، پس از ده سال کار با سرعت سرسام آور، من بودم از بی خوابی، اضطراب و فرسودگی شدید رنج می برد. تصمیم گرفتم از ماه های تابستان بگذرم و این بهترین چیز برای من و کسب و کارم بود. منم امسال همین کارو میکنم! نه به این دلیل که بدنم مرا مجبور می‌کند، بلکه به این دلیل که می‌دانم در درازمدت برای من، تجارت و خانواده‌ام بهترین است.

وقتی پاییز گذشته برگشتم، این کار را با انرژی تازه انجام دادم تا هوشمندانه‌تر کار کنم، نه سخت‌تر. من عمیقاً در تجزیه و تحلیل خود غوطه ور شدم و اولویت هایم را دوباره کار کردم تا روی کارهایی تمرکز کنم که باعث می شود چیزهایی برای برند من اتفاق بیفتد. اکنون کمتر کار می کنم، در حالی که نتایجم را افزایش می دهم. این یک تغییر خوشایند بود و من تا کنون سال فوق العاده ای را پشت سر گذاشته ام.

از آنجایی که بسیاری از شغل من شامل به اشتراک گذاشتن زندگی شخصی و تلفنی بودن مداوم است، من مشتاقانه منتظر هستم که فقط برای خودم وقت داشته باشم، بدون اینکه احساس کنم باید آن را به اشتراک بگذارم تا دنیا ببیند. همانطور که من عاشق ارتباط با این جامعه هستم، پاسخگویی مداوم به پیام ها و سوالات در طول روز می تواند خسته کننده باشد. یک تابستان نسبتاً بدون برق برای روح من خوب است!

من احتمالاً هفته‌ای چند ساعت کار می‌کنم تا با راه‌اندازی یک کسب‌وکار همراه شوم، اما از انتشار دوبار در هفته پست‌های وبلاگم و پروژه‌های بزرگم یک گام به عقب برمی‌دارم. بنابراین برای مقابله با اجتناب ناپذیر “خوبی؟” کجایی؟” پیام هایی که قطعا برای من خواهند آمد، می خواستم این را به اشتراک بگذارم تا شما آگاه باشید! احتمالاً فقط برای به اشتراک گذاشتن زندگی روزمره هر از گاهی به اینستاگرام می آیم.

من از تک تک شما بسیار سپاسگزارم. امیدوارم تابستان فوق العاده ای داشته باشید!

منبع: https://thediyplaybook.com/outer-space-playroom/