روز دوم بسته شدن و صرفه جویی در هزینه DIY

ما دیروز نصب ضلع دوم نرده را به پایان رساندیم و من وقت گذاشتم و چند عکس گرفتم تا نحوه انجام این کار را برای کسانی که کنجکاو هستند یا پروژه مشابهی را در نظر دارند به اشتراک بگذارم. شما می توانید در مورد اولین روز “شمشیربازی” ما در اینجا بخوانید.

حصار از روزی که وارد شدیم واقعاً نیاز به تعویض داشت. خطرات در حال سقوط بود و وضعیت فقط بدتر می شد. در واقع، دروازه ای که ما اغلب استفاده می کردیم، یک روز، مدت کوتاهی پس از نقل مکان، سقوط کرد. چند ماه پیش سگ محله‌ای را به جلوی در خانه ما رساندم و او را در حیاط گذاشتم تا او را در امان نگه دارد، در حالی که به صاحبانش اطلاع دادم و منتظر بودم. تا بیایند و او را بگیرند. خوب، حصاری که کاملاً سباستین را در خود جای داده بود برای این هنرمند فراری مناسب نبود. صاحبش آمد تا او را بگیرد و او رفت. این نشانه دیگری بود که این حصار آنطور که باید کار نمی کرد.

ما به رفع نقاط ضعف آشکار ادامه دادیم، اما این امر فراتر از اصلاحات بود.

زمانی که کار روی استخر و پاسیو انجام شد و به ماشین آلات بزرگی نیاز بود، پیمانکار ما برای دسترسی به آن بخشی از نرده را برداشت. به او هشدار دادم که اگر بخشی از حصار را بردارد بعید است که بتواند آن را پس بگیرد. این ارزیابی دقیق بود و او مجبور شد یک بخش حصار و یک دروازه جدید برای جایگزینی بخش قدیمی بسازد. کار او باعث شد تا ما در حصار شروع کنیم و بخشی که باید جایگزین کنیم پروژه نسبتاً ساده ای خواهد بود.

قبل از اینکه خودمان این کار را انجام دهیم، پیشنهادی برای جایگزینی هر دو بخش حصار با حصار حریم خصوصی وینیل 6 دریافت کردیم. قیمت 8000 دلار است! می دانستم که یک حصار ارزان نیست، اما چندین برابر بیشتر از انتظارم برای دو بخش نسبتاً کوچک حصار بود. وقتی نوبت به بازسازی خانه می‌رسد، ما یک رویکرد ولخرجی و صرفه‌جویی را در پیش می‌گیریم و این یک ولخرجی بزرگ خواهد بود. برخی از ولخرجی ها قطعا ارزشش را دارند، اما از آنجایی که این یک پروژه DIY قابل انجام بود، تصمیم گرفتیم در این پروژه صرفه جویی کنیم و خودمان آن را انجام دهیم.

اینم نمایی از قبل…

…و الان چه شکلی میشه…

ما از ستون‌های کاج تحت فشار «گوتیک فرانسوی» به طول 6 فوت برای حصار خود استفاده کردیم. ما احساس می‌کردیم که آنها به پایه‌های اصلی حصار نزدیک هستند و سبک قدیمی خود را دوست دارند.

  مات - سارا شرمن ساموئل

خانواده چهار نفره ما حدود چهار ساعت طول کشید تا این طرف حصار را از ابتدا تا انتها تکمیل کنیم. با برداشتن حصار قدیمی شروع کردیم. جف ریل ها را با یک اره رفت و برگشتی برید، سپس با قیچی هرس پشت سرم آمدم تا قسمت های نرده را بدون پیچک برش دهم. با برداشتن حصار و دسترسی بهتر به فضای بین حصار و پرچین درخت درخت، ما برای هرس ،، بیرون کشیدن پیچک، چنگک زدن و به طور کلی تمیز ، چیزها وقت گذاشتیم. به درختکاری زنگ زدم که بیاید و آنها را هرس کند تا رشدشان دوباره زنده شود. این یک پرچین قدیمی است اما هنوز سالم و در حال رشد به نظر می رسد. آنها حریم خصوصی، سایه و عایق صوتی عالی را ارائه می دهند، بنابراین ما می خواهیم آنها را تا زمانی که ممکن است نگه داریم.

با توجه به فشردگی محکم بین تنه درختان و پایه های حصار، تصمیم گرفتیم پایه های نرده را در کنار نرده نصب کنیم. چند نفر تصمیم ما را برای روبرو شدن با قسمت تمام شده به سمت خیابان در قسمت دیگر حصار زیر سوال بردند، اما ما این کار را انجام دادیم زیرا با توجه به نحوه نصب تیرها در پاسیو بتنی، نصب آن از بیرون منطقی تر بود.

ما به نرده‌های اطراف محله‌مان نگاه کردیم و برخی از پیکت‌ها رو به داخل بودند و برخی دیگر رو به بیرون. اگر در محدوده شهر هستید (که نیستید)، مقرراتی وجود دارد که جهت گیری سهام را کنترل می کند، بنابراین پیشنهاد می کنم اگر پروژه مشابهی را انجام می دهید، مقررات محلی و/یا HOA خود را بررسی کنید. ما همچنین نیازی به دریافت مجوز نداشتیم زیرا مواد حصار موجود را در همان مکان جایگزین می کردیم. اگر بخواهیم از پشت نرده اضافه کنیم یا ارتفاع یا محل نرده را تغییر دهیم، باید مجوز می گرفتیم.

پس از برداشتن مصالح قدیمی و تمیز ، حیاط، به دنبال اندازه‌گیری‌هایی که پیمانکار ما روی قسمتی از نرده‌ای که بازسازی کرده بود، دو در چهار دستگاه تحت فشار نصب کردیم. از آنجایی که او مهره ها را بیرون گذاشت و ما آنها را داخل آن گذاشتیم، تصمیم گرفتیم آن بخش از حصار را بپوشانیم تا عجیب به نظر نرسد. برخی از پست‌های قدیمی کمی بداخلاق بودند، اما ما موفق شدیم آنها را عملی کنیم. ما دو تا چهار در جای خود میخ زدیم، سپس آنها را با پیچ های بلند محکم کردیم.

  بنیاد Vilcek برندگان جوایز طراحی 2024 خود را اعلام می کند

این کار را با ریل های دو در چهار دیگر تکرار کردیم.

به عنوان یک یادداشت جانبی خنده دار، ما سباستین را در حیاط داشتیم که فقط دو در چهار در هوا بودند، و با وجود اینکه می توانست به راحتی از میان آنها بپرد، او هنوز آن را مانند حصاری می دانست که نمی توانست (یا شاید باید). عبور نکن.)

ما از یک سطح استفاده کردیم تا مطمئن شویم که پایه اول شاقول است، سپس از یک فاصله‌گیر برای قرار دادن بقیه پایه‌ها از آن استفاده کردیم. ما چند مورد مختلف را در قسمتی از حصار که پیمانکارمان نصب کرده بود آزمایش کردیم و یک مربع فلزی که در دست داشتیم عالی بود. تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن را در آن فرو کنید و میخ را در جای خود بچسبانید.

پایه های نرده را می توان با میخ، منگنه یا پیچ وصل کرد. ما از میخ‌ها برای نگه‌داشتن آن‌ها در جای خود استفاده کردیم، سپس برای پایداری و طول عمر، پیچ‌هایی اضافه کردیم، و با خشک شدن چوب تحت فشار، تاب برداشتن را به حداقل برسانیم.

در حالی که من و جف پایه ها را نصب می کردیم، کالوین پیچ ها را پشت سرمان می زد…

و مارشال پیچ ها را زد. باز هم، پیچ ها یک معیار اضافی هستند، اما پس از زندگی با حصاری که در حال فروپاشی بود، می خواستیم همه چیز بسیار محکم و مطمئن باشد.

حالا می توانم باغبانی را در این منطقه تمام کنم! من قبلاً چند چراغ کاشت خریداری کرده ام و قصد دارم بین آنها یک نیمکت و پرده بگذارم. وقتی خاک پر شود، بذر بذر گرفته شود و بستر ایجاد شود، همه چیز واقعاً زیبا به نظر می رسد.

اوه، وقتی نوبت به قرار دادن پایه ها در بخش رو به بالا رسید، چند گزینه مختلف را در نظر گرفتیم اما در نهایت تصمیم گرفتیم خطوط زمین را دنبال کنیم و اجازه دهیم حصار به تدریج بالا بیاید. می‌توانستیم از پله‌ها استفاده کنیم، اما تصمیم گرفتیم که می‌خواهیم حصار محکم به زمین باشد. ما کف را در امتداد بخش مستقیم حصار می سازیم و چند تخته افقی در پشت قرار می دهیم تا شکاف ها را پر کنیم.

این پروژه ای است که چنین تفاوتی ایجاد می کند و خیلی خوب است که پشت سرمان باشد!

احساس می کنم مدام این را می گویم، اما هنوز کار برای انجام دادن وجود دارد! من سعی می‌کنم هر کاری را که از فهرست کارها خارج می‌شود جشن بگیرم و قبل از تمرکز روی کارهایی که هنوز انجام نشده‌اند از آن لذت ببرم. انجام این کار هنگام بازسازی خانه آسان است، اما این یک پروسه طولانی است و باید برای لذت بردن از سفر وقت بگذارید.

  ایده های تزئین کابین برای ایجاد یک طراحی اتاق خواب دنج

حالا که استخر به طور کامل تمام شده است (تا زمانی که استخر امسال باز نشد، خط اسکیمر فعال نداشتیم)، باید یک به روز رسانی را به اشتراک بگذارم! این فصل برای من خیلی سرد بود که تا اینجای کار رفتم، اما دوست داشتم کنار آب باشم و بعد از کار در حیاط کناری بنشینم تا پاهایم را آویزان کنم. اما ما قبلا یک مهمانی استخر داشتیم و مارشال چند دوست را برای شنا دعوت کرد. گریه های آنها وقتی به آب می خورند هنوز مرا مجاب نمی کند که بروم داخل، اما قرار است در چند روز آینده گرم شود، بنابراین مطمئن هستم که آب می خورم.

بنابراین، قبل از اتمام پروژه حصار کشی، اجازه دهید مقایسه هزینه را به اشتراک بگذارم. قیمت 8000 دلار برای جایگزینی حصار با حصار حریم خصوصی وینیل 6 فوتی بود. این شامل مواد و نیروی کار می‌شد که به حفر پست‌های جدید نیاز داشت زیرا فاصله‌ها متفاوت بود.

من در نهایت مواد زیادی خریدم، بنابراین پس از بازگرداندن سهام اضافی و دو به چهار، ما 750 دلار برای مواد، از جمله حمل و نقل، خرج کردیم. ما برای کمک به پسرانمان پول پرداخت کردیم و باید برای دفع هر چیزی که در سطل ، قرضی از پیمانکارمان قرار دادیم هزینه کنیم، اما هنوز حدود 7000 دلار پس انداز کردیم.

من در نهایت مجبور شدم در دو سفر وسایل اضافی را برگردانم، زیرا ما بیش از حد در ون جا داشتیم! جف به انبوهی از دو در چهار نگاه کرد و پرسید آنها برای چه هستند؟ من با لجبازی اعتراف کردم که آنها طرفدار حصار بودند و به شدت در مورد آنچه که ما نیاز داریم اشتباه قضاوت کردم. فکر می‌کردم زیاد بودن بهتر از کافی نبودن است.

با اعتبار فروشگاه از برگشت، می خواهم یک چرخ دستی بخرم تا کار حمل بر پشتم کمی راحت تر شود.

خوشحالم که این حصار تمام شده است و نمی توانم صبر کنم تا ببینم چند هفته دیگر وقتی چوب خشک و تیره می شود، چه شکلی می شود.

می توانید مقالات بیشتری در مورد بازسازی خانه 1970 ما در اینجا بیابید.

منبع: https://missmustardseed.com/fencing-day-two-diy-cost-savings/