ایده های تزئین کابین برای ایجاد یک طراحی اتاق خواب دنج

من با یکی دیگر از «کتاب بازی DIY، فضای ما را ذخیره کنید» برگشتم. برنامه من برای این مجموعه این است که فضای خواننده را اشغال کنم و نکات و ترفندهای طراحی (مجازی) را برای بهبود آن ارائه دهم.

در اینجا برخی از راه حل های طراحی مورد علاقه من از این سری آورده شده است. می توانید همه آنها را اینجا بخوانید.

چگونه اتاق کابین خود را مدرن کنیم؟

Reader SOS امروز از لیز می آید. لیز و همسرش صاحب یک کابین زیبا در جنگل هستند که نیاز به بازسازی دارد. این زوج در حال حاضر با برداشتن فرش قدیمی و اضافه ، کفپوش جدید، به فضای دنج خود افزوده اند. اما اکنون نمی دانند چگونه بدون از بین بردن جذابیت کابین، فضا را مدرن کنند. بیایید نگاهی به معضل او بیندازیم…

معضل طراحی لیز

کفپوش پارکت، دیوارهای چوبی در اتاق خواب اصلی

اتاق خواب اصلی یکی از دلایلی است که ما خانه خود را خریدیم. من و شوهرم کوهنورد هستیم و سعی می کنیم تابستان های زیادی را در کوهستان بگذرانیم. وقتی این فهرست را پیدا کردیم، دوست داشتیم اتاق خواب اصلی شبیه یک کابین باشد.

یک اجاق گاز مشکی در اتاق خواب اصلی با پانل های چوبی

ما می خواهیم حس کابین را حفظ کنیم، اما آن را مدرن کنیم و آن را به فضایی راحت برای خود تبدیل کنیم. ما در بالای یک کوه ازدواج کردیم، بنابراین تابلوی مسیر با نام و سالگرد ما باید بماند و در طراحی اتاق گنجانده شود. اتاق در زمستان توسط اجاق گاز در عکس گرم می شود – هیچ کانالی برای گرمایش / سرمایش در اتاق وجود ندارد.

Let’s Modernize This Cabin – My Design Game Plan

دیوارهای پانل چوبی و کف پارکت در یک مجموعه کابین

قابل توجه ترین ویژگی این اتاق خواب روستیک، پوشش چوبی است که دیوارها و سقف را می پوشاند. استفاده از چوب فوراً آن حس کابین را ایجاد می کند، اما من فکر می کنم که می توانیم کل این فضا را زیبا کنیم. گزینه های بسیار خوبی برای ارتقاء اتاق خواب به سبک کابین و تبدیل آن به فضای دلپذیر رویاهای آنها وجود دارد!

  • بیایید تخته‌های چوبی را با رنگ‌های خوش خلق بشکنیم تا حال و هوای کابین چوبی مدرن را بهتر ایجاد کنیم. افزودن تنوع به خطوط افقی با لبه های گرد و بافت های نرم، جذابیت بصری را افزایش می دهد.
  • از اجاق گاز برای گرم ، این اتاق استفاده می شود، اما در حال حاضر کمی به نظر می رسد. من فکر می کنم ما باید این را بیشتر به یک نقطه کانونی تبدیل کنیم! این مکان عالی برای استراحت با یک لیوان قهرمان و یک کتاب است!
  • من یک پالت رنگی را انتخاب می کنم که طبیعت را منعکس کند و محیط آرامش بخشی را برای بازگشت به خانه ایجاد کند. من فکر می کنم به رنگ های بد خلق و رنگ های خاکی نیاز دارد.
  • بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه می‌توان آن فضای گرم و دلپذیر را بدون تکیه بر دکورهای زیبا و روستایی کابین مورد انتظار ایجاد کرد.
  • وقتی به یک واحه کوهستانی فکر می‌کنم، به لایه‌ها و بافت‌های زیادی فکر می‌کنم، یک تخت‌خواب دلپذیر پر از ملافه‌های مخملی، بالشتک‌های بافته‌شده فراوان، نور طبیعی، ، مصنوعی و نور زیاد محیط.
  هر چیزی جز مستقیم (زیگزاگ)

ایده ها و الهامات دکوراسیون کابین مدرن

یک کابین مدرن با پله های سبز، دیوار گالری و سقف تخته چوبی

خانه مرمت

من با ایجاد یک صفحه Pinterest برای جمع آوری افکارم شروع کردم. همانطور که علامت گذاری کردم، متوجه شدم که چگونه عناصر طبیعی و چوبی گنجانده شده است – گاهی رنگ شده و گاهی اوقات خام باقی مانده است.

با دیوارهای چوبی، مبلمان مجلل و هنر مدرن یک فضای اتاق خواب دنج ایجاد کنید

استایل جکسون هول

یک پالت رنگی بدخلق همراه با عناصر طبیعی بهترین راه برای ایجاد زیبایی کابین مدرن است. پارچه های شطرنجی و چرمی و یافته های عتیقه لهجه های دنج کاملی در اتاق خواب خواهند بود.

دختران از اتاق زیر شیروانی خود در کابین A-frame خود لذت می برند

من همچنین از این Reader OMG قبلی الهام گرفتم! عملکرد. کابین دنج ونسا با قاب A در جنگل را به خاطر دارید؟ اگر به دنبال آب نبات کابینی هستید، این خانه بسیار زیبا است.

پلان طبقه جدید

پلان طبقه برای اتاق خواب کابین

در اینجا پلان طبقه جدید این اتاق است. تخت و میزهای خواب را در جایی که هستند رها می کنیم تا زمانی که وارد اتاق می شوید نقطه کانونی باقی بمانند. در نزدیکی شومینه دو صندلی دنج و یک میز کناری در بین آن اضافه خواهیم کرد. سپس با ورود به اتاق، یک کمد روی دیوار سمت راست خواهیم داشت.

بیایید دیوارها را رنگ کنیم، اما سقف را رها کنیم

کفپوش پارکت، دیوارهای چوبی در اتاق خواب اصلی
بیایید دیوارها را رنگ کنیم، اما سقف، درها و کارهای چوبی را خام رها کنیم.

کارهای چوبی لیز خیره کننده، پر از شخصیت است و شایسته این است که برجسته اتاق باشد. با این حال، بین کفپوش پارکت، دیوارهای چوبی، کارهای چوبی، درهای چوبی و سقف چوبی، در حال حاضر چوب زیادی وجود دارد! باید مقداری از این چوب را بشکنیم و دیوارها را رنگ کنیم.

می‌دانم، می‌دانم، بعضی‌ها با نقاشی روی چوب به هر شکلی مخالف هستند. با این حال، معرفی رنگ های مختلف، جذابیت روستایی مورد علاقه ما را افزایش می دهد. با رنگ آمیزی دیوارها و طبیعی نگه داشتن سقف ها، چشم را به سمت بالا می کشید و احساس نجیب مورد نظر خود را در خلوتگاه کوهستانی ایجاد خواهید کرد.

  ابزار زیبا | آبپاش مسی و مستر
فیلیپسبورگ آبی اثر بنجامین مور بر روی دیوارها نقاشی شده است

بنجامین مور

پیشنهاد می‌کنم دیوارها را با رنگی جسورانه اما آرامش‌بخش «آبی فیلیپسبورگ» رنگ کنید. بنجامین مور آن را به عنوان “آبی مایل به خاکستری که آب های آرام را در غروب تداعی می کند” توصیف می کند – اوه، من را ثبت نام کنید!

کاغذ دیواری شطرنجی آبی در اتاق خواب به سبک کابین

Colossus MFG

می‌خواهم توجه داشته باشم که این فقط یک پیشنهاد است و تخته‌های چوبی نیز بدون رنگ خوب به نظر می‌رسند.

به همین دلیل، تریم دور در و پنجره را به همان شکلی که هست می‌گذارم. کمی رنگ بر روی دیوارها حس مدرنی را که لیز به دنبال آن است اضافه می کند.

یک دیوار پشتی پرده

من عاشق ایده این پرده ها برای درمان پنجره هستم. من عاشق جزئیات شطرنجی ظریف هستم و رنگ آن روی دیوارهای آبی تیره ظاهر می شود.

من یک میله خیلی بلند (این مشکی مات عالی است) را زیر آن پنجره بزرگ بالایی آویزان می کنم، که از یک طرف دیوار به طرف دیگر کشیده می شود. قرار دادن میله زیر این پنجره بالایی چشم نواز خواهد بود و توجه را به نور طبیعی این اتاق جلب می کند.

ایده های اتاق خواب کابین برای افزودن دیوار پرده ای به دیوار پشتی اتاق خواب

ایده جالب دیگر این است که دیوار پشت تخت را با پرده های تمام قد پر کنید. این یک تخته سر موقت و مقرون به صرفه خواهد بود که بافت زیادی به این فضای دنج می بخشد. به علاوه، نرمی (و عایق در زمستان!) را به فضای تمام چوب اضافه می کند.

یک قسمت نشیمن نزدیک شومینه ایجاد کنید

یک اجاق گاز مشکی در اتاق خواب اصلی با پانل های چوبی

اجاق گاز اشاره ای به زمان های ساده تر است و به تداوم ایده این فضای اتاق خواب به عنوان یک فرار رویایی از واقعیت کمک می کند. بیایید در نزدیکی گرمای این اجاق، مکانی برای استراحت ایجاد کنیم.

یک کابین مدرن با شومینه گازی

سلام وبلاگ بلیس

کمد را که روبروی تخت است در می آوردم. سپس در این فضا دو صندلی راحتی چرمی با این میز بغل چوبی مشکی در بین آن اضافه می کنم. این می تواند مکانی عالی برای نشستن با یک کتاب خوب و استراحت در کنار اجاق گاز باشد.

من همچنین پیشنهاد می کنم یک پرتاب از پوست ، مصنوعی را به فضای اتاق نشیمن اضافه کنید. من دوست دارم که با فرش بزرگتر همپوشانی داشته باشد تا ظاهری هدفمند، لایه ای و ابعادی ایجاد کند. این واقعاً آن حس کابین دنج را به ارمغان می آورد.

دیوار گالری خاطرات خاص

کفپوش پارکت، دیوارهای چوبی در اتاق خواب اصلی

لیز علامت خاصی دارد که به کوهی که در آن ازدواج کرده اند اشاره می کند و بالای تختشان آویزان است. این هنر در مقایسه با دیوار و تخت کمی بیش از حد کوچک است. در عوض، آن را به دیواری که صندلی‌ها قرار خواهند گرفت، منتقل می‌کنم.

  دستور العمل Queso - یک آشفتگی زیبا
نگاهی به دیوار گالری مهد کودک

سپس یک دیوار گالری با محوریت این تابلوی زیبا می ساختم. این مقاله در مورد چیدمان قطعات برای دیوار گالری و کنار هم قرار دادن آنها و همچنین این مقاله با نکاتی برای آویزان ، تصاویر در ارتفاع مناسب را بررسی کنید.

سبزه فشرده در دو قاب روی مبل

لیز می‌توانست با فشار دادن و قاب‌بندی سبزه‌ها یا شاخه‌های مسیر مورد علاقه‌اش، آثار هنری DIY به این دیوار اضافه کند. در اینجا یک آموزش از Sunshine Valley است.

هنر سفارشی داستانی را روایت می‌کند، بدون اینکه برای تزئین کلبه آنقدر واضح یا مورد انتظار باشد. این پست ایده های دیگری برای هنر ارزان قیمت دارد که می توانند اضافه کنند که پر از شخصیت است.

دکوراسیون اتاق خواب کابین مدرن

خوب، پس بیایید به دکوراسیون اتاق کابین که برای فضا انتخاب کردم نگاهی بیندازیم…

تابلوی خلق و خوی با ایده های تزیین اتاق خواب کابین

پرده چهارخانه // میز کناری چوبی // صندلی های چرم مصنوعی // پنکه سقفی // فتیله شمعی ال ای دی // تخت روکش دار // فرش // میز خواب چوبی // چراغ رومیزی مشکی // پوست ، // پتوی کابلی // بالش کمری

من با این فرش شروع می کنم تا چند رنگ گرم و غنی اضافه کنم و کفپوش چوبی را کمی بپوشانم. به علاوه، زیر پا راحت و گرم خواهد بود.

از نظر وسایل روشنایی، من می‌خواهم مطمئن شوم که به لیز یک چراغ سقفی با فن می‌دهیم، زیرا هیچ کانالی برای گرمایش/سرمایش در اتاق وجود ندارد. روکش مشکی مات این پنکه سقفی شیک به خوبی با دیگر لهجه های اتاق هماهنگ می شود و با پوشش های چوبی روی دیوارها/سقف تضاد ندارد. سپس این چراغ‌های رومیزی سیاه را برای روشنایی بیشتر روی میزهای چوبی قرار می‌دهم. و باید این لامپ فتیله ای با باتری فوق العاده خنک را که در فضای اتاق نشیمن عالی به نظر می رسد را بررسی کنید.

ملافه‌های خنثی و مطبوع به ظاهری جذاب و جذاب برای مجله می‌افزایند! این لحاف زغالی ترکیبی ایده آل از تنفس و راحتی است. اضافه ، یک پرتاب تا شده به پای تخت به توسعه بیشتر آن احساس روستایی کمک می کند.

لیز، لطفاً در صورت ایجاد هرگونه تغییر در این اتاق کابین دنج، مرا در جریان بگذارید. این یک فضای فوق العاده با پتانسیل های زیادی است.

دریافت مطالب ارسالی از خوانندگان SOS برای سال 2024!

من ارسال‌های جدید Reader SOS را برای سال 2024 می‌پذیرم. برای ارسال فضای خود، به من ایمیل بزنید (ایمیل محافظت شده). لطفاً چندین عکس از فضای خود، ترجیحات سبک، ابعاد اتاق و هر گونه اطلاعات دیگری در مورد معضل طراحی خود قرار دهید.

منبع: https://thediyplaybook.com/cabin-bedroom-decor/

Understanding mental health. Building out a video content site can be complicated, however, a platform like uscreen makes the process simple.