چگونه یک آتشدان رومیزی DIY درست کنیم (آموزش آسان)

این پروژه DIY سریع را در فضای باز خود امتحان کنید. این کاسه آتش DIY محیطی را به باغ شما می بخشد در حالی که حشرات را دور نگه می دارد!

در وب‌سایت خود مقوله‌ای به نام «آن را در یک روز انجام دهید» دارم. من دوست دارم بدانم که همه پروژه های این دسته تقریباً توسط هر شخصی که انجام می دهد قابل انجام است. پروژه امروز باید “آن را در پنج دقیقه انجام دهید” نامیده می شود زیرا این پروژه چقدر طول می کشد!

حیاط ما

چگونه ماسه پلیمری یک سال بعد مقاومت می کند؟

از زمانی که باغمان را فاش کردیم، زیاد در مورد باغمان صحبت نکردم. تابستون امسال خیلی استفاده کردیم! هر وقت هوا خوب باشد با بچه ها اینجا بیرون می آییم و بعد از خواب من و فین وقت خود را اینجا صرف شام می گذرانیم یا فیلم تماشا می کنیم. این واقعاً گسترش فوق العاده ای از خانه ما است.

چراغ‌های رشته‌ای، محیط و گرما را به فضای بیرون می‌افزایند

ما اینجا روی عرشه بزرگمان تعداد زیادی پشه نداریم – بالاخره ما شهرنشین هستیم – اما آنها گاهی اوقات ظاهر می شوند. فین تابستان گذشته هزینه های زیادی برای مشعل های تیکی کرد و هم این مشعل های داخل زمین و هم مشعل های رومیزی را خرید. آنها عالی هستند و به دور نگه داشتن اشکالات کمک می کنند، در حالی که فضای خوبی را به اینجا اضافه می کنند.

  بازگشت به خانه - کلبه نامه

اگرچه من مشعل‌های رومیزی را که او خریداری کرده بود دوست دارم، اما می‌خواستم آن را با یک کاسه آتش‌سوزی DIY که به عنوان یک قطعه مرکزی روی میز ما عمل می‌کند، به سطح بعدی برسانم.

کاسه آتش نشانی رومیزی DIY – لوازم

مشعل تیکی برای کاسه آتش روی میز DIY

چگونه یک کاسه آتش نشانی رومیزی DIY درست کنیم

کاسه آتش میز DIY من

وقتی می گویم این پروژه کمتر از پنج دقیقه وقت شما را می گیرد، شوخی نمی کنم. همه چیز در مورد جمع آوری لوازم مناسب از قبل برای ساختن کاسه آتش خود است.

اگر سنگ باقی مانده از یک پروژه محوطه سازی دارید، این یک راه عالی برای استفاده از آن در پروژه دیگری است. متأسفانه از بازسازی باغمان چیزی باقی نمانده بود، بنابراین مجبور شدم سنگ های این پروژه را خریداری کنم.

کاشت مناسب را انتخاب کنید

کاشت مناسب با زهکشی را پیدا کنید

ابتدا، کاشت یا ظرف مناسب را برای گودال رومیزی DIY خود انتخاب کنید. من یکی را می خواستم که کم و عریض باشد و با مشعل تیکی من مناسب باشد. من این کاسه بزرگ را از Home Depot برداشتم. این یکی بنظر میرسه بتونی و قیمتش عالیه!

می‌خواهید مطمئن شوید که زهکشی وجود دارد، در غیر این صورت آب می‌تواند در ته جمع شود و در نتیجه کاسه به هم ریخته شود. کاشت های پلاستیکی می توانند خوب کار کنند، فقط مطمئن شوید که به اندازه کافی بزرگ هستند که مشعل تماس مستقیم با خود کاسه نداشته باشد.

ماسه و سنگ را اضافه کنید

ماسه اضافه کنید

هنگامی که کاشت خود را دارید، ماسه و سنگ های خود را اضافه کنید.

شما می توانید شن و ماسه را کنار بگذارید و فقط از تمام سنگ ها استفاده کنید. ته دیگ شن اضافه کردم چون می خواستم از سنگ کمتری استفاده کنم (ماسه خیلی ارزانتر است) و پایه خوبی برای مشعل تیکی من بود. علاوه بر این، هرچه از سنگ های بزرگتر استفاده کنید، ظرف سنگین تر می شود.

  حامیان نمای سنگ آهکی فروشگاه رولکس در تورنتو را حک می کنند
مشعل تیکی ام را به کاسه میز آتشینم اضافه می کنم

می‌خواستم مشعل چند اینچ بالاتر از لبه گلدان قرار بگیرد تا شن‌ها به ایجاد پایه‌ای محکم برای نشستن مشعل کمک کنند.

سنگریزه های ساحلی مکزیکی را به گودال آتشین من اضافه کنید

وقتی شن داخل ماسه شد، مشعل تیکی خود را به وسط اضافه کردم و سپس سنگ های رودخانه را در اطراف آن اضافه کردم.

چگونه یک کاسه آتش نشانی رومیزی DIY درست کنیم

من این سنگریزه های ساحلی مکزیکی را که پیدا کردم خیلی دوست دارم. آنها کاملاً بزرگ هستند و در اشکال و اندازه های مختلف هستند.

فروشگاه سخت افزاری شما باید کیسه هایی از سنگ های تزئینی و سنگریزه های مختلف بفروشد، بنابراین به اطراف نگاه کنید و ببینید که چه چیزی با پالت رنگی کاشت و باغچه شما بهترین کار را دارد.

مشعل خود را با مایع پر کنید

سوخت مشعل تیکی

مرحله بعدی این است که مشعل خود را با منبع سوخت پر کنید.

این همان سوخت مشعل تیکی است که ما دوست داریم در حیاط خلوت خود استفاده کنیم. به دور نگه داشتن حشرات کمک می کند زیرا حاوی روغن بادرنجبویه است. این عالی است، اما بهترین بخش این است که مشعل ها دودی نیستند. من از زمانی که شبیه آتش سوزی در حیاط خلوت به نظر می رسد متنفرم، اما این نوع سوخت بدون دود ناخالص می سوزد. خیلی بهتر !

روشن کنید و لذت ببرید

کاسه آتش میز DIY من در باغ

در روز، به نظر می رسد یک مرکز بسیار سنگی روی میز پاسیو ما باشد. این دکوراسیون عالی در فضای باز است!

کاسه سنگ رومیزی

سپس در شب به این کاسه میز آتش بسیار زیبا و کاربردی تبدیل می شود. بدون اینکه فضای زیادی اشغال کند، حس یک خانه را دارد.

وقتی کارتان تمام شد، به سادگی می توانید شعله را خاموش یا خاموش کنید. اوه، و برای روشن شدن، این فقط برای استفاده در فضای باز است! نمی‌خواهم اگر کپسول آتش‌نشانی را داخل بیاوری، مجبور نباشی آن را بیرون بیاوری!

  دست ساز روز شنبه
کاسه آتش میز

اگر نمی خواهید پول زیادی را برای یک آتشدان حیاط خلوت خرج کنید، اما ظاهر آن را می خواهید، این یک جایگزین عالی است.

اصلاً برای من هزینه زیادی نداشت و واقعاً افزودنی دوست داشتنی به باغ ما برای استفاده در هر زمان از سال است. من نمی توانم صبر کنم تا دوستانی داشته باشند و همه مشعل های اینجا را روشن کنند.

چشمه های حیاط خلوت

اگر به منابعی برای باغ ما نیاز دارید، می توانید همه آن را در این مقاله چشم باز پیدا کنید. به علاوه، عکس های قبل و بعد دیوانه وار زیادی دارد. احمقانه است که این فضا در چند سال چقدر پیشرفت کرده است!

فضای بیرونی زیر آلاچیق باغچه ای کوچک

رنگ درب گاراژ، بنجامین مور “نت آبی” // میز و صندلی ناهار خوری در فضای باز // چتر // پایه چتر // گریل // بلندگوهای Sonos در فضای باز // دیوارکوب های فضای باز // تلویزیون در فضای باز // صندلی // آلاچیق پاسیو // فضای باز فرش // چراغ آویز 1 // چراغ آویز 2 // چراغ آویز 3 // میز قهوه خوری مشکی // اطلاعات حصار // چراغ های پری // سنگفرش (رنگ خاکستری نیکل) // صندلی های استراحت // میز بغل // سکشنال // بالشتک های چاپ نخل // لامپ های خورشیدی

تابستان مبارک، دوستان!

چگونه یک کاسه آتش نشانی رومیزی DIY درست کنیم

من مشتاقانه منتظر یک تابستان سرگرم کننده با شب های زیادی در پاسیو هستم.

موارد بیشتر حیاط خلوت برای مرور

فین در حال کار بر روی نصب چراغ های رشته ای بین خانه و گاراژ ما است
شب به حیاط ما سر بزنید
آلاچیق باغ ما و اتاق نشیمن در فضای باز ما
چراغ های خورشیدی را به گلدان جلویی خود اضافه کنید

منبع: https://thediyplaybook.com/diy-tabletop-fire-bowl/