بازگشت به خانه – کلبه نامه

هومم، از آخرین پستی که گذاشتم خیلی می گذرد، حتی نمی دانم از کجا شروع کنم! 😄 من حتی مطمئن نیستم که هنوز افراد هستند: آیا مردم هنوز وبلاگ می خوانند؟ من امیدوارم که اینطور باشد، زیرا ایجاد این روش اکنون که دوباره به عادت نوشتن برگشته ام مانند سوپ مرغ برای روح است. (اطلاعات بیشتر در این مورد در پایان این مقاله!)

هر کسی، اگر هست انجام دادن به نظر می رسد که این شخصی در آن طرف این صفحه است، صبح بخیر! چطوری دوست خواننده؟ آیا از اولین نشانه های بهار لذت می برید؟ اینجا در مزرعه مثل همیشه مشغولیم.

صبر کن.

آیا به شما گفتم که ما به یک مزرعه نقل مکان کردیم؟ خب این بیشتر یک مزرعه استette واقعاً، اما نزدیک به شش هکتار وسعت دارد و خانه (تقریباً) نیم قرنی به اندازه کافی TLC نیاز دارد تا کاملاً احساس کند. هیجان انگیز!


استعمار باسواد

این سبک استعماری است و راهروی سنگ‌ریزه‌شده‌ای که جلوی آن انحنا پیدا می‌کند، ما را در ثانیه‌ای که لاستیک‌هایمان روی آن ترد می‌کند، غش می‌کرد. و حتی اگر قبلاً این همه درخت و این همه زمین را نگهداری نکرده بودیم، خانه بلافاصله. مستقیما مثل خانه بود، بنابراین تصمیم گرفتیم آن را امتحان کنیم.

این مدت‌ها پیش برای خانواده استانتون طراحی و ساخته شده بود و طبق شایعات، خانم استانتون به بچه‌ها در سراسر شهرستان یاد می‌داد که چگونه در استخر حیاط خلوت شنا کنند. که من را به یکی از اولین ها، عالی می رساند خانه پروژه مربوط به بهسازی استخر. حدود یک سال پس از نقل مکان، لاینر یک جهش به جلو انجام داد و ما آن را با آن جایگزین کردیم موزاییک خاکستری پوشش از استخر Latham.


آستر قدیمی، آستر جدید. 3 روز طول کشید تا کامل شد!

توسط دوستم به شدت توصیه شده بود آوریلو همه چیز را داشت که امیدوار بودیم: بدون حاشیه در لبه بالایی (مردم هر بار فکر می کنند کاشی واقعی است!) و صداهای آرام و بی صدا در بالا و پایین خط آب.

مودی بلوز

خانواده مک یوون آن را در سال 1990 از استانتون خریدند و در اینجا زندگی کردند تا اینکه در آگوست 2021 آن را به ما فروختند. ما خوشحال شدیم که فهمیدیم آنها نیز یکی از فرزندان خود را (به طور بین المللی) به فرزندی پذیرفته اند و این خانواده چند نسلی آنها بودند که آن را به فرزندی قبول کردند. شروع به تبدیل گاراژ دو ماشین سابق به یک مجموعه اصلی کرد.

ما هنوز در حال سفارشی‌سازی این قسمت برای جیم و کتی هستیم (هر ، دیگری برای وارد ، نجار و پیمانکار مشکل داشت؟ 🥴) اما انگشتان دست کوین را رد کرد و من می‌توانم راه خود را در آنچه که باید تکمیل شود ادامه دهم. . کانترها، یک هود، چند کابینت سفارشی، قفسه بندی سفارشی، قفسه بندی باز و قالب گیری تاج و پایه آشپزخانه او را به سبک کلبه ای کامل می کند.

کاغذ دیواری پتی فلور و کفپوش لوکس وینیل کتی (توقف شده)

در واقع، ما این هفته با پیشخوان دفتر مقابله کردیم. ما فقط ام دی اف را در آن پیچیدیم وینیل الگوی سنگ صابون و همه ما از نتیجه بسیار خوشحالیم! با توجه به فروشگاهی که من آن را از آن خریدم، وینیل ضد آب، ضد خش، پارگی و حرارت است، از نظر محیط زیست ایمن است و می تواند بدون هیچ گونه باقی مانده چسبناکی جدا شود. همچنین دارای یک شبکه در پشت برای استفاده آسان است و شامل یک ابزار کوچک برای فشار دادن هرگونه حباب است که واقعاً خوب عمل می کند.

  Manicotti - یک آشفتگی زیبا

سنگ صابون را پوست بگیرید و بچسبانید– کی میدونست!؟

عموی من کوین (کابینت‌ساز از مینه‌سوتا) در واقع یکی از کابینت‌های پایه‌ای را برای ما می‌فرستد که برای تکمیل قسمت سینک اتاق به آن نیاز داریم، بنابراین من حتماً پستی را به طور خاص در مورد آشپزخانه آنها با دیگران به اشتراک خواهم گذاشت. و بعد از عکس های اردیبهشت.

کتی که به تازگی 87 ساله شده است، اجازه نداد آشپزخانه ناتمام او را از پرداختن به یکی از تفریحات مورد علاقه اش باز دارد. هنگامی که او بیرون نیست و یا روی صندلی خود در اتاق کناری استراحت نمی کند، معمولاً می توان او را در حال آشپزی یا پختن غذا پیدا کرد. هفته گذشته او می خواست سوپ سبزیجات درست کند، و وقتی دیدم او در کنار اجاق گاز ایستاده است و با ژامبونی که برای روز شکرگزاری در فریزر خود داشت، کمی گوشت می جوشد، مجبور شدم بخندم. (بیشتر در مورد دقیقا چرا در پایان این پست اینقدر خنده دار است! 😉)

از او پرسیدم چه چیز دیگری در سوپش استفاده می کند و او گفت:اوه! این دقیقاً همان چیزی است که می خواهید جمع کنید!“این چیزی است که کتی در دست داشت:

1 استخوان باقی مانده ژامبون
2 قوطی سبزیجات مخلوط
1 کیسه سبزیجات منجمد
1 عدد پیاز خرد شده
2 عدد هویج، ورقه شده
5 عدد سیب زمینی خرد شده
1 قوطی ذرت
2 قوطی گوجه فرنگی خرد شده
نمک و فلفل برای چشیدن

او با جوشاندن استخوان ژامبون در آب کافی شروع کرد تا گوشت باقیمانده ژامبون شل شود. وقتی همه چیز قطع شد، حرارت را کم کرد و شروع به اضافه ، سبزیجات کرد. او اجازه داد تا پخته شود تا سیب زمینی، هویج و سبزیجات مخلوط منجمد تمام شود و او و جیم از آن زمان لذت می برند. همچنین در اینجا عکسی از دستور تهیه نان ذرت خوشمزه خود را مشاهده می کنید:

او دو قاشق غذاخوری آرد را اضافه نمی کند (وقتی علت را از او پرسیدم، او پاسخ داد:من با نان ذرت که در آن آرد بود بزرگ نشده بودم، بنابراین در بزرگسالی نیز هرگز آن را به این شکل درست نکردم.“)، و او خاطرنشان کرد که اگر دوغ در دسترس ندارید، می توانید یک قاشق غذاخوری سرکه را به شیر ساده اضافه کنید و خودتان آن را درست کنید. همچنین ممکن است متوجه شده باشید که دستور العمل برای کوچولوی او در کتاب آشپزی لیستی از این موارد وجود ندارد. زمان پخت، بنابراین او این اطلاعات را در دستور پخت نان ذرت دیگری در همان صفحه پیدا کرد و آن را با دست اضافه کرد. 🥰

  آموزش پرده باغ به سبک قدیمی و طرح های رایگان

یکی دیگر از قسمت های خانه که بلافاصله شروع به کار کردیم راهروی ورودی بود. فرش خاکستری قدیمی را با آن عوض کردیم سه دونده جدید و از آن زمان به بعد با افزودن عناصر به دیوار گالری با مضمون گل سرگرم شدم.

قبل از

در حال پیش رفت

ما همچنین به تازگی دکوراسیون استودیوی خانه کوین را به پایان رساندیم و پسر، آیا تماشای زنده شدن او در این فضا لذت بخش بوده است! این هم عکسی از اتاق قبل از نقل مکان:

قبل از


بعد از

در اینجا پیوندهایی به برخی از چیزهایی است که برای مواردی که کنجکاو هستید یا به دنبال چیزی مشابه هستید از آنها استفاده می کنیم:

من هنوز دیوار گالری بالای میز او را تمام نکرده ام، اما این یک لینک است همونی که باهاش ​​رفتیم:

میز رول کوین

او دوست دارد که یک طرف آن قلاب هایی برای کابل ها و هدفون هایش و در طرف دیگر یک جیب برای نگهداری کاغذ، پست و غیره دارد. چنین یافته عالی برای کمتر از صد دلار! ما قصد داریم یک قطعه را اضافه کنیم این پارچه در پشت به طوری که کابل ها زیاد دیده نشوند.

او علاقه شدیدی به نوشتن پیدا کرد و هر روز زود از خواب بیدار می شد تا به نوشتن خبرنامه هفتگی خود ادامه دهد، که هر سه شنبه صبح آن را (رایگان) می فرستد. نامیده می شود در پیش و در آنجا ایده ها، ایده ها و تصاویری در مورد شادی، خلاقیت، هدف و روانشناسی بهزیستی به اشتراک می گذارد. در اینجا عکسی از برخی از مواردی که او اخیراً منتشر کرده است:

اگر می‌خواهید هر سه‌شنبه آن را بشنوید، روی لینک زیر کلیک کنید. قول می دهم همیشه یکی از برترین های هفته شما باشد!

و صحبت از نوشتن، بعد از دو سال طولانی تفکر، تحقیق، تایپ، برنامه ریزی، عکاسی، ویرایش، ویرایش مجدد و ویرایش خیلی بیشتر، من هستم فراتر خوشحالم که اعلام کنم که گل سرسبد واقعی یک کتاب من بالاخره به پایان رسید! نامیده می شود برو خونه و هر جا کتاب فروخته شود منتشر خواهد شد 21 نوامبر 2023.


عکس از کایل کمپبل بی نظیر @SuddenJourneys

و البته منظورم از هیجان زده هم هست وحشت زده. 😅

مدام به چیزی فکر می کنم که یکی از نویسندگان مورد علاقه ام گفته است. ظاهراً یک بیماری مرموز همراه با تب به مدت 2 هفته او را در بیمارستان بستری کرد. ده بار قبل از اینکه اولین کتابش منتشر شود (زمانی که ناگهان احساس بهتری کرد) و اگر بگویم به آسیب پذیری اشتراک گذاری فکر نمی کنم، دروغ می گویم، بدون دکمه حذف، همچنین می تواند به سلامتی من در پاییز امسال آسیب برساند. 😬

گفت، من هستم عالی به آنچه در درونم پنهان کردم افتخار می کنم برو خونه و من واقعاً آرزو می کنم قبل از اینکه اضطراب باغ من در سال 2018 به وحشتی آشفته تبدیل شود، کتابی مانند این داشتم. این کتاب نه تنها مملو از داستان های دلخراش، نقل قول های شفابخش و دستور العمل های خانوادگی ترمیمی است، بلکه تحقیقات مفید، توصیه های عملی، اشعار امیدوارکننده، الهام بخش است. تصاویر و آثار هنری با دست. من از ایجاد همه ، ها و گرفتن عکس های زیادی لذت بردم. (کوین چند مقاله نوشت و چند عکس هم گرفت!) و شما این کار را نمی کنید ایمان داشتن چقدر از پیدا ، عکس های خاص گرفته شده توسط افرادی که هرگز ندیده بودم لذت بردم. یک ماجراجویی مرا به دهکده‌ای کوچک در انگلستان برد و نمی‌توانم صبر کنم تا داستانی را تعریف کنم که چگونه فردی را پیدا کردم که عکسی را که الهام بخش یک فصل خاص بود، گرفت. خیلی خارق العاده بود و معلوم شد که او هم همینطور است. روز گذشته تقریباً یک ساعت در فیس‌بوک صوتی صحبت کردیم و من در طول تماس خود را نیشگون می‌زدم تا مطمئن شوم که خواب نمی‌بینم. 😊

  معاملات آخر هفته - وبلاگ بکی اونز

همه اینها برای گفتن، برو خونه خاطرات معمولی، کتاب خودیاری، کتاب توسعه شخصی، کتاب میز قهوه، کتاب آشپزی یا کتاب هدیه شما نیست. این ترکیبی از همه این ژانرها است و برای همیشه از نماینده ادبی تخیلی خود، ویراستار مشتاق و ویراستار و طراحان بسیار صبورم سپاسگزار خواهم بود که به من اجازه دادند تا چنین کتاب منحصر به فرد و با قلب بزرگی در مورد احساس گم شدن گاهی و چگونگی ادامه بازگشت به خانه خلق کنم.

هر شخصی، برو خونه اکنون برای پیش‌سفارش در آمازون در دسترس است، و پیش‌سفارش امروز شما تضمین می‌کند که تا روز انتشار در ماه نوامبر با کمترین قیمت برای شما ارسال می‌شود. (آنها تفاوت را به شما بازپرداخت می کنند.) و در اینجا یک چیز جالب وجود دارد: از آنجا که سایر کتابفروشان از شماره های پیش فروش آمازون برای تعیین تعداد نسخه هایی که می خواهند سفارش دهند استفاده می کنند، پیش خرید نیز نقش مهمی دارد. بزرگ این تا حدی توضیح می‌دهد که وقتی کتاب واقعاً منتشر می‌شود، چقدر از بودن در کنار یک نویسنده هیجان‌زده می‌شوند. به عبارت دیگر، اگر در پیش‌سفارش یک نسخه به من ملحق شوید، بسیار متشکرم. حمایت و اشتیاق اولیه شما در درازمدت چنین تفاوتی ایجاد خواهد کرد، و از آنجا که این کار سخت و عشق بود، بسیار سپاسگزارم! 😀

اوه، و اگر یک کپی سفارش دهید، داستانی در مورد کتی نیز در داخل پیدا خواهید کرد. این فصل “دعوت نامه” نام دارد و در آن چیزی شبیه “شرط می بندم که می تواند یک ژامبون را از روز شکرگزاری تا عید پاک بکشد” – LOL! او مطمئناً این عبارت را در این ماه زنده کرد! 😂

_________________________________

پس حالا شما آن را دارید. و منظورم از “بله” این است که آیا واقعاً کسی در آن طرف صفحه نشسته است. (امیدوارم در این صورت نظرتان را در زیر برای من بگذارید!) در هر صورت، خوب است که برگشته باشید، و به روشی که کمی قدیمی تر از “اینستا” است به اشتراک بگذارید. انگار هوای تازه است. انگار اومدن خونه

PS- Kindred Spirits: اگر به دنبال یک مجله زیبا یا یک سری کتاب فوق العاده سرگرم کننده هستید، من واقعا از اینها لذت بردم: وودز ژورنال و سری مزرعه لیدی باگ.

منبع: https://theletteredcottage.net/coming-home/

Crop hoodie • spread love.