چگونه می توان عکس ها را بلند کرد (راهنمای ارتفاع عالی)

من مجموعه اشتباهات طراحی خود را سال ها پیش شروع کردم. این کار به عنوان راهی برای برجسته ، برخی از اشتباهاتی که در خانه خودم مرتکب شده‌ام و در عین حال به دیگران کمک می‌کنم تا بایدها و نبایدهای طراحی خانه را یاد بگیرند، شروع شد. خوب، این به سرعت تبدیل به محبوب ترین سریال من در اینجا در وبلاگ شده است!

در اینجا برخی از آیتم های مورد علاقه طرفداران از این سری آورده شده است. یا می توانید همه آنها را اینجا مرور کنید.

اشتباه طراحی – قرار دادن هنر دیوار

نکاتی برای آویزان ، دیوار گالری مهد کودک

این یکی از رایج ترین اشتباهات طراحی است که من می بینم. اکثر مردم نقاشی دیواری خود را بسیار بالا آویزان می کنند. شرم آور است زیرا من آثار هنری شگفت انگیزی را در خانه های مردم دیده ام، اما برای دیدن آن باید گردن خود را جرثقیل کنید. چیزی که برای من جالب است این است که مردم قطعات مورد علاقه خود را در خانه هایشان به نمایش می گذارند. دوستان، دیوارهای خالی را پر کنید! بیایید این قطعات را در جای مناسب قرار دهیم تا فضای شما را بهتر کنند، نه بدتر.

امیدوارم پس از خواندن مقاله امروز بهتر متوجه شوید که دقیقا کجا باید دکوراسیون دیوار خود را آویزان کنید. با توصیه من، اکنون تمام آثار هنری خود را در ارتفاع ایده آل آویزان خواهید کرد!

ارتفاع اشتباه

یک اشتباه رایج در طراحی خانه: آویزان ، هنر بسیار بالاست

بسیاری از مردم یک قانون کلی برای آویزان ، قطعات در “سطح چشم” دارند، اما اگر شما قد بلندی دارید، ممکن است این مقدار کمی زیاد باشد. علاوه بر این، اگر یک اثر هنری را بالای مبل یا کمد قرار دهید، همیشه آویزان ، یک اثر هنری در سطح چشم منطقی نیست.

ارتفاع مناسب

راه درست برای آویزان ، هنر روی دیوار

در اینجا دو دستورالعمل کلی برای آویزان ، قاب عکس و آثار هنری در ارتفاع مناسب بر روی دیوار آورده شده است.

  • قانون تراز چشم را کنار بگذارید: اگر قد بلند هستید یا سقف بلندی دارید این کار جواب نمی دهد. در عوض، دیوار را در 4 بخش عمودی (از پایین به بالا) در نظر بگیرید. بعد، اثر هنری خود را از روی زمین در قسمت سوم قرار دهید. در 2 یا 4 کار نکنید – این زمانی است که در منطقه بسیار پایین یا خیلی بالا قرار خواهید گرفت!
  • 57-60 اینچ اغلب کار می کند: قاعده کلی این است که مرکز عکس خود را در فاصله 57 تا 60 اینچی از زمین قرار دهید. این فرمول در هر شرایطی کار نمی کند، اما نقطه شروع خوبی برای آویزان ، قطعه شماست. در صورت شک، قانون 57 اینچ را برای نقطه مرکزی خود دنبال کنید.
  مجموعه نساجی Zak + Fox Harvest در پارک فولک آمریکایی اولستر ارائه شد

آثار هنری که بالای مبلمان آویزان شده اند

Feel Good makeover رونمایی از diyplaybook و yellowbrickhome

اگر قطعه ای را روی مبل، کمد یا تخت آویزان می کنید، نمی خواهید احساس کنید که خیلی بلند است. اگر از قانون “سطح چشم” پیروی کنید، به نظر می رسد که بسیار نامرتب است. در عوض، من معمولاً حدود 4 تا 8 اینچ بالاتر از بالای کابینت می روم. این تعادل بصری را فراهم می کند.

بهترین نکات من برای خرید لوازم منزل

به عنوان مثال، کنسول در ورودی اصلی ما بسیار پایین است. اگر اثر هنری را در سطح چشم آویزان کرده بودم، بسیار بلند و دور از کنسول بود. در عوض، پایین قاب را حدود شش اینچ بالاتر از کنسول قرار دادم. این بهترین راه برای ایجاد هماهنگی کل این منطقه است.

دیوار گالری چقدر بلند است

چقدر نقاشی ها را روی دیوارها آویزان کنید

اگر دیوار گالری را آویزان می کنید، می خواهید کل مجموعه را به عنوان یک اثر هنری در نظر بگیرید. بنابراین، بالا و پایین باند نباید خیلی بالا یا خیلی پایین آویزان شود. در عوض، به مرکز گروه فکر کنید.

سبک اتاق نشیمن مدرن و ارگانیک ما

ابتدا مرکز مجموعه هنری را مشخص کنید و آن را تقریباً 57 اینچ از کف قرار دهید. سپس می خواهید قاب های خود را حدود دو تا سه اینچ از هم فاصله دهید. اگر آنها را بیشتر گسترش دهید، کل گروه از هم گسیخته به نظر می رسد.

استثناهای قوانین من

البته همیشه استثناهایی برای این قوانین طراحی وجود دارد. مثلا در اتاق خواب دخترم یک نرده صندلی به دیوارهایش اضافه کردم که قسمت پایینی دیوارها را می پوشاند.

اتاق دختر کوچولوی ما

به طور معمول، من این قطعه هنری بزرگ را پایین تر، بالای کمد، حدود 4 تا 8 اینچ از سطح کمد آویزان می کنم. با این حال، با استفاده از این خط کش درست بالای نرده صندلی آویزان می شود. در اینجا تصمیم گرفتم پایین تصویر را حدود 2-3 اینچ بالای نرده صندلی آویزان کنم.

  عکس های سریع با: فرن گیپسون
نکات برتر من برای افزودن دکوراسیون منحصر به فرد به خانه شما

من همین روند را با دیوار گالری او انتخاب کردم. اگر نرده صندلی آنجا نبود، تمام گروه را پایین تر به دیوار آویزان می کردم. در عوض، تصمیم گرفتم حدود 2-3 اینچ بالاتر از بالای نرده صندلی بروم.

مقیاس اشتباه

وقتی صحبت از آثار هنری به میان می آید چگونه بر مقیاس تسلط پیدا کنیم

اکنون متوجه شده اید که نقاشی های خود را در چه ارتفاعی آویزان کنید. اما هنوز مانع دیگری برای غلبه بر وجود دارد. آیا اتاق شما خیلی کوچک است؟ من می دانم که هنر و قاب ها می توانند گران باشند. و هر چه بزرگتر شوید، قیمت آن بالاتر است. با این حال، من افراد زیادی را می بینم که قطعات کوچک را به یک دیوار خالی آویزان کرده اند. مگر اینکه دیوار گالری را آویزان کنید، بیایید تصاویر کوچک را کنار بگذاریم.

وقتی صحبت از هنر آویزان می شود، چگونه بر مقیاس و قد مسلط شویم

مقیاس در مورد هنر دیوار بسیار مهم است و نباید آن را ساده گرفت. ببینید اتاق بالا چقدر بهتر به نظر می رسد وقتی اثر هنری به اندازه مناسب روی آن دیوار بزرگ باشد! اکنون نقطه کانونی فضا است و در ارتفاع کامل آویزان شده است.

نحوه تسلط بر مقیاس با تصاویر

تغییر رنگ روشن اتاق جان

یک قانون ساده برای آویزان ، آثار هنری بالای تخت یا هر قطعه مبلمان دیگری این است که حداقل نیم تا دو سوم فضا را اشغال کند.

برای اتاق خواب مادرم به یک مبلمان بزرگ نیاز داشتیم تا تخت کینگ او را بپوشاند. این اثر هنری بزرگ به طرز شگفت انگیزی کار کرد. اگر یک قطعه هنری را انتخاب می کنید، مطمئن شوید که به اندازه کافی بزرگ است.

اتاق خواب مستر بعد از

در طول این بازدید خواننده، لورن و کام سه چاپ قاب روی تخت خود را انتخاب کردند. این قطعات کوچک فوق العاده به نظر می رسند، به خصوص در این دیوار تاریک! سه قاب به عنوان یک قطعه یکپارچه عمل می کنند و بیش از دو سوم تخت را اشغال می کنند. اگر فقط یکی را آویزان کرده بودند، ترازو مناسبی نبود. آنها همچنین در بهترین ارتفاع، چند اینچ از بالای سر تخته آویزان می شوند.

  نحوه تعویض پشه بند در 10 دقیقه (با عکس)

نکاتی برای انتخاب مقیاس هنری مناسب

پرده های خورشیدی در اتاق نشیمن ما

در اینجا چند نکته کلی برای مقیاس بندی وجود دارد.

  • در مورد مبلمان: مطمئن شوید که قطعه هنری (یا گروهی از آثار هنری) حداقل 1/2 تا 2/3 از عرض قطعه مبلمان را به خود اختصاص دهد.
  • دیوار را پر کنید: مهم است که هنگام آویزان ، قطعات خود تا حد امکان فضای دیوار را اشغال کنید.
  • هرچه بزرگتر بهتر: وقتی شک دارید، یک قطعه بزرگ را امتحان کنید. این بسیار بهتر از قرار دادن یک قطعه کوچک روی دیوار خواهد بود.
  • عکس گرفتن: قبل از آویزان ، قطعه، پیشنهاد می کنم کسی آن را در دست بگیرد و عکس بگیرد. سپس با چشمانی تازه به تصویر نگاه کنید و تصمیم بگیرید که آیا این قطعه واقعاً برای فضا کار می کند یا خیر. تنظیمات مناسب را انجام دهید تا زمانی که کامل شود! همچنین می توانید از نوار نقاش برای دیدن آن قبل از سوراخ ، دیوارهای خود استفاده کنید.
  • از نزدیک با هم گروه کنید: اگر یک گروه 2 تا 4 قاب متقارن یا حتی یک دیوار گالری را آویزان می کنید، حتما قطعات را محکم آویزان کنید. فاصله چند سانتی متری بین تصاویر باعث می شود که گروه بندی یکدست به نظر برسد.

هنر خود را با اعتماد به نفس آویزان کنید!

دیوار گالری متقارن در راهرو

این تغییرات کوچک دیوارهای شما را بسیار زیباتر می کند. به من اعتماد کن! ممکن است مجبور شوید خانه‌تان را بچرخانید و کمی تنظیمات را انجام دهید (و چند سوراخ میخ را پر کنید)، اما قول می‌دهم که از آویز ، درست هنر خود پشیمان نخواهید شد.

مهد کودک الیس نشان می دهد

فرقی نمی کند اتاق خواب، حمام یا اتاق نشیمن شما باشد. هنگامی که قاب ها و آثار هنری را به درستی روی دیوارهای خود قرار دهید، این قطعات می درخشند و خانه شما را بسیار تمیزتر نشان می دهند.

کیسی

ایده های بیشتر برای هنر دیوار

اکنون که می دانید چگونه هنر را به درستی آویزان کنید، از این پست های وبلاگ الهام بگیرید.

منبع: https://thediyplaybook.com/rookie-mistake-hanging-wall-art/

My moral story. About – cambridge and baccalaureate exams. Situé au cœur de la ville de lille, la maison meert est bien plus qu'une simple pâtisserie.