عکس های سریع با: فرن گیپسون

فرن گیپسون کلاه های زیادی بر سر دارد، در واقع آنقدر زیاد که توصیف کارش در بیوگرافی اینستاگرامش نمی گنجد. مورخ هنر، نویسنده، هنرمند، پخش کننده و غیره. می‌خواند، «و غیره» به طور گسترده‌ای همه راه‌هایی را در بر می‌گیرد که در آنها «موضوعات سیاست، فرهنگ عامه و هویت» را از طریق منسوجات و هنر بررسی می‌کند. او نویسنده دو کتاب (آثار زنان: از هنرهای زنانه تا هنر فمینیستی و موزه هنر نهایی) است که در یک سخنرانی در TEDx شرکت کرده است، در پادکست‌های هنری و بسیاری دیگر مشارکت داشته است. او می‌گوید، به‌عنوان یک هنرمند نساجی، «معنویت، مادیات و پیوندهای مادرزادی» را بررسی می‌کند (و در Hauser & Wirth و Unit London به نمایش گذاشته است).

در مرحله بعد، فرن از پایگاه خانه‌اش در لندن برای ما نامه می‌نویسد تا طراحی حیوان خانگی‌اش را به اشتراک بگذارد، آنچه را که در حین کار به آن گوش می‌دهد، و اولین وسایل خانگی‌اش را که مقرون به صرفه است متوقف کند. به خواندن ادامه دهید:

سرخس در خانه  عکاسی توسط تام لوید  28
بالا: فرن در خانه. عکس از تام لوید.

شما به شام ​​دعوت شده اید. هدیه مورد علاقه شما چیست؟

من فکر می کنم الکل به طور کلی یک شرط مطمئن است. بسته به مناسبت، شامپاین یا شراب می‌آورم.

  27 کابینت قوس دار خیره کننده برای ذخیره سازی و نمایش 2024

روی میز کنار تختت چیه؟

Kindle من، تلفن من و یک کتاب کوچک که قرار است یک خط از روز خود را به عنوان یک دفتر خاطرات کوچک در آن ثبت کنید. ژورنال نویسی را خوب شروع کردم و از ژانویه دیگر آن را انتخاب نکردم.

کتاب شما در مورد طراحی/هنر/معماری جزیره کویری چیست؟

این سوال خیلی سختی است. قطعاً به آنچه در این جزیره تلاش می‌کنم به آن برسم بستگی دارد: کتاب‌های متفاوتی وجود دارد که باید در موضوعات مختلف بخوانید! برای تحقیقات آکادمیک من در مورد هنر مدرن چینی، چنین خواهد بود نقاشان و سیاست در جمهوری خلق چین توسط جولیا اندروز

وقتی نیاز به الهام دارید چه پادکست یا لیست پخشی را قرار می دهید؟

پادکست مورد علاقه من 99% نامرئی است، اما من آن را اغلب پخش نمی کنم. اگر من کار نساجی انجام می دهم و چیزی را در پس زمینه می خواهم، احتمالاً ویدیوهای یوتیوب را دوختم. سلیقه موسیقی من به شدت به روحیه من بستگی دارد. از Teena Marie به Cardi B و John Coltrane می رسد.

یک فیلم یا برنامه تلویزیونی که زیبایی شناسی آن بر شما تأثیر گذاشته است چیست؟

من عاشق فضای داخلی نسخه 2020 هستم اما. مردان دیوانه مجموعه های باورنکردنی نیز وجود داشت.

عکس الن کریستینا هنکاک  29
عکس بالا: الن کریستینا هنکوک.

بهترین بازسازی خانه شما چه بوده است؟

ما کف های terrazzo را در سطح اصلی خود نصب کردیم و من از آن بسیار راضی هستم. من ظاهر را دوست دارم، و همچنین برای نشان ندادن زیاد آشفتگی خوب است. من قطعا این کار را دوباره در خانه آینده انجام خواهم داد.

  تغییرات پیشنهادی برای تبدیل شدن بلندترین آسمان‌خراش اوکلاهما سیتی در ایالات متحده

آیا راه حل طراحی ساده یا مقرون به صرفه ای وجود دارد که دوست داشتید زودتر از آن مطلع شوید؟

انتخاب رنگ می تواند تفاوت زیادی در یک اتاق ایجاد کند. به عنوان مثال کاشی های حمام یا رنگ دیوار را در نظر بگیرید: رنگ های مختلف کاشی های یکسان می تواند انرژی بسیار متفاوتی را به ارمغان بیاورد. مدتی طول کشید تا با رنگ های بیشتری آشنا شدم. هنوز دارم باهاش ​​سر و کار دارم

برگه های مورد علاقه من…

افراد در رختخواب علاوه بر این، به عنوان یک بافنده/لحافی، اکنون بسیاری از منسوجات خود را می سازم.

یک لحاف فرن  عکاسی توسط کیت لوبو  30
بالا: یک لحاف فرن. عکاسی توسط کیت لوبو.

رنگ مورد علاقه من برای اتاق خواب…

خاکستری ملایم و گرم.

حیوان خانگی طراحی شما پیو؟

پرده ها خیلی کم روی دیوار آویزان شده بودند.

چه آیتمی در کمد لباس خود دارید به صورت تکراری؟

مانتو Marfa Stance من.

فروشگاه طراحی مورد علاقه برای بازدید (آنلاین یا حضوری)؟

Vinterior و Zara Home احتمالاً اولین ایستگاه من هستند.

آخرین چیزی که برای خانه خود خریدید چه بود؟

برای قفسه ای که چند سال پیش از لوزی دیزاینز خریدیم، چند قفسه تخته سه لا درست کردیم (از آنچه به نظر می رسد زیباتر است). کتاب‌های ما در حال تسخیر هستند، بنابراین مجبور شدیم فضای ذخیره‌سازی بیشتری اضافه کنیم.

چیزی که شما آرزو دارید؟

من پول یا فضایی برای آن ندارم، اما یک میز آماده از deVOL وجود دارد که در رویاهای تزئینی من بدون اجاره زندگی می کند.

عکس الن کریستینا هنکاک  31
عکس بالا: الن کریستینا هنکوک.

سه کلمه که سبک طراحی من را توصیف می کند:

التقاطی با مدرن ملاقات می کند.

  وسواس های فعلی: پیشرفت های کوچک - Remodelista

نظر طراحی نامحبوب من این است…

سعی کنید روی چیزی که مد روز است تمرکز نکنید. آنچه را که دوست دارید بخرید. روندها می آیند و می روند و شما از تلاش برای ادامه دادن ناامید می شوید. من می دانم که مردم اغلب هنگام انجام کارهایی مانند بازسازی آشپزخانه جذابیت فروش مجدد را در نظر می گیرند، اما شما باید با آن زندگی کنید، بنابراین فکر می کنم باید آنچه را که دوست دارید به دست آورید.

خیلی ممنون فرن! کار او را از طریق @ferrengipson و در ferrengipson.com دنبال کنید (و همچنین پست های ما را در مورد آشپزخانه و حمام بازسازی شده او بررسی کنید).

(4 بار بازدید شده، امروز 4 بازدید)

منبع: https://www.remodelista.com/posts/quick-takes-ferren-gipson/

Led to the conventional division of greek art in four periods which we can resume in. The power of structured breaks. The enigmatic charm of renaissance art : unraveling its enduring popularity.