مجموعه نساجی Zak + Fox Harvest در پارک فولک آمریکایی اولستر ارائه شد

پارچه zakfox otaki h0 6

چه تعداد مرجع فرهنگی، داستان های شخصی و احساسات را می توانید در طرح پارچه بگنجانید؟ در Zak + Fox، خانه نساجی Zak Profera در نیویورک، هر الگوی با داستان‌هایی همراه است، هم پنهان و هم گفته شده.

در مورد مکان‌هایی که برای نمایش آثارش انتخاب می‌کند نیز همین‌طور است: زک از طرح‌های خود در یک قصر قرن پانزدهمی، یک مکان دریایی تاریخی در کانکتیکات عکس‌برداری کرده است (به Swept Away مراجعه کنید: Zak + Fox مجموعه دریایی را راه‌اندازی می‌کند)، و اخیراً در کانتی تایرون ، ایرلند، جایی که Harvest، آخرین مجموعه خاکی و چند ظرافت او، در پارک فولک آمریکایی اولستر، موزه ای در فضای باز که ساختمان های ایرلندی و آمریکایی متعلق به دوران مرزی را در خود جای داده است، رونمایی شد.

زک هاروست را به عنوان «سفری خارق‌العاده به پیچیدگی‌های شرایط انسانی» توصیف می‌کند: این مجموعه در قلب خود نمایانگر مجموعه پیچیده‌ای از احساسات است که از احساسات عمیق عشق، از دست دادن و امید به وجود آمده است. بیا ببین.

عکاسی توسط Evgenia Arbugaeva، طراحی توسط اندرو استوارت، با حسن نیت ارائه شده از Zak + Fox (@zakandfox).

مجموعه نساجی در یک دوره پرفراز و نشیب دو ساله برای za 17 گردآوری شد
عکس بالا: مجموعه نساجی در طی یک دوره پرفراز و نشیب دو ساله برای زک جمع آوری شد: «درست زمانی که رابطه طولانی مدت من به پایان می رسید، مجبور شدم از همدم سگ پیرم، شینجی مراقبت کنم و با او خداحافظی کنم. Fox of Zak + Fox اصلی و الهام بخش داستان برند ما است.» او به ما می گوید. در اینجا نشان داده شده است، کمیناری، “الگوی فیلیگرانی و هندسی” – و پیچ های روشنایی – که به عنوان آباژور استفاده می شود.

چندین مکان در پارک فولک آمریکایی اولستر به‌عنوان پس‌زمینه «به دلیل زیبایی محض» انتخاب شدند، زاک توضیح داد که او می‌خواست خلاقیت‌های جدید را – که هیچ ارتباطی با ایرلند ندارند – در یک کشور نامشخص، در زمانی نامشخص به نمایش بگذارد. »

mori یک نوار نخی دست‌بافت است که
در بالا: موری یک نوار نخی دست‌بافت است که “نور بین لایه‌های درختان راه خود را پیدا می‌کند.” منسوجات موجود در این مجموعه برای مصارف خانگی طراحی شده‌اند و هرکدام داستانی از الهامات و ایده‌ها دارند.

منبع: https://www.remodelista.com/posts/zak-and-fox-harvest-textile-collection-earth-toned-fabrics/

  BIG ساختار مکعب تمام چوب را به عنوان "برنامه درسی زنده" در KU طراحی می کند