نحوه تعویض پشه بند در 10 دقیقه (با عکس)

وقتی چهار سال پیش اتاق خواب روری را طراحی کردم، دلم برای ساختن یک نیمکت پنجره برای او بود. من همیشه وقتی بچه بودم یکی را می خواستم و آرزوی روزی را داشتم که بتوانم روی آن صندلی پنجره بنشینم و در نهایت دختر بچه ام را در آغوش بگیرم. خوب، ما نیمکت کنار پنجره را انتخاب کردیم و اکنون مکان مورد علاقه روری است.

سایه های رومی مشابه

آخر هفته‌ها، زمانی که باید چرت بزند، پرده‌ها را پایین می‌کشد و همه مردم را تماشا می‌کند. سپس گزارش کاملی از همه افرادی که دیده است و کارهایی که آنها انجام می‌دادند در زمانی که از خواب بیدار می‌شود، خواهد داشت. به جرات می توان گفت این مکان دنج برای دختر نازنین ماست.

صفحه نمایش پاره شده روی پنجره های مهد کودک روری

از آنجایی که او زمان زیادی را آنجا گذراند، یکی از پشه بندهایش پاره شد و من آن را در لیست کارهایم قرار دادم تا درستش کنم!

درب صفحه نمایش ما را تعویض کنید

نحوه تعویض صفحه نمایش در درب ایوان کشویی

می دانستم که تعویض صفحه نمایش یک پروژه سریع و آسان خواهد بود. چگونه؟ خوب، چند سال پیش درب پاسیو خود را دوباره غربال کردم و از سرعت و آسانی این پروژه غافلگیر شدم! من به شما می گویم، کمتر از ده دقیقه طول می کشد و شما احساس می کنید بسیار کامل شده اید!

بنابراین توجه داشته باشید که این لوازم و مراحل یکسان خواهند بود، چه یک در کشویی را بپوشانید یا یک قاب پنجره کوچکتر. در صورت نیاز به ارجاع، می توانید آموزش درب من را اینجا بیابید.

تعویض صفحه نمایش پنجره DIY – لوازم

نحوه تعویض پشه بند روی پنجره

تنها چیزی که برای تکمیل این پروژه نیاز دارید چند ابزار ساده است. شما حتی به یک نوار اندازه گیری هم نیاز ندارید!

چگونه متریال مناسب را برای بازسازی پنجره خود انتخاب کنید

بسته به نیاز شما گزینه های غربالگری زیادی برای خرید وجود دارد. اگر در مکانی انجام می‌دهید که در آن فعالیت‌های حیوان خانگی زیاد است، ممکن است به وسایل حفاظتی سنگین نیاز داشته باشید. در اینجا یک غربالگری رایج حیوانات خانگی است.

  محصولات مورد علاقه ما در آمازون

من به نوبه خود این مش فایبرگلاس را انتخاب کردم. این رایج ترین ماده غربالگری است که پیدا می کنید و نسبتاً ارزان است.

مطمئن شوید که یک ابزار غلتکی فلوت دار برای این پروژه دارید

اکنون، بسته به تعداد قاب پنجره ای که می سازید و اندازه آنها، همیشه می توانید صفحه نمایش را در یک رول بزرگ از فروشگاه سخت افزار خریداری کنید. از آنجایی که من فقط یک قاب پنجره می ساختم، در نهایت این کیت تعویض صفحه نمایش را خریداری کردم. همراه با ابزار غلتکی غربالگری، فلوتینگ و فلوتینگ همه در یک می آید! اگر در این پروژه مبتدی هستید و قبلاً ابزار غلطکی اسپلاین ندارید، کیت های صفحه نمایش پنجره مفید هستند.

بخش هایی از یک صفحه پنجره

قطعات پشه بند

قبل از اینکه به سراغ آموزش برویم، اجازه دهید به سرعت اجزای یک صفحه پنجره را مرور کنیم.

قاب پنجره: این قسمت بیرونی صفحه نمایش است و معمولاً از چوب، آلومینیوم یا پلاستیک ساخته شده است. در قاب پنجره قرار می گیرد تا کل صفحه را نگه دارد. ما یک قاب فلزی در اطراف پشه بند خود داریم.

غربالگری مش: این ماده ای است که روی قاب کشیده می شود و به هوای تازه اجازه عبور می دهد و حشرات و حشرات کوچک را بیرون نگه می دارد. معمولاً از فایبرگلاس یا آلومینیوم ساخته می شود و در اندازه ها و رنگ های مختلف موجود است.

اسپلاین: این یک طناب لاستیکی است که در شیار قاب قرار می گیرد تا پرده را در جای خود نگه دارد. قطرهای مختلفی وجود دارد، بنابراین مطمئن شوید که اندازه مناسب قاب پنجره خود را خریداری می کنید. قطر من 0.157 اینچ بود.

بهترین نکات من برای تعویض صفحه نمایش روی پنجره

نحوه تعمیر پشه بند پاره شده

حال، اگر فقط یک پارگی یا سوراخ کوچک در پشه بند داشته باشید، چه اتفاقی می افتد؟ آیا باید آن نقطه کوچک از صفحه نمایش پاره شده را درست کنید؟ به نظر من بهتر است کل پنجره را دوباره ترسیم کنید تا پچ های از پیش برش داده شده را نبینید.

تعویض کل صفحه نمایش نه سخت است و نه خیلی گران است. پس از خواندن این مراحل ساده، فکر می کنم متقاعد خواهید شد که این یک پروژه DIY سریع برای تکمیل است. همه اینها را انجام دهید!

  هرگز از داشتن اولین ها دست نکشید | دوشیزه دانه خردل

علاوه بر این، برخی از فروشگاه‌های لوازم خانگی را دیده‌ام که خدمات تعمیر صفحه نمایش را ارائه می‌دهند – البته با هزینه. نیازی نیست این کار را به متخصصان بسپارید و این هزینه های بالای نیروی کار را بپردازید. ده دقیقه کافی است تا خودتان این کار را انجام دهید.

قاب صفحه را بردارید

ابتدا صفحه را از قاب پنجره جدا کنید. همه صفحه‌ها متفاوت هستند و برخی از آنها زبانه‌هایی دارند که می‌توانید برای بیرون کشیدن صفحه نمایش را باز کنید. من از یک پیچ گوشتی سر صاف برای جدا ، آن از قاب استفاده کردم.

فلوت و صفحه پنجره قدیمی را بردارید

اسپلاین قدیمی و مش آسیب دیده را بردارید.

من پیشنهاد می کنم از یک سطح کار صاف برای این پروژه استفاده کنید. صفحه آسیب دیده را به روی میزمان آوردم تا روی آن کار کنیم. اسپلاین قدیمی را از شیار خارج کنید. برای این مرحله می توانید دوباره از پیچ گوشتی سر صاف استفاده کنید. هنگامی که کمی حذف کردید، حذف کامل آن باید بسیار آسان باشد. پس از حذف اسپلاین، صفحه قدیمی فوراً جدا می شود.

سیم مرغ را ببرید (اما مواد اضافی بگذارید)

آموزش تعویض صفحه نمایش DIY

در مرحله بعد، پشه بند جدید خود را بردارید و آن را روی قاب پنجره بگذارید و حداقل چند اینچ در هر طرف باقی بگذارید.

قیچی برقی برای بریدن نرده

از آنجایی که من چپ دست هستم (و در برش خیلی خوب نیستم)، از قیچی برقی مورد علاقه ام برای بریدن سیم مرغ اضافی استفاده کردم. قیچی معمولی نیز باید به خوبی کار کند!

پیش بینی را از قبل رول کنید

پیش بینی را از قبل رول کنید

سخت ترین بخش این پروژه، کشش صفحه جدید بدون هیچ حباب است. بهترین توصیه من این است که آن را کم کنید از بالای صفحه به پایین و سپس از راست به چپ. این کار باعث از بین رفتن چین و چروک ها و حباب ها می شود.

هنگامی که مواد صفحه جدید را در جایی که می خواهید داشتید، ابزار غلتکی شیاردار خود را بردارید و صفحه را از قبل در شیارها بغلتانید. این غربالگری را تنظیم می کند و مرحله بعدی را آسان تر می کند. مقداری تنش روی صفحه نمایش نگه دارید تا در حین کار، آن را صاف نگه دارید.

  Choisir la meilleure couleur de peinture pour une salle de bain sans fenêtre

اسپلاین را وارد کنید و آن را رول کنید

اسپلاین را به شیار اضافه کنید

حالا اسپلاین جدید را بردارید و از گوشه بالا شروع کنید. آن را در شیار قرار دهید و از ابزار spline خود برای فشار دادن آن به شیار استفاده کنید. روی شیار صفحه نمایش به جلو و عقب کار کنید تا در شیار قرار گیرد. به دور قاب ادامه دهید تا تمام قسمت بالا و سمت راست قاب را بپوشانید.

اسپلاین را برش دهید

چگونه صفحه پنجره را خودتان تعویض کنید

در این مرحله شما یک شکل “L” با اسپلاین در محیط فریم ایجاد کرده اید. قیچی یا چاقوی خود را بردارید و انتهای اسپلاین را در گوشه پایین ببرید. برای ایجاد دو شکل “L” روی قاب پنجره خود از دو قطعه بلند اسپلاین استفاده خواهید کرد. یک قطعه جدید را از پایین شروع کنید و در امتداد پایین و سمت چپ قاب به سمت بالا بروید. وقتی به گوشه رسیدید اسپلاین خود را ببرید.

گوشه ها جایی هستند که ممکن است همه چیز به اشتباه پیش برود و اسپلاین شروع به بیرون آمدن کند. کمی زمان اضافی برای قرار دادن اسپلاین در آن شیارها صرف کنید!

توری اضافی را قطع کنید

بخیه اضافی را قطع کنید

پشه بند جدید شما در جای خود قرار دارد، اما اکنون یک پشه بند اضافی در هر طرف دارید. چاقوی کمکی خود را بردارید و به آرامی تیغه را روی قاب پنجره خارج از شیار بکشید. به آرامی حرکت کنید زیرا نمی خواهید تصادفاً سوراخی در صفحه ایجاد کنید.

خودشه!

نحوه تعمیر پشه بند

تمام کردهای! شما به تازگی یک پنجره را با موفقیت دوباره انجام دادید و من حدس می‌زنم خیلی طول نکشید. اکنون می توانید به سادگی قاب صفحه نمایش را از سطح صاف خود جدا کرده و دوباره در قاب پنجره خود قرار دهید.

تعویض صفحه نمایش پنجره DIY

این نوع پروژه ممکن است در ذهن شما ترسناک به نظر برسد، اما زمانی که برای یادگیری نحوه انجام آن وقت بگذارید، متوجه می شوید که آسان است! دفعه بعد که پارگی یا سوراخی در صفحه پنجره خود داشتید، به این دستورالعمل های گام به گام مراجعه کنید و خودتان آن را تعمیر کنید.

دخترم روی نیمکت پنجره نشسته است

در مورد روری، او خوشحال است که پشه بند او اکنون در شرایط خوبی است. او می تواند با تعقیب ، از پنجره به محله خود بازگردد…

منبع: https://thediyplaybook.com/diy-window-screen-replacement/

Creating monetizable video content is like any other goal. From ordinary to extraordinary : the magic of touchpoint tech revealed !.