آشپزخانه هفته: بازسازی آگاهانه برای یک طراح کاشی و سرامیک

بریسکو لوران کوفلد خانه آشپزخانه کودکان

اینجا آشپزخانه ای است که به طور عاقلانه به دوره و مکان ساخت خانه (در قرن نوزدهم در لندن) اشاره می کند، در حالی که کاملاً مدرن است. متعلق به طراح کاشی و سرامیک سوفی کالفیلد و همسرش جیمز، مدیر صندوق است. دو معمار تام بریسکو، از بریسکو لوران، سال گذشته استخدام شدند تا آن را درخشان کنند، آن را به روز کنند و آن را شخصی کنند تا زندگی پرمشغله خود را با دو دختر جوان تطبیق دهد. ما می‌خواستیم در روشن‌ترین قسمت خانه (اکستنشن) صندلی بیشتری داشته باشیم، ظاهر داخلی را از بیرون بهبود بخشیم و ارتباط بین بیرون و داخل را بهبود ببخشیم. این یک اتاق رو به شمال است و بسیار خاکستری بود، بنابراین می‌خواستیم خیلی گرم‌تر باشد.» سوفی می‌گوید.

هنگام طراحی آشپزخانه جدید، تام از آنچه قبلاً وجود داشت الهام گرفت: «بسیاری از طراحی از مشاهدات ما از قاب‌بندی تاریخی پنجره‌ها و درهای خانه حاصل شد. ما به دنبال تقلید از ویژگی های توری نازک کاری آن با قاب چوبی خود بودیم. او می گوید، اما به جای تخریب و جایگزینی همه چیز، تام و مشتریانش مصمم بودند که ضایعات را به حداقل برسانند و «با آنچه که داشتیم کار کنند». “پروژه ما شامل بسیاری از تنظیمات و اقدامات کوچک است که یک کل جدید راحت را تولید می کند، بدون اینکه به جایگزینی عظیم متوسل شویم. »

برخی از نمونه‌هایی از تلاش‌های آگاهانه آنها برای نجات و استفاده مجدد: «ماسونری که برای بازسازی یک در برداشته می‌شود، تبدیل به آستانه جدید پنجره ورودی می‌شود. کفپوش چینی معیوب که ما نجات دادیم به باغ منتقل شد، جایی که مواد اولیه تراس باغ جدید شد.» علاوه بر این، چندین وسیله از آشپزخانه قدیمی حفظ و در طرح جدید نصب شدند، در حالی که کابینت های قدیمی منبعی برای پروژه های دیگر سازنده در لندن شدند. اگرچه تأثیر آنها محدود است، اما این اقدامات کوچک نمونه هایی از انتقال ضروری ما به سمت اقتصاد مادی دایره ای هستند.

  گولش - یک آشفتگی زیبا

در زیر، نتایج نوسازی متفکرانه و آگاهانه آنها را نشان می دهد.

عکاسی توسط Agnese Sanvito، توسط Brisco Loran.

دیوار سمت راست و پنجره ها زمانی نمای بیرونی ادواردین h 17 بود
بالا: دیوار و پنجره‌های سمت راست زمانی نمای بیرونی خانه ادواردیان بودند. توسعه ای که توسط صاحبان قبلی انجام شد آنها را به یک پارتیشن داخلی تبدیل کرد. آشپزخانه جدید، در سمت چپ، از چارچوب اصلی استفاده می کند.
کابینت های چوب خاکستر، طراحی شده توسط Brisco Loran و ساخته شده توسط Constructive و 18
در بالا: کابینت های چوب خاکستر، طراحی شده توسط Brisco Loran و ساخته شده توسط Constructive and Co، “به آرامی با روغن سفید کننده تولید شده توسط Osmo تکمیل شده اند.” کاشی های تراکوتا کف جدید را پوشانده اند. کفی که ما تعویض کردیم یک کاشی چینی خاکستری بی خاصیت بود که در زیر آن سیستم گرمایش از کف خراب شده بود و از سرد بودن آن برای لمس و چشم اطمینان حاصل می کرد. در مقابل، کاشی سفالی سرشار از رنگ‌ها و بافت‌ها، گرم ، فضاها با رنگ و سیستم گرمایش تجدید شده است.

منبع: https://www.remodelista.com/posts/kitchen-week-brisco-loran-caulfeild-house-kitchen/

Through curated content and activities, rediscover the simple pleasure of joy and its profound impact on your well being. Every day, the manotobet portal hosts various poker tournaments.