آپارتمانی دست ساز در مکزیکو سیتی توسط L’Aviva Home

عکس لورا آویوا د لاویوا خانه cdmx apt showroom مورین ام ایوانز 1

لورا آویوا با کارگاه های صنعتگران آمریکای لاتین برای ایجاد نورپردازی، منسوجات و مبلمان L’Aviva Home همکاری می کند. او به صنایع دستی سنتی به‌عنوان سکوی پرشی برای خلاقیت‌های پیچیده و کاملاً جدید برخورد می‌کند و از هدایت همکارانش برای به کارگیری مهارت‌هایشان به روش‌های غیرقابل تصور لذت می‌برد.

قطعات او در تنظیمات چشمگیر در وب سایت شرکت قرار می گیرند. اما خود لورا آنها را در چه زمینه ای می بیند؟ او که در نیویورک مستقر است، اخیراً یک آپارتمان در مکزیکو سیتی خریداری کرد تا رسماً CDMX را به عنوان خانه دور از خانه خود اعلام کند. و او آپارتمان جدید خود را به مکانی برای زندگی و ویترینی از کارهایی که او و تیمش انجام می دهند تبدیل کرد.

لورا به ما می گوید: «به طور معمول، ما محصولاتی را طوری طراحی می کنیم که در زمینه های مختلف بدرخشند. با این فضا، فرآیند خلاقیت خود را معکوس کردیم و ایده‌آل افلاطونی را طراحی کردیم که می‌خواهیم آنها کجا زندگی کنند و چگونه می‌خواهیم با آنها زندگی کنیم.» برای گشت و گذار به ما بپیوندید.

عکاسی از L’Aviva Home (@lavivahome). لورا آویوا از Aviva Home در cdmx apt/showroom خود.  عکس مورین ام توسط ایوانز.  17در بالا: آپارتمان لورا در یک ساختمان مدرنیستی با کاشی‌های دهه 1950 در لا کوندسا است که او آن را «یکی از جالب‌ترین و خلاق‌ترین محله‌های شهر از نظر معماری» توصیف می‌کند. ورودی در مرکز دو سالن است که یکی به آشپزخانه/اتاق نشیمن و دیگری به سه اتاق خواب منتهی می شود. این اساساً تنظیمات اصلی است، اما شباهت به همین جا ختم می شود. لورا طرح طبقه را دوباره طراحی کرد (مثلاً آشپزخانه یک کتابخانه بود) و همه عناصر را تجدید نظر کرد: به عکس های قبلی زیر نگاهی بیندازید.

  استقبال از دو اضافه شده به مجموعه کفپوش من با Hewn: Allure و Riviera!!

لورا می‌گوید: «یکی از اهداف این پروژه تابش نور به همه صنعت‌گران درگیر و ایجاد فضایی بود که فکر و دست‌سازی شده باشد.» او با معمار گیلدا والنسیا از Colectivo A روی دگرگونی کار کرد – “گیلدا یک همکار رویایی بود: او بر کل پروژه و ساخت و ساز نظارت داشت – به دلیل ملاحظات لرزه ای ما همچنین به مهندسان سازه نیاز داشتیم. گیلدا همه چیز را ممکن کرد. عکس از مورین ام. ایوانز.

آشپزخانه کوچک اکنون در قلب آپارتمان جدا از اتاق نشیمن 18 قرار دارد
عکس بالا: آشپزخانه کوچک اکنون در قلب آپارتمان قرار دارد و با یک صفحه کهور حکاکی شده توسط ایزاک کاستاندا، نجار نسل سوم بیست و چند ساله‌اش اهل گواناخواتو که لورا توسط یکی از دوستانش به او هدیه داده شده بود، از اتاق نشیمن جدا شده است. لورا که مایل به فضایی نیمه باز بود، از پرده‌ها و مشبک‌های کلیساهای مکزیکی و معماری باراگان الهام گرفت: «از آنها برای ایجاد تقسیم‌بندی و فیلتر ، نور استفاده می‌شود». عکاسی از فابیان مارتینز.
تمام توکارها از جمله کابینت آشپزخانه پاروتا لکه دار در سال 19 ساخته شد
عکس بالا: همه توکارها، از جمله کابینت های آشپزخانه پاروتا لکه دار، توسط نجار محلی آناستاسیو رامیرز ساخته شده اند. صفحه پیشخوان Porcelanato است، پانل های چینی که شبیه سنگ هستند. لورا امیدوار بود که از یک سنگ محلی استفاده کند، اما می‌گوید این راه‌حل بهتری بود: «گرما می‌گیرد، لکه نمی‌کند، این یک رویاست». عکاسی از فابیان مارتینز.

منبع: https://www.remodelista.com/posts/laura-aviva-laviva-home-mexico-city-apartment/

Premium sweatshirt • love is an inside job. Instant betting game. کتاب شیمی مواد غذایی.