ابزار زیبا | آبپاش مسی و مستر

این مقاله ممکن است حاوی پیوندهای وابسته باشد.

همانطور که در طول سال ها بارها به اشتراک گذاشته ام، معتقدم مهم است که ابزارهایی که هر روز استفاده می کنید خوب به نظر برسند. از برس ظرفشویی و قطعات صابون گرفته تا جارو و قیچی گرفته تا مداد و کیسه های مواد غذایی. اشیاء کاربردی در اکثر موارد می توانند زیبا، زیبا و دلپذیر برای استفاده باشند. آنها لازم نیست از پلاستیک رنگ روشن ساخته شده باشند که می خواهید در کابینت خود پنهان کنید. حتی فروتن ترین اسفنج یا یک جفت پاپوش باغبانی می تواند چیزی باشد که از دیدن آن در معرض دید ساده لذت ببرید. سال‌هاست که از یک بطری پلاستیکی آب یا هر چیزی که در دسترسم باشد برای آبیاری گیاهان آپارتمانی‌ام استفاده می‌کنم. بالاخره تصمیم گرفتم از خودم یک آبخوری زیبا پذیرایی کنم که از گذاشتن آن روی پیشخوان یا قفسه نزدیک در آشپزخانه تردیدی نداشته باشم. پس از بررسی گزینه هایم و کمی فکر ،، این مجموعه Haws را از Terrain خریداری کردم. من حتی توانستم آن را در فروش بگیرم!

این یک قوطی آبی 1 لیتری با اندازه کامل با سر گل رز برنجی مسی بدون لاک قابل جابجایی است. من کمی عصبی بودم که این مجموعه را سفارش دادم زیرا نظرات در مورد Terrain کمتر از درخشان بود، اما پس از دریافت مجموعه من متقاعد شدم که افرادی که نظرات منفی در مورد علامت گذاری روی مس گذاشته اند، مس خام را نمی شناسند. اگر شما فردی هستید که دوست دارید مس و برنج آن بدون لکه و لکه باشد، این مجموعه برای شما مناسب نیست. با این حال، من از آن دسته افراد نیستم و دوست دارم پایان به مرور زمان پیر شود.

  کوکتل هوانوردی - یک ، زیبا

این واقعاً یک قوطی آبیاری نفس گیر است و من از استفاده از آن در اطراف خانه و برای گیاهان گلدانی در ایوان پشتی لذت برده ام. داشتن ابزار خوب نه تنها کار را لذت بخش تر می کند، بلکه به شما یادآوری می کند که آن کار را انجام دهید! شما نمی توانید صبر کنید تا گیاهانتان خشک به نظر برسند تا بتوانید قوطی مسی زیبای آبیاری خود را بچرخانید.

من هرگز هیچ ابزار باغبانی Haws نداشتم، اما از این خرید بسیار راضی هستم. من در حال حاضر چند قوطی آبیاری زیبا در فضای باز دارم یا می خواهم یکی را در لیست کریسمس خود قرار دهم.

برخی از گیاهان آپارتمانی من نسبتاً کوچک هستند، بنابراین من دوست دارم که سر گل رز قابل جابجایی باشد و من فقط می توانم با فواره آبیاری کنم.

مطمئن نبودم چقدر از میستر استفاده کنم، اما درست مثل آبپاش، بهانه هایی برای مه پاش ، گیاهان پیدا کردم.

بنابراین، همانطور که می بینید، ابزار باغبانی، لوازم هنری جدید من در لحظه است! آیا توصیه ای برای ابزار باغبانی که دوست دارید و سال ها استفاده می کنید دارید؟ یا شاید خریدهای اخیر؟ من قصد دارم خلاصه ای از برخی از موارد مورد علاقه خود را که خریدهای اخیر یا موارد دلخواه قدیمی هستند را برای علاقه مندان به اشتراک بگذارم. (اگر پیوند محصولی را به اشتراک بگذارید، باید پست شما را تأیید کنم تا فوراً ظاهر نشود.)

روزانه مقداری تشویق و الهام دریافت کنید!

از پست های وبلاگ روزانه ماریان الهام بگیرید

برای دریافت پست های وبلاگ نشاط آور مستقیماً در صندوق ورودی خود ثبت نام کنید! به جمع افراد همفکر ما بپیوندید و روز خود را با افزایش خلاقیت، انگیزه و مثبت شروع کنید. چه به دنبال نکات تزئینی، پروژه های DIY یا فقط مقداری الهام باشید، پست های روزانه ماریان مطمئناً روز شما را روشن می کند و خلاقیت شما را شعله ور می کند. تشویق روزانه خود را از دست ندهید – هم اکنون مشترک شوید!

منبع: https://missmustardseed.com/beautiful-tools-copper-watering-can-mister/

  10 قطعه آسان: چراغ های آویز زیبا با کمتر از 200 دلار
T shirt • love is an inside job. Bonuses and promocodes sports betting casino | manotobet.