مشاوره طراحی باز – من را بهترین دوست طراحی خود در نظر بگیرید

خانه مزرعه شهر برای مشاوره طراحی، به صورت آنلاین یا حضوری باز است. من را بهترین دوست طراحی خود در نظر بگیرید تا به شما در برنامه ریزی فضای رویاهایتان کمک کنم. شما سال‌ها این را از من می‌پرسید، و تا به حال من آنها را بین همکاری‌های برند و رویدادها فشرده کرده‌ام. اما در حال حاضر، از آنجایی که پسران من بزرگتر و بسیار مستقل هستند، به نظر می رسد انتقال عالی است. هدف من از این سرویس کمک به شما برای ایجاد خانه ای است که همیشه آرزویش را داشتید.

تابلوی روحیه ارگانیک برای اتاق خانوادگی ساحلی توسط جنیفر اوبراین در خانه مزرعه شهرتابلوی روحیه ارگانیک برای اتاق خانوادگی ساحلی توسط جنیفر اوبراین در خانه مزرعه شهر

طراحی یک خانه می تواند یک کار دلهره آور باشد. انتخاب ها و تصمیمات زیادی وجود دارد و سبک های زیادی برای دوست داشتن وجود دارد. اینجاست که من وارد می شوم تا برای هر فضا برنامه و هدفی به شما بدهم. به این فکر کنید که داشتن یک نفر در تیم شما چقدر راحت تر است، دوستی که به شما مشاوره حرفه ای می دهد. از کاوش در سبک(ها)، رنگ، رنگ، چیدمان، بافت، نورپردازی، انتخاب مبلمان و هنر لذت خواهیم برد تا فضایی کاربردی و راحت ایجاد کنیم که همه از آن لذت ببرند. یک طرح طراحی به خوبی فکر شده در زمان و هزینه شما صرفه جویی می کند و این تصمیمات دشوار را شفاف می کند. در نهایت، این در مورد ارائه انتخاب ها و ابزارهایی است که به شما کمک می کند خانه ای را بسازید که دوستش دارید.

مزرعه شهری توسط Jennifer O'Brien Design Consultsمزرعه شهری توسط Jennifer O'Brien Design Consults
مزرعه شهری توسط Jennifer O’Brien Design Consults
مزرعه شهری توسط Jennifer O'Brien Design Consultsمزرعه شهری توسط Jennifer O'Brien Design Consults
مزرعه شهری توسط Jennifer O’Brien Design Consults
بازسازی قفسه کتاب Ikea Billyبازسازی قفسه کتاب Ikea Billy

می توانید در خانه من گشت بزنید اینجا. شما می توانید بیشتر از من پیدا کنید طراحی قفسه کتاب IKEA Billy، درهای فرانسوی رنگ مشکیو پاسیو شن ریز.

  ترکیبات فرش رنگارنگ + بالش

اینم نحوه کار….
مراحل بسیار ساده می باشند. برای من یک ایمیل بفرستید (ایمیل محافظت شده) و اصول اولیه را به من بگویید سپس یک پرسشنامه طراحی را برای شما ایمیل می کنم. تا حد امکان خاص باشید و تصاویری از فضای خود آپلود کنید. از آنجا، ما مشاوره را چه به صورت آنلاین و چه حضوری ترتیب خواهیم داد.

خانه مزرعه شهر توسط جنیفر اوبراین اتاق رسانه انتقال ارگانیکخانه مزرعه شهر توسط جنیفر اوبراین اتاق رسانه انتقال ارگانیک
خانه مزرعه شهر توسط جنیفر اوبراین اتاق رسانه انتقال ارگانیک

مشاوره طراحی کامل مجازی یا حضوری: 500 دلار در هر اتاق– این پکیج شامل مشاوره طراحی 1 ساعته با من به صورت حضوری یا تماس می باشد. ما در مورد نیازها و خواسته های شما در مورد فضا صحبت خواهیم کرد. از آنجا، من یک تابلوی Pinterest، یک تابلوی خلق و خو و یک لیست منبع گسترده ایجاد خواهم کرد. شما می توانید از این طرح طراحی برای ادامه مسیر استفاده کنید، چه تصمیم بگیرید که همه چیز را فوراً حل کنید یا آن را در طول زمان گسترش دهید.

خانه مزرعه شهر توسط جنیفر اوبراین اتاق خواب اصلی انتقالی ارگانیکخانه مزرعه شهر توسط جنیفر اوبراین اتاق خواب اصلی انتقالی ارگانیک
خانه مزرعه شهر توسط جنیفر اوبراین اتاق خواب اصلی انتقالی ارگانیک

مشاوره طراحی جزئی مجازی یا حضوری: 325 دلار در هر اتاق– این پکیج شامل یک مشاوره یک ساعته با من برای بحث در مورد نیازهای فضایی شما می باشد. از آنجا، من یک صفحه Pinterest با منابع و پیوندها ایجاد خواهم کرد.

مشاوره نقاشی: 175 دلار در هر اتاق. این شامل یک مشاوره حداکثر یک ساعته است. من با انتخاب حداکثر پنج رنگ پیگیری خواهم کرد. از آنجا می‌توانید نمونه‌هایی را دریافت کنید تا ببینید رنگ در فضای شما در نورهای مختلف و در زمان‌های مختلف روز چگونه به نظر می‌رسد. خوشحال می شوم بعداً برای تأیید انتخاب شما با شما تماس بگیرم.

خانه مزرعه شهر_نحوه انتخاب رنگ مناسبخانه مزرعه شهر_نحوه انتخاب رنگ مناسب

مشاوره: 125 دلار در ساعت-گاهی اوقات به یک دوست قابل اعتماد (یا بهترین دوست طراحی) نیاز دارید تا شما را در مسیر درست راهنمایی کند. من می‌توانم در مورد انتخاب سبک، انتخاب رنگ، پارچه، چیدمان، منابع مبلمان، از کجا شروع کنید، چه چیزی باقی می‌ماند و چه چیزی می‌رود و موارد دیگر به شما توصیه می‌کنم.

  راهنمای لنگرهای دیواری - چگونه تقریباً هر چیزی را آویزان کنیم

گواهینامه ها
جن در پشت سر یک داستان تغییر زائد در شماره اکتبر 2017 مجله Better Homes and Gardens، رویایی بود. اشتیاق او برای کمک به دیگران، تعهد او به این پروژه چند ماهه و تمایل او به طراحی، برخی از دلایل بسیاری هستند که باعث می شود جن یک شخص فوق العاده برای همکاری باشد. او یک کارگر با استعداد با قلبی بزرگ است که 110٪ را در هر مرحله از این فرآیند اختصاص می دهد.
آلیسون ماز-BHG معاون سردبیر خانه-دیجیتال

اخیراً این فرصت را داشتم که با طراح/دکوراتور جن اوبراین کار کنم. جن فردی خارق العاده و با استعداد است و در تمام جنبه های طراحی داخلی ماهر است. مشتری ای که با او کار کردیم در دوران بسیار شکننده ای از زندگی اش بود. چیزی که جن را واقعاً از همه افرادی که با آنها کار کرده‌ام متمایز می‌کند، مهربانی، همدلی، توجه و شفقت اوست. سخاوت و روحیه سخاوتمندانه او در هر کاری که انجام می دهد می درخشد.
رابرت هارپر – با هم رهبر تیم ایسترن لانگ آیلند ایجاد می کنیم

من می خواهم از جن برای طراحی سطح پایین ما تشکر کنم. این اتاق برای ما مشکل ساز بوده است، از زمانی که تلاش کردیم تا بفهمیم چگونه می توان آن را برای استفاده های متعدد کار کرد و به نوعی با بودجه محدود به آن دست یافت. جن نه تنها نیازهای ما را برآورده کرد، بلکه بسیار بیشتر از آنها بود! او هر منطقه را به یک طرح واضح برای هر عملکرد تقسیم کرد، پیوندهایی به همه موارد ارائه داد و قطعات عالی را پیدا کرد که هم با زیبایی و هم با بودجه ما مطابقت دارند. بهترین بخش این است که او با گوش دادن و پرسیدن سؤالات، طرحی عالی برای خانواده ما ایجاد کرد که دقیقاً مانند ما است. ما از او بسیار سپاسگزاریم! جن فوق العاده مهربان است، به راحتی می توان با او صحبت کرد و بسیار با استعداد است! اگر فرصتی برای همکاری با او داشتید، دریغ نکنید و خوشحال خواهید شد! متشکرم، جن!

-Erin Prohaska-نماینده املاک + مالک

  Declutter ژانویه من: آنچه از پاکسازی کل خانه ام آموختم

من مشتاقانه منتظر هستم تا این موضوع را با جزئیات بیشتر با شما بررسی کنم. لطفا در صورت داشتن هرگونه سوال به من ایمیل بزنید. می توانید با من تماس بگیرید (ایمیل محافظت شده).

روز خوبی داشته باشی دوست من!

منبع: https://cityfarmhouse.com/2024/05/design-consultations-open-think-of-me-as-your-design-bestie.html

About – blue rock. کتاب شیمی مواد غذایی.