استقبال از دو اضافه شده به مجموعه کفپوش من با Hewn: Allure و Riviera!!

همانطور که بسیاری از شما می دانید، من مجموعه کفپوش خود را با Hewn دارم. ما با هم مجموعه Becki Owens، مجموعه ای از طراحان کفپوش Elite Stoneform® آنها را انتخاب کردیم. من نمی‌توانم بیشتر از این به آنچه انجام داده‌ایم افتخار کنم و از معرفی دو رنگ جدید که فقط برای شما طراحی کرده‌ام هیجان‌زده هستم: Allure و Riviera. حالا اجازه دهید در مورد الهام بخشیدن به این رنگ ها، الهام بخشیدن به Allure و Riviera و نحوه استفاده از رنگ های جدید من در خانه به شما بگویم.

از راه بدر ،

چیز زیبایی در مورد کفپوش بلوط سفید وجود دارد، و با Allure، ما این ظاهر را به تصویر کشیده ایم. من می خواستم رنگی را به شما پیشنهاد کنم که به خوبی با سبک فردی و آرزوهای طراحی داخلی شما هماهنگ باشد. Allure در هر خانه، در آشپزخانه، اتاق نشیمن، پله ها و در هر اتاق خواب می درخشد.

ریویرا فرانسه

من این رنگ را به طور ویژه برای خانه St. George Parade of Homes در سال 2024 طراحی کردم، بنابراین این رنگ جایگاه ویژه ای در قلب من دارد. سبک این خانه دارای حس ساحلی اسپانیایی است که از خانه های کالیفرنیای جنوبی الهام گرفته شده است. ریویرا یک رنگ چوب روشن و روشن است که کاملاً تکمیل کننده زیبایی شناسی و سلیقه شخصی شما طراحی شده است.

پروژه رزماری / عکاسی: Camille Marie Studio / Becki Owens x HEWN in Riviera Color
پروژه رزماری / عکاسی: Camille Marie Studio / Becki Owens x HEWN in Riviera Color

درست مانند بقیه مجموعه کفپوش های من، هیون پله ها و قطعات انتقالی منطبق را برای Allure و Riviera ارائه می دهد. این به شما این امکان را می دهد که بدون زحمت به یک ظاهر منسجم در سراسر خانه خود برسید.

  جداول از مجموعه Firma توسط HBF
پروژه رزماری / عکاسی: Camille Marie Studio / Becki Owens x HEWN in Riviera Color

مجموعه من با Hewn بسیار فراتر از کفپوش است. این نشان دهنده اشتیاق من برای ایجاد فضاهای زیبا و طراحی خانه هایی با ظاهری جاودانه است. Allure و Riviera نمایانگر فصل بعدی همکاری مداوم ما هستند و من بی صبرانه منتظر دیدن این رنگ ها در خانه شما هستم!

پروژه رزماری / عکاسی: Camille Marie Studio / Becki Owens x HEWN in Riviera Color

آیا می خواهید این رنگ های جدید را خودتان ببینید؟ سفارش نمونه در حال حاضر، تمام نمونه های Becki Owens x HEWN در Buy One موجود است، یکی را رایگان با کد beckiowensBOGO دریافت کنید!

هنگامی که انتخاب نهایی خود را انجام دادید و آماده سفارش کفپوش خود برای پروژه خود هستید، مطمئن شوید که BECKI5 را در هنگام تسویه حساب وارد کنید تا 5% تخفیف کفپوش خود را به مبلغ 3000 دلار یا بیشتر دریافت کنید.

ما نمی توانیم صبر کنیم تا طبقات خود را در خانه شما ببینیم!

Xxx
بکی

منبع: https://beckiowens.com/welcoming-two-additions-to-my-flooring-collection-with-hewn-allure-and-riviera/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=welcoming-two-additions-to-my-flooring-collection-with-hewn-allure-and-riviera

One of the main reasons people eschew retirement homes is the stigma attached to dependency. What are the best oil pastels in the world ?.