دفترچه باغبانی من | دانه های خردل خانم

این مقاله ممکن است حاوی پیوندهای وابسته باشد.

چند هفته پیش در یک مهدکودک/باغ محلی توقف کردم که کمی پیاده از خانه من فاصله دارد. من بارها با آن رانندگی کرده‌ام و می‌خواستم توقف کنم، اما می‌دانستم که تا زمانی که سقف تعویض نشده و نمای بیرونی رنگ شده باشد، آماده تصادف نیستم. ما در پاییز گذشته آماده سازی و رنگ آمیزی قسمت جلو و “سمت گاراژ” را به پایان رساندیم، بنابراین من آماده بودم تا به محض شروع بهار کاشت را انجام دهم. می‌دانستم که نمی‌توانم به یکباره با منظره جلوی خانه مقابله کنم، اما می‌خواستم با پایه‌های پایه جلوی هر «بال» خانه شروع کنم و تخت‌ها را نصب کنم. روبروی ایوان آماده و سرپوشیده. همانطور که در مورد کاری که انجام می دهم صحبت می کنم، در مورد محوطه جلوی ایوان بیشتر توضیح خواهم داد، اما این بخش دارای چمن اسقفی است و همچنین نیاز به درجه بندی دارد. علاوه بر این، ما در نظر داریم ناودانی را که به داخل تخت بیرون زده است، دفن کنیم. من برای کاشت بی‌صبر هستم، اما بهتر است برای کشتن علف‌های هرز اسقف، منطقه را با برزنت بریزیم، سپس در بهار آینده خاک سالم جدیدی وارد کنیم تا تازه شروع شود. همچنین انجام کاشت زیاد منطقی نیست و باید همه آن را حفر کنید تا ناودان را دفن کنید. این طرح شامل یک سال انتظار است، اما در دراز مدت، خوشحال خواهم شد که منتظر ماندم.

به هر حال، من می خواستم در هنگام ایجاد یک طرح محوطه سازی برای جلوی خانه، مشاوره دریافت کنم. این یک خانه بزرگ با فضای زیادی برای کاشت و همچنین آن دیوار کناری خالی است. خانه کاملاً متقارن نیست و همین امر باعث می‌شود که اوضاع کمی دشوار باشد. من به برخی از گزینه های طراحی آنلاین نگاه کردم، اما هزینه ها بسیار بالا بود و شامل بررسی ملک بود. من از سرمایه گذاری روی یک طرح تفصیلی بدم نمی آمد، اما همچنین نگران بودم که فراتر از آن چیزی باشد که بتوانم به طور واقع بینانه اجرا کنم. وقتی از لاولز، مهدکودک محلی ما می‌پرسیدم، صاحب خانه به خانه‌ام می‌آمد و طرحی برای 20 دلار ارائه می‌کرد. این یک معامله خوب و بهترین گزینه به نظر می رسید، زیرا می توانیم در مورد آنچه در حال حاضر دارم، آنچه که با شرایط کف و روشنایی من مطابقت دارد، و آنچه او در انبار دارد یا می تواند سفارش دهد به نظر من بحث کنیم. ما یک گفتگوی معمولی در مورد انواع گیاهانی که دوست داشتم و همچنین ظاهری که می خواستم داشتیم. من تجربه کامل و همچنین جزئیات طرحی را که او برایم تهیه کرد به اشتراک می‌گذارم، اما وقتی سعی می‌کردم این دو تکه کاغذ طراحی را چروک نشده نگه دارم، متوجه شدم که باید باغبانی دفترچه‌ای را شروع کنم.

  مجموعه فضای باز sss x lulu و گرجستان

در گذشته می‌خواستم یکی بسازم، اما همیشه به چیزهای احمقانه‌ای مانند صفحه‌آرایی، ترتیب کتاب، و اینکه چگونه می‌تواند یک منبع کاربردی باشد، گوش می‌دادم. یعنی فهرست مطالب را اضافه کنم و صفحات را شماره گذاری کنم؟ ترسناک به نظر می‌رسید، اما متوجه شدم که مشکل را بیش از حد پیچیده می‌کنم، شادی را کاملاً از آن خارج می‌کنم و می‌ترسم حتی شروع کنم. من آن را خیلی جدی گرفتم، همانطور که گاهی اوقات انجام می دهم. بنابراین تصمیم گرفتم یکی را ایجاد کنم و اصلا نگران نباشم که آیا چیزی در “ترتیب صحیح” است یا اینکه همه بوته ها و گیاهان چند ساله در “فصل” مربوطه خود هستند. آرام باش، ماریان، و کتاب را انجام بده.

بنابراین، نوار ماسک را بیرون آوردم و بله! چسب بزنید و شروع به مونتاژ کتاب کنید. من آن را با تعدادی عکس الهام بخش، عکس گیاهانی که در طرح لاول بودند و همچنین گیاهانی که در گذشته داشتم و عشق و گیاهانی که قبلاً در باغ ما ایجاد شده بودند، پر کردم. این یک پروژه بسیار سرگرم کننده بود! عصر، روی دفترچه باغبانی ام کار می کنم، ایده ها، یادداشت ها، چیزهایی که خوانده ام یا چیزهایی که یاد گرفته ام را یادداشت می کنم.

من همچنین تمام برچسب ها را از بوته ها و گیاهانی که خریداری کرده بودم ذخیره کردم تا در دفترچه باغبانی برای مرجع و ضبط قرار دهم. من یادداشت هایی در مورد زمان و مکان کاشت آنها برداشته ام و در طول سال ها به این یادداشت ها اضافه خواهم کرد. من همچنین در مورد هر بوته و گیاه تحقیق خواهم کرد و در مورد بهترین زمان برای کود دهی و زمان و نحوه هرس یادداشت خواهم کرد. خواندن و نوشتن آن به من کمک می‌کند یاد بگیرم و به خاطر بسپارم، بنابراین مجبور نخواهم شد که اغلب با دفترچه خود مشورت کنم. فقط برای سرگرمی، حتی بریده ها را فشار می دهم و آنها را در کتاب نگه می دارم.

  ابلیسک باغ سدر DIY | دانه های خردل خانم

برچسب های گیاهان را در دفترچه باغبانی می چسبانم تا بتوانم آنها را برگردانم و اطلاعات پشت آن را ببینم.

و یکی از بهترین ویژگی های این نوت بوک خاص این است که جلوی پاکت دارد! من رسیدهای کارخانه را به مدت یک سال ضمانت می کنم تا در صورت نرسیدن، بتوانم وجه را پس بگیرم.

این نوت بوک رنجر است که من در چندین اندازه دارم و قبلاً به اشتراک گذاشته ام. (شما می توانید موردی را که من برای این مجله باغبانی استفاده کردم در اینجا پیدا کنید.) من جلد را با کاغذ شطرنجی آبی و سفید شخصی کردم تا آن را ماریان کنم.

می‌توانید آموزش نحوه سفارشی‌سازی نسخه کوچک‌تر این کتاب طراحی را در اینجا بیابید.

این نوت‌بوک‌های رنجر کاغذ ضخیم خوبی دارند، صاف قرار می‌گیرند و می‌توانند با اضافه ، بریده‌های کاغذ، گیاهان فشرده و چیزهای دیگر، منبسط شوند. برای چنین چیزی واقعا عالی است. تنها نقطه ضعف آن این است که خطوطی برای یادداشت‌ها ندارد، اما اگر لازم باشد می‌توانم صفحه گلوله‌دار را بچسبانم. به نظر من بهتر است صفحات خالی برای طراحی، ترسیم پلان ها و چسباندن نشانگرها خالی باشد.

احتمالاً در پایان فصل، زمانی که چیزهای بیشتری برای نمایش وجود داشته باشد، از دفتر خاطرات باغبانی خود فیلمبرداری خواهم کرد. آیا دفترچه یا دفترچه باغبانی نگه می دارید؟ توصیه ها؟

روزانه مقداری تشویق و الهام دریافت کنید!

از پست های وبلاگ روزانه ماریان الهام بگیرید

ثبت نام کنید تا پست های وبلاگ نشاط آور را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید! به جمع افراد همفکر ما بپیوندید و روز خود را با افزایش خلاقیت، انگیزه و مثبت شروع کنید. چه به دنبال نکات تزئینی، پروژه های DIY یا فقط مقداری الهام باشید، پست های روزانه ماریان مطمئناً روز شما را روشن می کند و خلاقیت شما را شعله ور می کند. تشویق روزانه خود را از دست ندهید – هم اکنون مشترک شوید!

منبع: https://missmustardseed.com/my-gardening-notebook/

  کانون توجه در کمدهای کالیفرنیا - سارا شرمن ساموئل
Premium sweatshirt • love is an inside job. غذای خشک گربه بالغ فیدار پاتیرا مدل adult وزن 10 کیلوگرم.