راهنمای لنگرهای دیواری – چگونه تقریباً هر چیزی را آویزان کنیم

هر بار که چیزی را آویزان می‌کنم و آن را در استوری‌های اینستاگرام مستند می‌کنم، همیشه با میلیون‌ها سوال در مورد نحوه صحیح آویز ، چیزها مواجه می‌شوم. آیا به لنگر دیواری نیاز دارم؟ اگر به تیرک بزنم چه؟ از کدام لنگر برای دیوارهای گچی خود استفاده کنم؟

امروز، من یک پست وبلاگ مفصل را برای شما آورده ام که به همه این سؤالات (و بیشتر!) پاسخ می دهد.دیوار گالری

دیوار گالری مادرم

من رمز و راز و تردید در آویزان ، اشیاء به دیوار شما را درک می کنم. ممکن است ایجاد یک سوراخ بزرگ در دیوار خود ترسناک به نظر برسد. من قبلاً همین احساس را داشتم تا اینکه خودم شروع به آویزان ، مرتب وسایل کردم. حالا این طبیعت دوم است.

چگونه اشیا را از سقف آویزان کنیم

یک گلدان از سقف آویزان کنید

وقتی به خانه‌مان نقل مکان کردیم، هفته اول در خانه رفتم و همه چیز را آویزان کردم – قفسه‌ها، قلاب‌های حوله، جا دستمال توالت، پرده‌ها و غیره. فین فکر می‌کرد خنده‌دار است، زیرا من مدام به دنبال چیزهای بیشتر و بیشتری برای آویزان ، بودم!

من می خواهم شما هم همین احساس قدرت را داشته باشید. نیازی نیست با یک دست‌کار تماس بگیرید یا از شوهرتان بخواهید چیزی برای شما آویزان کند. شما می توانید همه این کارها را خودتان انجام دهید!

سوالات متداول لنگر دیواری

من آن را بر اساس سؤالاتی که بیشتر در مورد آویزان ، می‌پرسم، تجزیه می‌کنم. امیدواریم این به ابهام زدایی از لنگرهای دیوار کمک کند…

آیا در صورت وجود گل میخ دیواری به لنگر دیواری نیاز دارم؟

خیر آویزان ، چیزی که بتوانید به گل میخ دسترسی داشته باشید بهترین سناریو ممکن است!

گل میخ ها معمولاً 16 اینچ از هم فاصله دارند، بنابراین شما همیشه نمی توانید در طول پروژه خود یکی از آنها را لمس کنید. اما اگر این کار را انجام دهید، به این معنی است که پیچ شما به یک قاب چوبی می رود و بسیار ایمن خواهد بود.استفاده از گل میخ یاب برای یافتن گل میخ

برای یافتن گل میخ همیشه از گل میخ یاب استفاده می کنم. این موردی است که ما مالک آن هستیم و همیشه از آن استفاده می کنیم. من فکر می‌کنم این برای صاحبان خانه ضروری است (اطلاعات بیشتر در مورد ابزارهایی که همه باید در این پست وبلاگ داشته باشند) زیرا شما مجبور می‌شوید در طول سفر مالکیت خانه‌تان، چیزهایی را به دیوار خود آویزان کنید.

  قفسه های آشپزخانه کریسمس | دوشیزه دانه خردل

من می دانم که برخی از افراد با استفاده از یک میخ یاب مغناطیسی مانند این قسم می خورند. من تجربه زیادی در مورد اینها ندارم، اما اگر شما علاقه مند به امتحان آنها هستید، نظرات مثبتی را شنیده ام!

وقتی چیزی را به دیوار آویزان می کنم، ابتدا از گل میخ یاب خود استفاده می کنم تا ببینم قرار است به یکی از آنها ضربه بزنم یا خیر. اگر نه، زمان نصب لنگر دیواری است…

چه زمانی باید از لنگر دیواری استفاده کنم؟گلدان جدید در اتاق نشیمن

اگر جسمی که آویزان می کنید سنگین است باید از لنگر دیواری استفاده کنید. من می گویم که برای اکثر قاب های عکس با اندازه کامل، احتمالاً نیازی به استفاده از لنگر دیواری نیست.

اما اگر وزن قطعه شما بیش از 5 پوند است، لنگر دیواری راه حلی است..

اگر کالای من سبک است چه کار کنم؟

بیا گالری دیوار راه پله جدید من را در زیرزمین ما بررسی کنید

نحوه آویزان ، دیوار گالری راه پله

هنگام آویزان ، وسایل سبک وزن (مانند قطعات کوچک هنری)، اغلب از میخ، نوار فرمان یا هر دو استفاده می کنم. در دیوار گالری پلکان ما، من به هیچ گل میخ برخورد نکردم، اما همه اشیا بسیار سبک بودند. من ناخن ها و نوارهای فرمان را برای ایمن نگه داشتن آنها انتخاب کردم و هنوز هم خوب نگه می دارند!

از چه نوع لنگر استفاده کنم؟لنگر دیواری

انواع مختلفی از لنگر دیوار خشک وجود دارد و انتخاب مناسب می تواند بسیار دشوار باشد. بیایید به انواع رایج و زمان استفاده از آنها نگاه کنیم.

لنگر انبساط

اینها لنگرهایی هستند که اغلب هنگام خرید چیزی همراه آن هستند. به عنوان مثال، اگر قفسه ای بخرید، ممکن است با لنگرهای انبساط و پیچ های آویزان همراه باشد.

لنگر دیواری پلاستیکی

راستش اینها مورد علاقه من نیستند چون فکر نمی کنم به اندازه کافی قوی باشند (وزن زیادی را تحمل نمی کنند) و در حین نصب می توانند بشکنند. در صورت امکان، سخت‌افزاری را که با یک مورد همراه است کنار می‌گذارم و به لنگرهای بالدار پلاستیکی تغییر می‌دهم.

لنگرهای پلاستیکی بالدار

لنگرهای پلاستیکی بالدار

من از این لنگرهای دیواری بیشتر در اطراف خانه استفاده می کنم. آنها آسان برای استفاده و فوق العاده محکم هستند. این کیتی است که من همیشه در دست دارم زیرا می توانند وزن زیادی را تحمل کنند.

هنگامی که پیچ را در این لنگر قرار می دهید، پلاستیک به دو قسمت تقسیم می شود و به “بال هایی” تقسیم می شود که دیوار خشک را می گیرد. از این رو نام این لنگر دیواری است.

  به غریزه خود اعتماد کنید: وقتی چیزی اشتباه است، همان است

پیچ و مهره (ایده آل برای اقلام سنگین تر!)

پیچ و مهره ها را تغییر دهید

پیچ های ضامن برای پروژه های سنگین زمانی که وسایل بسیار سنگین را آویزان می کنید عالی هستند.

پیچ و مهره

ما از آنها برای آویزان ، تلویزیون، کابینت، آینه سنگین و غیره استفاده کردیم. هر کدام می توانند تا 238 پوند وزن را تحمل کنند!

اگر دیوارهای گچی داشته باشم چطور؟

ما در اتاق نشیمن خانه خود گچ داریم (در اصل یک خانه ییلاقی کوچک از سال 1921 بود.) و بقیه خانه از دیوارهای خشک است. با گذشت سالها، اضافات به خانه اضافه شد و از دیوارهای خشک استفاده شد، اما گچ یک ماده رایج در خانه های قدیمی است.

لنگر دیواری برای دیوارهای گچی

وقتی برای اولین بار رفتم قفسه ها را در کمد جلویی آویزان کنم، وقتی دیدم لنگرهای پلاستیکی من کار نمی کنند وحشت کردم. من به سرعت متوجه شدم که دیوارها از گچ ساخته شده اند (لایه های گچ بیرون می آمدند!) و این اولین برخورد من با مواد بود. بعد از صحبت با پیمانکارم برای مشاوره، او به من گفت که همیشه از لنگرهای خود حفاری برای گچ استفاده کنم.

من این لنگرهای فلزی خود حفاری را دریافت کردم و فوق العاده کار می کنند! شما از آنها مانند هر لنگر دیواری دیگری استفاده می کنید. تنها تفاوت این است که آنها از فلز ساخته شده اند و می توانند به راحتی از مواد گچ سخت عبور کنند. من فکر می کنم اینها بهترین لنگرها برای تقریباً هر برنامه ای هستند و در اندازه های مختلف هستند.

اگر لازم باشد خودم را در دیوارهای آجری لنگر بزنم چه باید بکنم؟

نحوه لنگر انداختن در آجر
اگر در حال سوراخ ، آجر هستید، ایده خوبی است که نوار نقاش را روی مته خود قرار دهید تا خیلی عمیق سوراخ نکنید!

نمای بیرونی خانه ما آجری است، بنابراین هنگام نصب لوله، میله پرچم، علامت نشانی و غیره مجبور شدم خودم را در آن متریال زمین قرار دهم. با استفاده از این برنامه، شما باید شرایط را کمی تغییر دهید. ابتدا برای ایجاد سوراخ خلبانی به یک مته چکشی نیاز دارید. یک مته الکتریکی معمولی به اندازه کافی قدرتمند نخواهد بود. شما همچنین می خواهید از قطعات سنگ تراشی برای این مرحله استفاده کنید.

به جای استفاده از انکر و پیچ، از پیچ های انکر فولادی استفاده می کنید که دارای رزوه های خودکشی هستند. این کار به دیوار آجری یا بلوک بیرونی می‌چسبد و چسبندگی محکمی ایجاد می‌کند. این پست وبلاگ شما را در این فرآیند، گام به گام راهنمایی می کند.

مراحل استفاده از انکر چیست؟

بزرگترین رمز و راز در مورد لنگرهای دیوار این است که پشت دیوار چه می گذرد. من فکر کردم که برای شما جالب است که به شما نشان دهم آن طرف دیوار چگونه به نظر می رسد، بنابراین یک تکه دیوار خشک برای این آزمایش خریدم.

مراحل نصب لنگر دیوار خشک (راهنمای نصب)

اولین کاری که باید انجام دهید این است که از گل میخ یاب خود استفاده کنید تا مطمئن شوید که گل میخ پشت دیوار وجود ندارد. اگر در خلوت هستید، زمان نصب لنگر دیواری فرا رسیده است.

  دفترچه باغبانی من | دانه های خردل خانم

از مته پایلوت برای سوراخ ، دیوار استفاده کنید

  1. از مته پایلوت برای ایجاد سوراخی در دیوار تقریباً به همان عرض انتهای لنگر پلاستیکی استفاده کنید. لنگر دیوار را وارد کنید
  2. نوک لنگر را داخل دیوار قرار دهید.لنگر دیوار را پیچ کنید
  3. از یک پیچ گوشتی برای تراز ، لنگر با دیوار استفاده کنید.پیچ را در پیچ
  4. از یک پیچ گوشتی برای سفت ، پیچ استفاده کنید.پشت یک لنگر دیوار
  5. هنگامی که پیچ به اندازه کافی در دیوار قرار می گیرد صدای کلیک را می شنوید. این لنگر پلاستیکی است که به دو نیم تقسیم می شود تا پشت دیوار را بگیرد.

مراحل قرار دادن پیچ کلید

به یاد داشته باشید، اگر وسایل سنگین را روی دیوار خود آویزان کنید، پیچ و مهره ها ایده خوبی هستند. من آنها را هم روی دیوار خشک و هم برای گچ استفاده می کنم، بنابراین آنها باید روی هر نوع دیواری کار کنند.

برای ایجاد سوراخ از یک مته بزرگ پیلوت روی مته استفاده کنید

  1. از یک مته 1/2 اینچی برای ایجاد سوراخ در دیوار استفاده کنید. انتهای فلزی را داخل دیوار قرار دهید
  2. قسمت فلزی را داخل سوراخ قرار دهید.پشت دیوار خشک
  3. پلاستیک را بکشید تا مطمئن شوید که فلز در پشت دیوار خشک محکم شده است. از قسمت پلاستیکی روی دیوار استفاده کنید
  4. پلاستیک را تا جایی بکشید که با دیوار همسطح شود. قسمت پلاستیکی را بردارید
  5. پلاستیک اضافی را بردارید.پیچ را وارد کنید
  6. پیچ را داخل دیوار قرار دهید. قسمت پشتی دیوار خشک
  7. این چیزی است که از پشت دیوار خشک به نظر می رسد. ببینید، فوق العاده امن است!

چگونه لنگر دیوار را برداریم؟

برای برداشتن لنگر دیوار، می توانید آن را از جایی که وارد شده است بیرون بکشید یا آن را به داخل حفره دیوار خشک فشار دهید. اگر آن را بردارید، از انبردست سوزنی استفاده کنید.

اگر از لنگرهای بال استفاده می کنید، انجام این کار ممکن است دشوار باشد زیرا بال ها پشت دیوار خشک را می گیرند. در بیشتر موارد من بهترین استفاده از پیچ گوشتی را برای فشار دادن لنگر به داخل حفره دیوار خشک می دانم. سپس می توانید مستقیماً روی سوراخ را تعمیر و رنگ کنید. (در اینجا نحوه انجام آن آمده است!)

لوازم دیوار مورد علاقه مننحوه استفاده از لنگر دیواری

در اینجا ابزارهای مناسبی وجود دارد که هنگام استفاده از لنگر دیواری برای آویزان ، تقریباً هر چیزی بر روی دیوارهای خود به آنها نیاز خواهید داشت.

چگونه هر چیزی را به دیوار خود آویزان کنید

گل میخ یاب // نوار اندازه گیری // مته // پیچ گوشتی // بیت و سنگ تراشی پیلوت // لنگرهای پلاستیکی بالدار // پیچ و مهره // لنگرهای فلزی خود حفاری

امیدوارم این مقاله به شما اطمینان بیشتری در مقابله با پروژه آویزان بعدی خود و انتخاب نوع مناسب لنگر دیوار خشک بدهد. قول می دهم آنقدرها هم که به نظر می رسد ترسناک نیست.

لنگر دیواری 101 چگونه هر چیزی را در دیوارهای خود آویزان کنید

دوستان از سوراخ ، دیوارهای خود نترسید!

کیسی

دیگر خبری از منابع معلق نیست

تعیین چیدمان کامل دیوار گالری
Feel Good makeover رونمایی از diyplaybook و yellowbrickhome
کیت تعمیر سوراخ کوچک 3M با استحکام بالا
با استفاده از این ابزار زیبا، سوراخ های ناخن را در دیوار خشک پر کنید

منبع: https://thediyplaybook.com/wall-anchors-101/