اهداف شخصی و خانگی خود را برای سال 2024 برای سال پیش رو به اشتراک می گذارم

هر سال با پستی درباره اهداف خانه ام برای 12 ماه آینده شروع می کنم. این مکانی برای نوشتن لیست بزرگی از پروژه‌های DIY است که امیدوارم آن‌ها را تکمیل کنم و نوع محتوایی را که در اینجا خواهید دید به شما نشان می‌دهد. در اینجا مقاله من در مورد اهداف خانه من برای سال 2023 است.

تعیین اهداف شخصی برای سال 2024

خوب، پس از پنج سال پروژه های بازسازی، خانه من تقریبا تمام شده است! می توانید تمام عکس های قبل و بعد را اینجا ببینید. راستش را بخواهید هنوز برایم کمی سخت است که باور کنم از خط پایان عبور کرده ایم.

بنابراین در سال 2024 در کتاب بازی DIY در اینجا چه خواهید دید؟ امروز می خواستم در این مورد تحقیق کنم.

آیا حرکت می کنیم؟

به روز رسانی در مورد اهداف خانه ما برای سال 2023

آگوست گذشته، ایده فروش خانه فعلی و نقل مکان به خانه دیگری را به زبان آوردم. ما حتی از فهرست عکس گرفتیم، بنابراین اگر ملک عالی را پیدا کنیم و بخواهیم به دنبال آن برویم، آماده هستیم. در حال حاضر، ما هیچ جا نمی رویم. نرخ بهره هنوز بسیار بالاست و ما محله، مدرسه و خانه تکمیل شده خود را دوست داریم.

قبل از نصب ربات عمودی خود برنامه ریزی کنید

بله، ما همچنان چشمانمان را باز نگه می داریم، اما من انتظار ندارم که در ماه های آینده چمدان هایمان را ببندیم. با این حال، من قصد ندارم دروغ بگویم، این کار من را کمی در ترشی قرار می دهد. بسیاری از کارهای من شامل طراحی و بازسازی فضاها می شود و بدون مکان خودم برای انجام این کار، The DIY Playbook چه کاری انجام می دهد؟

جستجو برای خواص دیگر

این ایده که خانواده ام را جمع کنم و فقط برای “محتوا” نقل مکان کنم، مضحک به نظر می رسد. بنابراین در عوض، من شروع به بازی با ایده خرید یک ملک سرمایه گذاری کوچک در همان نزدیکی کردم. شاید آن را بازسازی کنم و آن را بفروشم یا بازسازی کنم و آن را به یک ملک اجاره ای بلند مدت تبدیل کنم. من با چند دوست آشنا شدم که مسیرهای مشابهی را دنبال کردند و شروع به تحقیقات زیادی در مورد موضوع کردم.

  300+ نام سگ پسر - یک آشفتگی زیبا

در حال حاضر، من همچنان به دنبال ملک سرمایه گذاری عالی هستم. با موجودی کم و نرخ بهره بالا، زمان ایده آلی برای خرید نیست، اما من همیشه چشمانم را باز نگه می دارم و گزینه هایم را باز نگه می دارم. خواهیم دید که آیا چیزی ظاهر می شود و زمان بندی کار می کند.

پروژه های اطراف خانه ما

در این بین، من چند پروژه دارم که می خواهم اینجا انجام دهم. من ممکن است هیچ پروژه بزرگ بازسازی نداشته باشم، اما قطعاً کارهای کوچک سازماندهی و تزئینی دارم که باید از لیست خود حذف کنم!

راه اندازی مجموعه سازماندهی ژانویه

نحوه ایجاد کشو برای آشپزخانه مناسب کودکان

در این ماه قصد دارم با ده روز به هم ریختگی مقابله کنم. من خانه خود را به 10 منطقه مشکل دار ترسیم کرده ام و با قدم زدن در هر فضا، شما را در این فرآیند راهنمایی می کنم. تعطیلات جادویی بوده است، اما آنها اغلب من را غرق در چیزها و بهم ریختگی می کنند. من همیشه دوست دارم در سال جدید یک پاکسازی خوب انجام دهم و فکر کردم می‌توانم این روند را با همه شما به اشتراک بگذارم.

کشوی آرایش منظم من در حمام

اگر می خواهید به چالش سازماندهی بپیوندید، امروز روز اول را در استوری های اینستاگرام به اشتراک می گذارم! من همیشه مضطرب می شوم وقتی همه چیز همه جا پیش می رود و نمی توانم آنچه را که نیاز دارم پیدا کنم. من فکر می کنم این راه خوبی برای شروع سال 2024 با کمی آرامش و وضوح خواهد بود.

کمد زیرزمینی که به فضای بازی کودکان تبدیل شده است

یکی از اهداف خانه من برای سال 2024 تغییر آن کمد زیر پله هایمان است

من یک پروژه سرگرم کننده برای زیرزمین خود در ذهن دارم. ما یک کمد زیر پله هایمان داریم که در حال حاضر تا لبه آن با تشک بادی و تخت خواب اضافی ما پر شده است. کمی شبیه “کمد مونیکا” من است و بستن در اغلب دشوار است!

یکی از اهداف من برای سال 2024 این است که کمد زیر پله های زیرزمینمان را به اتاق بازی برای بچه هایمان تبدیل کنم.

من قصد دارم این کمد کوچک زیبا را به یک منطقه بازی برای بچه ها تبدیل کنم. من هنوز برنامه بازی خاصی ندارم، اما می دانم که می خواهم عشق روری به فضا را در این کمد کوچک بگنجانم. شاید ستاره ها و چراغ ها؟ یک کاغذ دیواری جالب؟ من پذیرای همه ایده های شما هستم، پس آنها را ادامه دهید!

  مرکز کریسمس سریع و آسان

طراحی مجدد حیاط – ما یک آلاچیق می گیریم!

طرح طراحی حیاط یاردزن ما

بیایید به 2.5 سال پیش برگردیم که در حال بازسازی باغ خود بودیم و این طرح ها را برای فضا در نظر گرفتیم. طرح های اولیه ما شامل آلاچیق بود، اما به دلیل محدودیت بودجه مجبور شدیم این ایده را کنار بگذاریم. خوب، خوشحالم که گزارش دهم بالاخره آن آلاچیقی را داریم که در ابتدا می خواستیم!

باغ خود را برای فصل پاییز آماده می کنیم

ما قصد داریم این یکی را به قسمت مبل اتاق نشیمن خود اضافه کنیم. بالای آن لووردار است، بنابراین وقتی باران می‌بارد می‌توانیم آن را ببندیم! در ماه مارس می‌رسد، سپس من و فین آن را خودمان نصب می‌کنیم و شما را از ابتدا تا انتها با شما همراهی می‌کنیم. من نمی توانم صبر کنم تا وقتی هوا گرم شد همه چیز را با چراغ ها و مبلمانمان مرتب کنیم.

درختان جدید و محوطه سازی

درختان ما جایگزین خواهند شد

یاس بنفش درختی ژاپنی ما دچار مشکل بزرگی شده است و با ناراحتی می گویم که فکر می کنم باید آنها را جایگزین کنیم. من یک متخصص بیرون آمدم و او بیمار است و باید تعویض شود. پس از نصب آلاچیق، قصد داریم در محوطه سازی خود تجدید نظر کنیم و چند درخت و بوته را جایگزین کنیم تا کمی بهتر با سبک ما مطابقت داشته باشد. من نمی توانم صبر کنم تا همه چیز دقیقاً همانطور که می خواهیم باشد.

مالکیت خانه 101

نکاتی برای نصب شیر حمام

در حالی که اینها پروژه های بزرگی هستند که برای ماه های آینده در دست ساخت دارم، سری جدید هم در دست ساخت دارم. من می خواهم منبع اصلی برای همه چیزهای مالکیت خانه و نگهداری باشم. می‌دانم که قبلاً ویدیوها و مقاله‌های زیادی تهیه کرده‌ام که به شما در مورد کارهای DIY در خانه آموزش می‌دهند (مانند این مقاله اخیر که مهارت‌های مالک خانه را که باید بدانید را نشان می‌دهد). من می خواهم همه این ایده ها را به مجموعه ای تبدیل کنم که به تدریج در اینستاگرام و اینجا در وبلاگ منتشر خواهم کرد.

بهترین نکات من برای رنگ آمیزی درب خارجی

من در حال برنامه ریزی یک “هفته رنگ آمیزی” هستم که در آن به تفاوت بین هایلایت های رنگ، نحوه باز ،/بستن قوطی رنگ، مراحل دقیق آماده سازی اتاق و موارد دیگر خواهیم پرداخت. من به شما نشان خواهم داد که چگونه یک فیلتر هوا را روی چندین کوره نصب کنید. من اصول اولیه توالت و نحوه عملکرد آن را توضیح خواهم داد.

قبل از نصب ماسه پلیمری از واشر فشار استفاده کنید

هدف نهایی من ایجاد یک برنامه نگهداری قابل دانلود از همه چیزهایی است که باید در تقویم خود قرار دهید تا خانه شما به خوبی کار کند.

  Home Studios میخانه The Wren در Bowery نیویورک را تازه می کند

این باید یک سریال سرگرم‌کننده برای بررسی باشد و من آماده نظرات و ایده‌های شما هستم.

اهداف شخصی برای سال 2024

مکان مورد علاقه من برای آویزان ، در ماه های پاییز

خارج از کار، می خواهم به کار درونی خود ادامه دهم تا فردی متعادل و متفکر باشم. دوری از کار در تابستان گذشته برای دیدن اینکه کل دنیا در حال از هم پاشیدن نیست، نیروبخش و اطمینان بخش بود. به عنوان یک نمایش یک زن، برای من سخت است که کنار بروم و تلفن/کامپیوتر را زمین بگذارم. دانستن اینکه این کار را به مدت سه ماه انجام دادم و هنوز کاری برای بازگشت دارم، بسیار اطمینان بخش بود.

برای استراحت بیشتر در سال 2024 برنامه ریزی کنید

امسال، هدف من این است که استراحت بیشتری را در زندگی خود بگنجانم. ما یک تعطیلات دو هفته ای در سی ساید، فلوریدا در ماه فوریه داریم و من قصد دارم در این مدت کاملاً از برق جدا باشم و در کنار بچه هایم باشم. و با نزدیک شدن به تابستان، ممکن است مرخصی طولانی دیگری بگیرم. من قصد دارم این بار به بدنم گوش کنم.

احساس قوی و سالم (از نظر روحی و جسمی)

من در چند ماه گذشته با یک آسیب دیدگی لگن دست و پنجه نرم کرده ام و این موضوع مسیر تناسب اندام من را کمی کاهش داده است. من به دلیل استفاده بیش از حد لگن گرفتار شده ام، بنابراین مجبور شدم روال یوگا را کاهش دهم. من دو ماه فیزیوتراپی کردم و حالم خیلی بهتر شد. هدف من این است که به برنامه تمرینی خود برگردم تا سال را شروع کنم و دوباره احساس قوی‌تری کنم.

در مورد سلامت روانم، من هنوز در Lexapro هستم (و از این بابت بسیار سپاسگزارم!) و هر دو هفته یک بار به درمانگرم مراجعه می کنم. من و فین سپس هفته های دیگر به زوج درمانی می رویم. خیلی خوب بود که فضایی برای انجام کارهای درونی داشتیم. من آن را به شدت توصیه می کنم.

بیایید سال خوبی را شروع کنیم

تعیین اهداف شخصی و حرفه ای برای سال 2024

بنابراین شما آن را دارید، یک مرور کلی از وضعیت برای من، خانه و تجارت من. نمی دانم سال 2024 مرا به کجا خواهد برد، اما درباره احتمالات و فرصت هایی که در پیش رو دارم هیجان زده هستم. امیدها و رویاهای شما برای سال 2024 چیست؟

منبع: https://thediyplaybook.com/2024-home-goals/

Embrace happiness from within by nurturing self worth and embracing flaws.