نور زرد فروشگاه Le Père در نیویورک توسط BoND را روشن می کند

استودیوی معماری نیویورک BoND از نورپردازی لوله ای برای ایجاد درخشش زرد روشن در داخل این فروشگاه لباس مردانه در Lower East Side منهتن استفاده کرده است.

اولین پرچمدار برند مد مذهبی Le Père یک واحد گوشه ای به مساحت 1000 فوت مربع (93 متر مربع) در خیابان Orchard را اشغال می کند.

فضای داخلی فروشگاه با دیوارهای سفید، کف پارکت و ستون مرکزی زردفضای داخلی فروشگاه با دیوارهای سفید، کف پارکت و ستون مرکزی زرد
فروشگاه پرچمدار پدر تا حد زیادی به رنگ سفید رنگ آمیزی شده است تا لباس های سبک برجسته شوند

با استفاده از قرار گرفتن در معرض خیابان بزرگ فروشگاه، BoND تصمیم گرفت فضای داخلی ایجاد کند که از بیرون به همان اندازه که در داخل است تأثیرگذار باشد.

تیم L’Tam گفت: “BoND فروشگاه را طوری طراحی کرد که شبیه یک بوم نقاشی باشد و عناصر طراحی لباس را به نمایش بگذارد و در عین حال مطمئن شود که فضا مکانی است که طراحان احساس می کنند زمانی را در آن سپری کنند.”

یک ستون مرکزی محصور در یک جعبه زرد شفافیک ستون مرکزی محصور در یک جعبه زرد شفاف
یک ستون مرکزی در یک جعبه زرد شفاف محصور شده است

رویکرد این شرکت این بود که بیشتر فضا را سفید باقی بگذارد، به لباس‌هایی با طرح‌های جسور اجازه می‌دهد برجسته شوند، سپس اتاق‌های مناسب را با نور زرد و سطوح پر جنب و جوش برجسته می‌کردند.

یک ستون ساختاری در مرکز فروشگاه، که در یک جعبه شفاف محصور شده است، همچنین مجهز به چراغ هایی است که درخشش آفتابی ایجاد می کند.

اتاق یراق آلات زرد با ریل لباس در سمت راستاتاق یراق آلات زرد با ریل لباس در سمت راست
نور زرد نصب شده در اتاق‌های اتصالات درخششی جذاب از خود ساطع می‌کند

این هاله زرد بلافاصله از خیابان قابل مشاهده است و قصد دارد رهگذران را به داخل ترغیب کند.

نورپردازی نئون در یک سال گذشته در خرده‌فروشی‌ها و سایر فضاهای داخلی تجاری تجدید حیات کرده است و در همه جا از کافی‌شاپ بروکلین گرفته تا مرغ‌فروشی کلگری ظاهر شده است.

جفت اتاق یراق آلات زرد با لوله های نور در دو طرف آینه هاجفت اتاق یراق آلات زرد با لوله های نور در دو طرف آینه ها
لوله های نور در دو طرف آینه های اتاق اتصالات نصب شده بود، همچنین زرد.

در Le Père، عناصر دیگری مانند قسمت بالای مبلمان قدیمی Artek به رنگ قرمز و مشکی هستند که از تابلوهای خیابان های محله به عاریت گرفته می شود.

  دست ساز روز شنبه

پرده های کف تا سقف در امتداد دیوار پشتی زمینه ای نرم و خنثی برای لباس ها ایجاد می کند که روی قفسه های فلزی صنعتی نمایش داده می شود.

نمای نزدیک یک نیمکت منحنی با ردیفی از کوسن‌های استوانه‌ای شکلنمای نزدیک یک نیمکت منحنی با ردیفی از کوسن‌های استوانه‌ای شکل
مبلمان سفارشی توسط BoND طراحی و توسط Lesser Miracle ساخته شده است

در طبقه همکف اصلی کارگاه، که فضایی برای گردهمایی ها، گفتگوها، نمایشگاه ها و رویدادها نیز به شمار می رود، کف های چوبی پهن تخته ای قرار گرفته اند.

مبلمان سفارشی، از جمله یک نیمکت منحنی، توسط BoND طراحی شده و توسط استودیوی طراحی و هنری بروکلین Lesser Miracle ساخته شده است.

این استودیو گفت: “پروژه طراحی خطوط بین فروشگاه، خانه و استودیو هنری را محو می کند – فضایی که هم جاه طلبانه و هم قابل زندگی است و عناصر معاصر و تاریخی را به عنوان بخشی از یک استراتژی بازیگوش ترکیب می کند.”

در خارج، بخش سخاوتمندانه ای از نما به یک پانل تبلیغاتی غول پیکر اختصاص داده شده است که Le Père از آن برای ارائه کمپین های بصری فصلی و آثار همکاران برند استفاده می کند.

بیلبورد روی یک فروشگاهبیلبورد روی یک فروشگاه
بخش بزرگی از نما به یک پنل تبلیغاتی برای نمایش کمپین های برند اختصاص داده شده است

اولین جایگاه برای پاییز/زمستان 2023 با عنوان And Somebody Boys و تحت تأثیر کار هنرمند تجسمی کره ای Nam June Paik بود.

BoND توسط Noam Dvir و Daniel Rauchwerger تأسیس شد که قبلاً دفتر مرکزی و نمایشگاه جهانی برند برزیلی PatBo در نیویورک را طراحی کرده بودند.

نمای بیرونی فروشگاه Le Père در خیابان Orchardنمای بیرونی فروشگاه Le Père در خیابان Orchard
درخشش نور زرد برای جذب خریداران از Lower East Side طراحی شده است. عکس توسط BoND

این دو قبلاً آپارتمانی را در چلسی بازسازی کردند و فضای تاریک و تقسیم شده را به خانه ای روشن تبدیل کردند.

عکاسی توسط استفان کوهلی انجام شده است مگر اینکه غیر از این ذکر شده باشد.

منبع: https://www.dezeen.com/2024/01/07/le-pere-store-lower-east-side-new-york-bond/

  معاملات آخر هفته - وبلاگ بکی اونز
How to host the perfect christmas party – even last minute !. We dove into the best practices of successful guest posting programs.