ایده هایی برای اتاق بازی زیر پله ها برای کودکانمان

من دارم در خانه خود پروژه جدیدی را آغاز می کنم. این بار همه چیز در مورد فرزندان ماست! برنامه بازی من این است که یک اتاق بازی در زیر پله ها در زیرزمین خود ایجاد کنم. ما یک کمد ناجور آنجا داریم که از آن برای ذخیره سازی اضافی استفاده می کردیم و من همیشه چیزی منحصر به فرد و سرگرم کننده را در آن فضای اضافی تصور می کردم.

کمد الان

یکی از اهداف خانه من برای سال 2024 تغییر آن کمد زیر پله هایمان است

در اینجا نگاهی به کمد دارد. از آنجایی که ما اتاق مهمان نداریم، هر مهمانی که به خانه ما می آید روی تشک بادی در زیرزمین می خوابد. سپس تشک بادی و ملافه را در این کمد قرار می دهیم. واقعا ایده آل نیست. من مطمئن هستم که می‌توانم راه‌حل ذخیره‌سازی بهتری برای همه ملافه‌ها ایجاد کنم تا فضای این کمد را آزاد کنم.

اگر بچه ها روزی آن کمد را باز کنند و پتو و بالش روی آنها بیفتد، پس من می دانم آنچه ما داریم کار نمی کند!

تمیزش کن

کمد را خالی کنید تا یک اتاق بازی خنک زیر پله ها درست کنید

یک صبح را صرف خالی ، همه چیز از کمد کردم و ملافه ها را در کیسه های ذخیره سازی خلاء مورد علاقه ام گذاشتم. اینها به خوبی کار می کنند تا همه چیز را فشرده کنند و فضا را آزاد کنند. سپس کمد را اندازه گرفتم و حدود 15 دقیقه در آنجا نشستم و امکانات مختلفی را برای این فضای بلااستفاده تصور کردم.

یک برنامه بازی برای اتاق بازی زیر پله ها تهیه کنید

اگر مقاله من در مورد طراحی یک فضا را از ابتدا بخوانید، پس با این روند آشنا هستید. من فکر می‌کنم همیشه مهم است که قبل از شروع به طراحی، وقت خود را در یک فضا بگذرانیم، احتمالات را در نظر بگیریم و ایده‌ای داشته باشیم که می‌خواهیم فضا چه حسی داشته باشد. بعد از گذراندن وقت در کمد، می دانستم که می خواهم اتاق برای بچه ها سرگرم کننده، هیجان انگیز و شاد باشد. من می خواهم آنها مشتاقانه منتظر نشان دادن این مکان باحال به دوستان خود باشند!

  چمدان های خود را ببندید: ساحل ونیز

Nixxing یک ایده گوشه کتاب

گوشه مطالعه جدید ما در زیرزمین

اولین فکر من این بود که یک گوشه مطالعه دنج در کمد ایجاد کنم. من تعداد زیادی گوشه کتاب زیبا را به صورت آنلاین با بالش، محل نگهداری کتاب و مکانی راحت برای نشستن و خواندن یک کتاب خوب دیده‌ام. با این حال، ما در حال حاضر یک نیمکت در اتاق بازی خود با طاقچه های کتاب در نزدیکی خود داریم. بچه ها عاشق خواندن در آنجا هستند و من دوست دارم که بزرگترها هم با آنها بنشینند و بخوانند. از آنجایی که ما قبلاً یک استراحتگاه دنج در اتاق بازی خود داریم، نمی خواستم فضای جدیدی را با همین هدف ایجاد کنم.

ایده های خانه بازی سرپوشیده

کابین با پله
از خواننده شگفت انگیز من استف. شما می توانید در این مقاله Reader SOS بیشتر مشاهده کنید.

من همچنین تعداد زیادی خانه بازی شایان ستایش را در زیر پله های زیرزمین دیدم. برخی حتی زوناهای سرو زیبا را برای ساخت سقف، دیوارپوش کشتی و درب خانه بازی یا حتی درب هلندی اضافه می کنند! اگر کمد ما کمی بزرگتر بود، احتمالاً این مسیر را می رفتم. بچه های من عاشق خانه بازی هستند و ما از قبل این آشپزخانه بازی را در زیرزمین داریم که آنها همیشه از آن استفاده می کنند.

ابعاد کمد فقط 3*4 است، بنابراین فکر نمی کردم بتوانم در این فضای کوچک یک خانه بازی شاد برای آنها ایجاد کنم. اما هنوز هم اندازه مناسبی برای چیزهای سرگرم کننده است!

بیایید یک موضوع فضایی انجام دهیم!

تصویر از طریق Sunny Circle Studio
تصویر از طریق Sunny Circle Studio

در نهایت، من روی ایده رفتن با یک موضوع فضایی مستقر شدم. روری شیفته فضا است و عاشق همه چیز در مورد ستاره ها، ماه و سیارات است. من می خواهم این فضای کوچک جایی باشد که تخیل او و برادرش در آن جا بیفتد. چرا داخل کمد را به فضای داخلی موشک تبدیل نمی کنید؟!

والپیپر کهکشانی
والپیپر گلکسی

من ستارگان را روی سقف، نورهای چشمک زن بسیار و حتی یک مرکز کنترل ماموریت را تصور کردم تا بتوانند موشک خود را فرود بیاورند و زمان زیادی را صرف خلاقیت در این سرزمین عجایب فضا کنند. این فضای سرگرم کننده شامل بسیاری از پروژه های DIY است که باید آموزش های جالبی را از من ایجاد کند!

  10 قطعه آسان: چراغ های آویز زیبا با کمتر از 200 دلار

جمع آوری الهام

من به پینترست رفتم تا ببینم آیا کسی قبلاً چنین کاری انجام داده است و الهام خوبی پیدا کرده ام. من کسی را با دید دقیق خود ندیدم، اما توانستم ایده های جالب زیادی پیدا کنم تا در طرح طراحی کمد خود بگنجانم.

ایده مرکز کنترل ماموریت برای اتاق بازی زیر پله ها
تصویر از طریق کتاب سبد خرید ملکه

من این ایستگاه کنترل ماموریت عالی را دیدم که در یک کتابخانه است! چقدر عالیه من ایده ترکیب یک صفحه کلید، ماشین حساب و تلفن قدیمی را برای بازی بچه ها دوست دارم. من باید بفهمم دقیقاً چگونه می خواهم چنین چیزی را روی دیوار پشت کمد بسازم (آموزش های دقیق زیادی در آنجا وجود ندارد.) اما این تصویر چرخ های من را می چرخاند! ادغام این پنل نور LED نیز سرگرم کننده خواهد بود. من فکر می کنم در این فضای دنج امکانات بسیار زیادی برای خلاقیت وجود دارد.

ستاره ها همه جا!

الهام از تکه های کوچک خانه
عکس از Little Bits Of Home

تصور می‌کنم نیمه پایین کمد، سفینه فضایی با کنترل‌ها و پنجره‌هایی به بیرون است. سپس من می خواهم تمام بالا و سقف یک فضای بیرونی با تعداد زیادی ستاره و چراغ های چشمک زن باشد! مطمئن نیستم سقف را رنگ کنم و ستاره ها را شابلون کنم یا آن را کاغذ دیواری کنم. خواهیم دید که چه چیزی پیدا می‌کنم، اما فکر می‌کنم ستاره‌ها ممکن است بخش مورد علاقه من از این دید باشند.

اضافه ، نورپردازی

مهتاب ال ای دی اکریلیک
ماه اکریلیک

در حال حاضر هیچ روشنایی در کمد وجود ندارد، بنابراین باید تغییر کند. در کمد برق وجود ندارد، بنابراین احتمالاً برای روشن ، کامل فضا باید به دیوارکوب‌هایی که با باتری کار می‌کنند تکیه کنم. اینها بسیار باحال هستند و دارای یک کنترل از راه دور هستند. این مهتاب نیز بسیار شگفت انگیز است، اگرچه باید راهی برای تامین انرژی آن پیدا کنم.

من قصد دارم درب کمد را حذف کنم تا دسترسی به فضا را آسانتر کنم، و ایده استفاده از یک پرده کتانی نرم در بیرون برای حفظ حریم خصوصی بچه ها را دوست دارم، در حالی که همچنان آن را تا حدودی باز نگه می دارد. این پرده های سبک پری می توانند واقعا سرگرم کننده باشند و ظاهر ستاره ها را تقلید کنند.

  un bon design ne se fait pas en un jour

من همچنین این پروژکتورهای کهکشانی را در آمازون دیدم و فکر می کنم این اتاق بازی زیر پله ها مکان مناسبی برای یکی از آنها است! بسیاری از تزئینات زیبا وجود دارد که می تواند در یک اتاق با مضمون فضا کار کند.

طرح های طراحی من برای کمد

برنامه بازی من برای کمد برهنه ما زیر پله ها

بنابراین در اینجا خطوط کلی من از آنچه باید انجام دهم برای پیشبرد کارها وجود دارد…

  • درب کمد را بردارید
  • تعمیر دیوار خشک
  • دیوارها و سقف را رنگ آمیزی کنید (حتی ممکن است رنگی به رنگ تیره تیره داشته باشم)
  • کاغذ دیواری یا استنسیل ستاره ای اضافه کنید
  • برای روشنایی 2 تا 3 عدد دیوارکوب قرار دهید
  • از نورهای پری به هر طریقی استفاده کنید!
  • یک تابلوی کنترل سفینه فضایی بسازید
  • برچسب هایی را برای پنجره های رو به فضای دیوار رنگ کنید، بسازید یا پیدا کنید
فضای خالی در زیرزمین ما

و ممکن است در مورد ملافه هایی که قبلاً در این فضای ذخیره سازی بوده تعجب کنید. خوب، من به استفاده از این فضای باز در زیرزمین خود فکر می کنم تا یک کلبه از آن اضافه کنم. این می تواند به عنوان فضای ذخیره سازی اضافی برای اسباب بازی ها باشد و تمام رختخواب های مهمان ما را در خود جای دهد. به محض اینکه شروع به تهیه این قطعه مبلمان کردم به شما اطلاع خواهم داد. فکر می‌کنم می‌خواهم یک پست وبلاگ بزرگی بنویسم که تمام مواردی را که در نظر دارم خلاصه کند.

من دوست دارم سهم شما!

با این فضای خالی چه می کنید؟

من در مراحل اولیه برنامه ریزی این پروژه هستم، بنابراین دوست دارم ایده های شما را برای این اتاق کوچک بشنوم. میدونم یه کمی تخیل میتونه خیلی راه بره! اگر ایده‌ای در مورد اینکه چگونه می‌توانم این مکان را به بهترین فضای بازی برای بچه‌های فضادوست خود تبدیل کنم، به من اطلاع دهید!

منبع: https://thediyplaybook.com/under-the-stairs-playroom-ideas/

T shirt • love is an inside job.