یک رنگ خرگوش روی آن قرار دهید

این مقاله ممکن است حاوی پیوندهای وابسته باشد.

من از کار بر روی بسیاری از اتاق‌های خانه‌هایی که در آن سال‌ها زندگی کرده‌ایم آموخته‌ام که همیشه جزئیات کوچکی وجود دارد که تا زمانی که از نگاه ، به آنها خسته نشوید، از بین می‌روند. برای من، این اغلب به هر دلیلی نصب قالب کفش یا دست زدن به روکش است. من در تهیه فهرستی از کارهای تکمیلی برای بازسازی آشپزخانه خود بسیار خوب بودم تا بتوانم آنها را تکمیل کنم و آنها را از لیست بررسی کنم. می‌خواستم به جای اینکه هر بار که اتاق را به اشتراک می‌گذارم، یک ستاره اضافه کنم، بتوانم آشپزخانه را کاملاً تمام شده بگویم. انجام می شود جز این و این و این. خسته کننده شده است و من می خواستم آن را انجام دهم دوره زمانی. اما یک چیز دائمی وجود داشت که به سادگی نادیده گرفتم و از روی عکس ها پاک کردم: زنگ در. آن را بالای درب سالن می بینید؟

زنگ در به صورت سخت سیمی است، بنابراین در آنجا می ماند مگر اینکه بخواهیم یک سیستم بی سیم راه اندازی کنیم. راستش را بخواهید، ما در دو خانه قبلی خود با زنگ خانه مشکل داشتیم. تو PA سه بار زنگ در رو عوض کردیم بازم درست نشد! در مینه‌سوتا، مدت کوتاهی پس از نقل مکان، زنگ در را تعویض کردیم (چون کار نمی‌کرد) و «دینگ-دونگ» کامل انجام نشد مگر اینکه زنگ‌دار عمداً دکمه را پایین نگه داشته باشد. بیشتر اوقات مردم آن را به سرعت فشار می دادند و فقط “زنگ” می زد. در این خانه، نه تنها زنگ درب عالی کار می کند، بلکه روی دو در (درب ورودی و درب جانبی) نیز کار می کند، بنابراین ما نمی خواهیم با چیزی که با توجه به سابقه ما کار می کند، دست به کار شویم.

  برگزیده های جمعه - وبلاگ بکی اونز

اکنون که تاریخچه زنگ‌های در را نوشته ماریان پارسونز پوشش داده‌ایم، این گوشه قبل از بازسازی چگونه به نظر می‌رسید. همانطور که می بینید، زنگ در با یک پوشش کوچک پلاستیکی پوشانده شده بود. با این حال، کمی قدیمی بود، بنابراین من آن را ارائه کردم و تصمیم گرفتم راه حلی پیدا کنم که بیشتر با سبک من سازگار باشد.

من گزینه های خلاقانه تری را در نظر گرفتم، مانند استفاده از قاب برای یک ساعت فاخته قدیمی، اما در پیدا ، یک قطعه قدیمی یا عتیقه که زنگ در را در خود جای دهد و در فضای موجود در شبانه روز جای بگیرد، مشکل داشتم. من تصمیم گرفتم بهترین گزینه ایجاد پوشش سفارشی خودمان باشد. من یک جعبه ساده با تزئینات و یک کوره فلزی طراحی کردم تا صدا از آن عبور کند. این پلان و مواد از پاییز در گاراژ نشسته است و من همچنان از کنار زنگ در رد می‌شوم، بی‌توجه به این واقعیت که این زنگ ستاره بازسازی آشپزخانه است.

یک روز از کنارم گذشتم و به فکر فرو رفتم. من چند نقاشی در آتلیه‌ام داشتم که قبلاً در قاب‌های قدیمی بودند و فکر می‌کردم آیا یکی از آنها می‌تواند زنگ در را بپوشاند تا زمانی که جعبه را بسازم. من فکر کردم نقاشی خرگوش تقریباً اندازه مناسبی داشت.

سیم عکس را بالای زنگ در آویزان کردم و چه می دانی… خیلی خوب جا می شود! اولش فکر کردم خیلی عجیب بود. وسط نیست، از روکش در بیرون می آید و بسیار بلندتر از تخته معمولی است. اما آموخته ام که وقتی چیزی کمی حواس پرت را امتحان می کنم، باید به آن زمان بدهم. من باید با آن زندگی کنم و قبل از اینکه بتوانم نسبت به این ایده قضاوت کنم، به آن عادت کنم. به هر حال، این فقط یک سیم عکس است که بالای زنگ در آویزان است، بنابراین من حتی یک سوراخ میخ هم ندارم که با آن مبارزه کنم. این یک دوره آزمایشی بدون خطر است و حداقل زنگ در پنهان است.

  چک لیست سرگیجه + آنچه برای من کار کرد

در اینجا نگاهی دقیق تر به آنچه از منظر مستقیم تر به نظر می رسد می بینیم …

من و مادرم عکس‌ها و نقاشی‌هایی را در راهرو و سرسرا آویزان کردیم، از جمله آن چیزی که از در می‌توان دید. من قصد دارم شیشه را بردارم و چاپ قدیمی و چروکیده را با یکی از نقاشی های اصلی خود جایگزین کنم، اما فعلاً این یک جای خالی است.

عدم تقارن و قرارگیری عجیب و غریب کمی مرا آزار می داد، اما بعد شروع کردم به تماشای پس زمینه فیلم ها و نمایش های دوره ای که خیلی از آنها لذت می برم. نقاشی ها اغلب در مکان های عجیب و غریب خانه های قدیمی انگلیسی آویزان می شدند و هنوز هم هستند. آنها خارج از مرکز، بالای قفسه‌های کتاب، روی قالب‌ها، خیلی بلند آویزان می‌شوند و اغلب به داخل اتاق کج می‌شوند. پس از توجه به آن، پوشش زنگ خانه من که با رنگ خرگوش کوچک من رنگ آمیزی شده بود، چندان عجیب به نظر نمی رسید.

در نهایت، فکر می‌کنم با یک پوشش سفارشی زنگ در که رنگ دیوار را رنگ آمیزی کرده است، استفاده کنم، اما تا آن زمان، از راه حل فانتزی خود بسیار راضی هستم.

در صورت شک، فقط یک تخته خرگوش را روی آن بکوبید.

منبع: https://missmustardseed.com/put-a-rabbit-painting-on-it/

Internal advocates can be a powerful addition to your linkedin content strategy. Egg citing easter egg hunts.