بهترین ایده های من برای طراحی اتاق خواب پر زرق و برق آرت دکو

من با یکی دیگر از «کتاب بازی DIY، فضای ما را ذخیره کنید» برگشتم. برنامه من برای این مجموعه این است که فضای خواننده را اشغال کنم و نکات و ترفندهای طراحی (مجازی) را برای بهبود آن ارائه دهم.

در اینجا برخی از راه حل های طراحی مورد علاقه من از این مجموعه وجود دارد…

در اتاق مهمان کاملاً برهنه به من کمک کنید

یک اتاق خالی بزرگ

Reader SOS امروز از یک خواننده بسیار خاص می آید: پدرم! پدرم و شریک زندگی‌اش، سیندی، وقت خود را بین یک خانه در ایندیانا و یک آپارتمان در اینجا در منطقه شیکاگولند تقسیم کردند. آنها کاندو را پارسال خریدند و کل سطح دوم خالی است. پدرم چند هفته پیش با من تماس گرفت و پرسید که آیا می توانم بیایم و ایده هایی برای این فضا به او بدهم.

فکر کردم شاید بخواهد فقط درباره رنگ رنگ صحبت کند یا نظر من را در مورد این یا آن اتاق جلب کند. در عوض از من التماس کرد که در تجهیز این فضاها به او کمک کنم. او طراحی داخلی را دوست ندارد و احساس می کند کاملاً گم شده است و از کجا شروع کند. اتاق یدکی آنها تقریباً یک سال است که خالی است و به او گفتم می توانیم از آنجا شروع کنیم.

من به او در چند فضای دیگر کمک خواهم کرد و حتماً در طول مسیر به اشتراک بگذارم.

معضل طراحی براد

اتاق مهمان پدرم قبلا

در اینجا نگاهی به اتاق مهمان او داریم. اندازه بسیار خوبی دارد و در حال حاضر چیزی در آن وجود ندارد. او هنگام خرید کاندو همه فرش ها را تعویض کرد و همچنین همه چیز را دوباره رنگ کرد و سخت افزار جدید مشکی مات را به درها اضافه کرد.

بهترین چیدمان را برای این فضا تعیین کنید

چیدمان این فضا با دو درب کمد، درب ورودی و در دیگر منتهی به حمام کمی دشوار است. درهای متعدد و آن طاقچه گزینه های پلان را محدود می کند، اما من به او گفتم نگران نباشید، آن را حل می کنیم!

یک سبک آرت دکو برای این اتاق خواب خالی پیدا کنید

از نظر سبک، سخت است که دقیقاً تعریف کنم که پدرم چه چیزی می خواهد و دوست دارد. خانه دیگر او حال و هوای اواسط قرن و هنر دکو دارد و سیندی تمایل دارد به سمت سبکی پر زرق و برق گرایش پیدا کند. من قرار نیست دروغ بگویم، این برای من مشکل است زیرا خارج از چرخ من است. من سبک طراحی “زمینی” تری دارم و قبلاً با بسیاری از قطعات آرت دکو یا گلم کار نکرده ام. اما همه گاه به یک چالش نیاز دارند، درست است؟

  جداول از مجموعه Firma توسط HBF

در حال حاضر رنگ بژ زیادی با فرش ، و دیوارهای ، وجود دارد. این اتاق به رنگ نیاز دارد!

طرح طراحی من

در اینجا کاری است که من به او پیشنهاد می کنم در این فضای اتاق خواب مهمان انجام دهد.

  • دیوارها را به رنگ خاکستری آبی رنگ کنید
  • یک فرش بزرگ 8×10 اضافه کنید
  • یک لوستر حباب دار آویزان کنید
  • مبلمان پر زرق و برق با منحنی ها، مواد مجلل و سنگ های ظریف را اضافه کنید
  • با یک صندلی چرخان، میز کناری و آینه کف بزرگ، یک قسمت نشیمن ایجاد کنید

الهام بگیرید

چگونه یک اتاق با الهام از هنر دکو بسازیم
منبع عکس

از آنجایی که سبک طراحی آرت دکو برای من جدید است، مدتی را صرف جستجوی پینترست برای یافتن دکوراسیون داخلی و تحقیق در مورد ریشه های این سبک کردم. این معماری و سبک داخلی از فرانسه سرچشمه گرفت و در اوایل قرن بیستم به یک روند غالب در اروپا و ایالات متحده تبدیل شد. معمولاً با بسیاری از منحنی ها، اشکال هندسی، الگوهای برجسته، پرداخت های فلزی و لمس های ظریف مشخص می شود. امروزه هنوز هم یک انتخاب محبوب است.

هتل هنریتا
هتل هنریت

پس از تماشای برخی از این تصاویر، بلافاصله به این فکر کردم که این اتاق را شبیه به یک هتل بوتیک نشان دهم. وارد می شوید و فوراً احساس می کنید شمع روشن می شود و انگار آنجا هستید گتسبی باشکوه!

پلان طبقه

پلان و چیدمان اتاق مهمان مکان پاپس

پس از آزمایش چیدمان های مختلف اتاق، روی این پلان طبقه فرود آمدم. روی یک دیوار یک تخت کوئین و میز خواب، یک کمد بین دو کمد، و یک صندلی و میز کناری روبروی تخت خواهیم داشت. کاش می‌توانستم دو میز خواب را در آن جا بگذارم (از زمانی که همه چیز متقارن نیستند متنفرم)، اما باز ، درب کمد مانع از جا شدن یک پاتختی دیگر در آن می‌شود.

پلان کف سه بعدی برای این اتاق خواب مهمان با الهام از هنر دکو

من فکر می کنم این پلان طبقه برای مهمانان به خوبی کار می کند. آنها یک کمد برای نگهداری وسایل خود، یک صندلی راحت برای نشستن و استراحت و یک تخت کوئین سایز دارند که بزرگترین فضای مجاز است.

به دیوارها و کف رنگ اضافه کنید

چگونه یک تلویزیون قاب سامسونگ را به خانه خود اضافه کنید

برای از بین بردن تمام رنگ های بژ در این فضا، رنگ آمیزی دیوارها را به رنگ آبی روشن توصیه می کنم. من به خصوص بنجامین مور “Boothbay Grey” را که در اتاق خواب اصلی خود داریم، دوست دارم. این یک رنگ اثبات شده است که می تواند تقریباً در هر جایی کار کند! این یک طرح رنگ آبی روشن را برای کل اتاق شروع می کند.

یک فرش 8*10 هم روی زمین می گذاشتم. وقتی به پدرم گفتم اینجا به فرش نیاز داریم، خیلی گیج شده بود. “اما در حال حاضر فرش وجود دارد؟” بله، می توانید فرش را روی فرش لایه لایه کنید، فقط از این نوار فرش برای ثابت نگه داشتن آن استفاده کنید. من به طور کلی فرش منطقه ای را تشویق می کنم که کل فرش را بشکند و رنگ، بافت و نقش را به فضا اضافه کند. رنگ آبی فیروزه ای این فرش خیره کننده است و آن ظاهر آرت دکو را دارد.

  I/O Cabin یک خانه تابستانی است که برای زندگی "درون به بیرون" در نروژ طراحی شده است

انتخاب مبلمان اتاق خواب

در سبک آرت دکو، همه چیز در مورد اشکال، خطوط مستقیم و منحنی های یک اتاق است. بنابراین می‌دانستم که باید با انتخابی که برای تخت، میز خواب و کمد در این اتاق انتخاب می‌کنم، خلاق باشم.

میز خواب چوب سبک Castlery

اولین قطعه ای که پیدا کردم این میز خواب زیبا بود. من عاشق شکل منحنی، تن چوب روشن و سادگی طراحی هستم. این برای من “هنر دکو” را فریاد می زند!

انتخاب یک دراور برای طراحی اتاق خواب آرت دکو

چون پاتختی چوبی است، نمی خواستم با رنگ چوب دیگری برای کمد بروم. در عوض، من این زیبایی سفید و برنجی با خط تمیز را انتخاب کردم! اندازه آن 72 اینچ است و قسمت خوبی از فضای زیر پنجره ها و بین دو کابینت را اشغال می کند. این یک بیانیه جسورانه است و به محض اینکه در اتاق را باز کنید متوجه آن خواهید شد.

سر تخت مخملی عالی را برای این اتاق خواب آرت دکو پیدا کنید

بعد، تخت. از همان ابتدا می دانستم که یک تخته سر مخملی می خواهم. در یک اتاق خواب آرت دکو، همه چیز به سر تخت فانتزی مربوط می شود، بنابراین می خواستم این یکی خاص باشد. من در نهایت چند مورد خوب پیدا کردم و هنوز برای آخرین مورد تصمیم نگرفتم. انحناهای این تخت پرزدار الهی است و رنگ کمی رژگونه در مقابل دیوارهای آبی روشن زیبا به نظر می رسد.

گزینه های تخته سر برای اتاق خواب آرت دکو

با این حال، من ایده استفاده از مخمل آبی سرمه ای را برای سر تخت نیز دوست دارم. این تخت از Joss & Main انتخاب خوبی است زیرا پارچه های زیادی برای انتخاب تخت سکو وجود دارد. «مخمل جین» و «مخمل دریایی» هر دو نظرم را جلب کردند. من دوست دارم نظر شما را در مورد اینکه کدام تخته را ترجیح می دهید بشنوم! هر کدام به نظر من انتخاب خوبی است.

یک منطقه استراحت ایجاد کنید

صندلی توسط بلیک
الهام از طریق سیگنه، بلیک

روی دیوار اتاق خواب دیگر، من ایده یک فضای کوچک برای نشستن مهمانان را دوست دارم. وقتی این صندلی گردان را در اتاق خواب مهمان Signed Blake دیدم، فهمیدم که برای این سوئیت عالی است! ظاهری لوکس دارد و کاربردی نیز خواهد بود. من میرم سراغ این میز کناری مرمر مشکی کنارش.

در کنار صندلی، می دانستم که باید یک آینه در مقیاس بزرگ پیدا کنم تا نور را منعکس کند و یک نقطه کانونی روی دیوار ایجاد کند. من از طریق بسیاری از آینه های آرت دکو نگاه کردم و عاشق این آینه شدم. این آینه غول پیکر است و فکر می کنم بیانیه ای جسورانه روی این دیوار خواهد بود. آینه تابش آفتاب مربوط به دوره هنر دکو است و جزئیات برنجی در بالا نشانه ای از آن است.

  میز کانتر IKEA - سارا شرمن ساموئل

نورپردازی پر زرق و برق

بالاخره با نورپردازی به خانه بیاوریم. در حال حاضر یک فن در این فضا وجود دارد و من آن را با این لوستر حباب‌دار زیبا عوض می‌کنم. شیک و اصیل است و جلوه ای عالی از زرق و برق را به فضا اضافه می کند.

در این فضا هیچ چراغ سقفی وجود ندارد، بنابراین حداقل دو عدد چراغ رومیزی در این اتاق را پیشنهاد می کنم. من این چراغ برنجی را برای میز خواب و این چراغ مرمری سیاه را برای کمد دوست دارم. نورپردازی هر اتاقی را دنج تر می کند، بنابراین برای اتاق خوابی با این سبک شمع باید آن را داشته باشید.

تابلو روحیه اتاق خواب آرت دکو و گلم

اتاق خواب آرت دکو را با سبکی شیک و پر زرق و برق طراحی کنید

فرش 8×10 // تخت مخملی // پاتختی // چراغ برنجی // لوستر حبابدار // کمد سفید // چراغ سیاه // صندلی گردان // میز کناری مرمر سیاه // کف آینه بزرگ // قاب عکس هنری مدرن

خوب، اینجاست! نظر شما در مورد تم آرت دکو من چیست؟! باید بگویم که جمع آوری این برای من فوق العاده سرگرم کننده بود و به نظر اتاقی از یکی از آن هتل های بوتیک است.

من عاشق پیدا ، وسایلی بودم که معمولاً برای اتاق خواب انتخاب نمی کردم. خوب است که عضلات طراحی خود را کمی خم کنم. نمی دانم طراحان داخلی سنتی چگونه این کار را می کنند!

یک چیز دیگر…

نحوه پوشاندن تابلو برق

من هنوز باید راه حلی برای پنهان ، این تابلوی برق که روی دیوار کنار تخت است پیدا کنم. دقیقاً بالای میز خواب خواهد بود، بنابراین من به راهی برای پنهان ، آن نیاز دارم. هنر همیشه یک راه خوب و آسان برای پوشاندن چنین چیزی است، اما من می‌خواهم قبل از اینکه به پدرم بگویم ماشه را روی هر چیزی بکشد، بقیه قطعات را در اتاق بیاورم. اگر ایده خلاقانه دیگری برای این ترسناک دارید به من اطلاع دهید.

و بعد از؟

فضای حمام خالی

در اینجا نگاهی به حمام متصل به این اتاق خواب مهمان می اندازیم. زیبا و بازسازی شده است، اما فاقد شخصیت است. در حال حاضر، این یک جعبه بزرگ سفید است. وقتی با پدرم طراحی اتاق خواب مهمان را انجام دادم، برای هماهنگی شروع به طراحی حمام می کنم. من در اینجا یک کاغذ دیواری تزئینی با اشکال هندسی برجسته را تصور می کنم، اما خواهیم دید که به کجا می رسد …

منبع: https://thediyplaybook.com/reader-sos-art-deco-bedroom/

Crop hoodie • love is an inside job.