جداول از مجموعه Firma توسط HBF

نمایشگاه دیزین: طراح تراویس کلیفتون در مجموعه میزهای چند منظوره خود برای برند مبلمان HBF از شکل میزهای یکپارچهسازی با سیستمعامل دهه 1960 الهام گرفت.

مجموعه Firma شامل هفت جدول در مجموعه ای از مقیاس های مناسب برای طیف وسیعی از کاربردها است. هر یک از طرح‌ها ویژگی‌های متمایزی دارند، از جمله یک تاپ عریض که توسط پایه‌های به همان اندازه پهن که در هر انتها قرار گرفته‌اند پشتیبانی می‌شود، شبیه به میزهای پارسونز در دهه 1960.

میزهای چوبی از مجموعه Firma توسط HBFمیزهای چوبی از مجموعه Firma توسط HBF
هفت تابلو این مجموعه را تشکیل می دهند

میزهای کناری، قهوه و کنسول به گونه ای طراحی شده اند که به طور یکپارچه با اتاق نشیمن و قسمت های نشیمن ادغام شوند و طراحی بی انتها و کم اهمیتی دارند.

میزهای کنفرانس بزرگتر، ارتفاع پیشخوان، ارتفاع میله و میزهای سازگار با ADA، میزهای قابل دسترس را برای افراد با هر توانایی و نیاز فراهم می کنند و با روشنایی داخلی و پریزهای برق برای بهبود بهره وری در دسترس هستند.

میزهای سفید از مجموعه Firma توسط HBFمیزهای سفید از مجموعه Firma توسط HBF
میزها از طراحی اواسط قرن الهام گرفته شده اند

همه میزها بادوام هستند و می‌توان آنها را برای استفاده در محیط‌های کاری، موسسات آموزشی، فضاهای مختلط و مکان‌های مهمان‌نوازی و سایر کاربردهای داخلی مشخص کرد.

میزها در مجموعه‌ای از روکش‌های چوبی موجود هستند، در حالی که رویه‌ها شیشه‌ای یا ترازو هستند. تمامی قطعات ساخت آمریکا می باشد.

تولید – محصول: نقاشی هایی از مجموعه Firma
تعیین کنید: تراویس کلیفتون
نام تجاری: HBF
مخاطب: (ایمیل محافظت شده)

نمایشگاه دیزین

نمایشگاه Dezeen فضای مقرون به صرفه ای را برای برندها فراهم می کند تا محصولات جدید را عرضه کنند و طراحان و پروژه های خود را در معرض دید مخاطبان جهانی Dezeen قرار دهند. برای جزئیات بیشتر ایمیل بزنید (ایمیل محافظت شده).

نمایشگاه Dezeen نمونه ای از محتوای مشارکتی در Dezeen است. در اینجا درباره محتوای مشارکت بیشتر بیاموزید.

منبع: https://www.dezeen.com/2024/02/07/firma-collection-tables-hbf-dezeen-showroom/

  برچسب های هدیه کریسمس قابل چاپ رایگان
What is a tiktok carousel ?. Lost in the wild ? ultimate survival tips to navigate the unknown.