بیشتر آشپزی کریسمس 2023

این مقاله ممکن است حاوی پیوندهای وابسته باشد.

بالاخره به گوشه دکوراسیون کریسمس می رسم و خط پایان در چشم است. من اتاق غذاخوری را با سطل، زیور آلات، گلدسته و روبان پوشانده ام و از آن به عنوان یک قسمت آماده سازی برای بقیه دکورها استفاده می کنم. کم کم از تزئینات استفاده می کنم و اتاق غذاخوری تمیزتر می شود. من می خواهم هر چیزی را که باقی مانده است کنار بگذارم و میز ناهارخوری را زیبا کنم. اما ابتدا، اینجا گوشه آشپزخانه کوچکی است که برای فصل لباس پوشیدم…

با همه چیزهای زیبایی که در آشپزخانه اتفاق می افتد، این قفسه چوبی عتیقه از Dreamy Whites مورد علاقه است. قطعات ماریا همیشه یک ولخرجی هستند، اما آنها همچنین برخی از با ارزش ترین قطعات من هستند. این یکی از آن کارهای تکمیلی منحصر به فرد است که این فضا را تبدیل به معدن می کند. من همچنین همیشه می خواستم جایی برای نمایش مجموعه قالب های سنگ آهنی عتیقه ام داشته باشم و این قطعه عالی است. و می دانستم که می خواهم آن را برای کریسمس تزئین کنم.

حلقه‌ای از جوراب‌های کوتاه از Penny & Ivy را در امتداد قفسه بالایی آویزان کردم، شاخه‌های سبز مصنوعی و پرتقال‌های خشک را مرتب کردم و یک شمع LED در بالا اضافه کردم. شاخه های سبزه مصنوعی در واقع بخشی از گلدسته کاج نورفولک هستند که من آن را تشریح کردم. حلقه‌ها از رشته‌هایی ساخته شده‌اند که در یک نگهدارنده پلاستیکی قرار داده شده‌اند، بنابراین من به سادگی رشته‌ها را از گلدست جدا کردم تا در قفسه‌ها استفاده کنم، در گلدسته‌های دیگر نگهداری کنم و غیره.

  ایده های هدیه برای روز ولنتاین

شمع ها همان شمع هایی هستند که هفته گذشته در مورد آنها صحبت کردم و بسیار واقعی به نظر می رسند. من حتی بیشتر خریدم تا در اتاق غذاخوری و اطراف خانه استفاده کنم. آنها هنگام غروب بسیار به اتاق ها اضافه می کنند، به خصوص که هوا خیلی زود تاریک می شود. این یک درخشش زیبا و نور محیطی بدون نگرانی از شعله واقعی است. من یک طرفدار هستم.

ما تقریبا خرید هدایا و آماده ، وسایل برای روز کریسمس را تمام کرده ایم و، باید اعتراف کنم، من برای کاهش سرعت که با تعطیلات همراه است آماده هستم. من واقعاً از بودن در لباس خواب، عدم توجه زیاد به ساعت، تماشای فیلم در وسط روز، حلقه زدن با کتاب، یا رفتن مخفیانه به کلاس هنر یا بازی در دفترم لذت می برم. زمانی که همه خوشحال هستند، طرحی را ترسیم کنید. . این فقط یک زمان عالی است که هر سال منتظر آن هستم…

منبع: https://missmustardseed.com/more-of-the-christmas-kitchen-2023/

Shipping policy – blue rock.