ایده های هدیه برای روز ولنتاین

اعتراف: سلام، اسم من اشلی است و قلبم خوب است. {ببینید آنجا چه کردم؟} من هستم برای همیشه یک رمانتیک ناامید

برای شروع فکر می کنم در تیپ شخصیتی من نوشته شده است. آیا می دانستید که Enneagram 4s ​​به عنوان رمانتیک شناخته می شوند؟ {من اخیراً دوباره Meyer’s Briggs را گرفتم و یک INFP گرفتم، که اساساً روش دیگری برای گفتن یونیکورن است که او باید دنبال کند. بله، من نتایج مثبت را انتخاب می کنم.} من یک ایده آلیست هستم. من نمی توانم کاری انجام دهم. این که با افسانه کوچک ناقص خودم ازدواج کردم کمکی نمی کند. عاشقانه نمرده است. و نه، متاسف نیستم. من می دانم که مردم احساس متفاوتی دارند، اما من را در اینجا تحمل کنید.

وقتی مردم فهمیدند که من یک معتاد واقعی فیلم های جنایی و ترسناک هستم، نگاه های جانبی وحشتناکی را به خود جلب کرد. اما این احتمالاً کسی را که دوستش دارم شگفت زده نخواهد کرد. من احتمالاً روز ولنتاین را بلافاصله بعد از هالووین دوست دارم، که به معنای a طرح. من عاشق کمدی‌های عاشقانه، گل‌ها و راهروهای بازاری تارگت هستم، مانند یک فروشگاه هنری خوب یا روزی که آنها وسایل مدرسه را تحویل می‌دهند. شاید تمام این چیزها من را به یاد روزهای گذشته Hello Kitty + Lisa Frank بیاندازد، بنابراین در نهایت طراح درونی من در مورد استروئیدها را خشنود می کند. من طرفدار همه چیزهای تجاری رنگارنگ و شیرینی هستم که با آن عرضه می شود. بنابراین فکر کردم که چند هدیه کوچک در طیف گسترده ای از قیمت ها جمع آوری کنم، چه برای یکی از عزیزان، شریک زندگی، دوستان، بچه ها، خودتان یا کسی که به تازگی ملاقات کرده اید… فکر می کنم… ممکن است چیزهای شگفت انگیزی در اینجا پیدا کنید!

  in her survivor era

ایده های هدیه برای روز ولنتاین!
{Pssst…اخطار اجباری: برخی از اینها ممکن است حاوی پیوندهای وابسته برای تغذیه اعتیاد به جستجوی من باشند. از درک شما متشکرم.} 1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6 / 7 / 8 / 9 / 10 / 11 / 12 + 12 / 13 / 14 / 15 / 16 / 17 / 18 / 19 / 20 / 21 / 22 / 23 / 24 / 25/26/27

بنابراین اگر چیز جالبی پیدا کردید به ما اطلاع دهید… شخصاً چشمم به این ژاکت های قلبی است. شما هرگز نمی توانید بیش از حد داشته باشید، می دانید. یک روز الهام بخش داشته باشید!





منبع: https://www.thehandmadehome.net/valentines-gift-ideas/

Create a simple but effective all purpose cleaning paste by mixing equal parts baking soda and water. By having it ask me for more information, i can identify the missing pieces and craft a winning pitch.