درخواست ماندگار دونالد جاد دیبد

اتاق نشیمن آشپزخانه اجاره ای مارجوری شیرین راکلند مین

ما مدت ها از طرفداران دونالد جاد بودیم، مخصوصاً تختخواب مینیمالیستی او، که اخیراً در فضای داخلی، از جمله نسخه های DIY مشاهده کرده ایم.

تخت‌خواب‌های اصلی دونالد جاد در حراج می‌توانند تا 20000 دلار به فروش برسند. موارد جدید، ساخته شده توسط جف جیمیسون، صنعتگر قدیمی هنرمند ساکن کالیفرنیا، را نیز می توان از جاد مبلمان سفارش داد. این هفته، به افتخار شماره In Bed خود، 11 مکان الهام گرفته از جاد را برای استراحت، نشستن، خوابیدن و خواندن دوباره مرور می کنیم:

چند وقت پیش از کنار Malgorzata Bany و North Lo 12 از Tycjan Knut گذشتیم
در بالا: چندی پیش به اجاره Malgorzata Bany و Tycjan Knut در شمال لندن رفتیم (به مساحت 1000 فوت مربع با بودجه: اتاق زیر شیروانی یک هنرمند در شمال لندن را ببینید) و تخت خواب آنها را تحسین کردیم. مبل از پایه یک مبل تختخواب شو ساخته شده است، چیزی عمومی که توسط خواهر Tycjan به صورت آنلاین خریداری شده است. مالگورزاتا فوم سفارشی سفارش داد و آن را با پنبه اردکی ضخیم که خودش دوخته بود پوشاند. جعبه الهام گرفته شده از دونالد جاد از تخته چندلای توس پوشیده شده با موم چوب سفید برفی Osmo ساخته شده است.
جذابیت ماندگار پرتره 7 تختخوابی دونالد جاد
عکس بالا: آن استفنسون و لوری اسکاکو، صاحبان A Chic Fixer-Upper on Fire Island، Budget Edition، تخت خواب خود را از طراح بروکلین، کورین گیلبرت خریداری کردند.
جذابیت ماندگار پرتره 7 تختخوابی دونالد جاد
در بالا: تیم پشت ویلا لنا در توسکانی یک چیدمان صندلی به سبک دونالد جاد در کاج ایجاد کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر، ویلا لنا را بررسی کنید: یک مرکز خلاقانه (و هتل) جدید در توسکانی.

منبع: https://www.remodelista.com/posts/roundup-donald-judd-sofas-made-plywood/

  گالری کارگاه نجار مبلمان مدرنیستی برزیل را به نمایش می گذارد
Unleash your creativity and embrace the healing power of joy in our joyful creations corner. در صورت برنده شدن، پول به طور خودکار به حساب بازی شما واریز خواهد شد.