سوپ پیاز فرانسوی – یک ، زیبا

سوپ پیاز فرانسوی یک سوپ کلاسیک مطلق است. اگرچه بسیار ساده است، اما بسیار غنی و خوش طعم است. طرز تهیه این سوپ پیاز فرانسوی آسان است و شما را آرام می کند.

من معتقدم که منشأ سوپ پیاز فرانسوی در فرانسه است و اگرچه منشأ آن معمولاً پذیرفته شده است، برخی منابع نشان می‌دهند که در واقع خیلی زودتر در امپراتوری روم بوده است. این دستور پخت به پنج پیاز نیاز دارد و در حالی که من این تعداد پیاز را برش می دهم، نمی توانم به جولیا چایلد (با بازی مریل استریپ) فکر نکنم که در کلاس آشپزی فرانسوی خود در فیلم پیاز را خرد می کند. جولی و جولیا. بنابراین، برای من، این انجمن فرانسوی است. من خیلی بافرهنگم

مربوط: اگر به سوپ سبزیجات علاقه دارید، باید ، قارچ، بهترین سوپ نخود فرنگی یا سوپ کدو حلوایی را امتحان کنید.

عناصر

  • پیاز – زرد و سفید
  • سیر
  • کره
  • شراب سفید – چیزی خشک مانند Chardonnay
  • آرد همه منظوره
  • آویشن
  • برگ بو
  • آب گوشت ،
  • نمک و فلفل

برای روی این سوپ، یک باگت، روغن زیتون و پنیر مانند گرویر یا چدار سفید نیز میل کنید.

جهت ها

پیازها را ریز خرد کنید. در یک قابلمه بزرگ، کره را با روغن زیتون روی حرارت متوسط ​​آب کنید. فقط با کمی نمک و فلفل مزه دار کنید. پیازها را اضافه کنید و هر از گاهی هم بزنید تا خوب کاراملی شود. این حدود 45 دقیقه تا یک ساعت طول می کشد، زیرا واقعاً راهی برای کارامل ، پیازها با عجله وجود ندارد. و ارزشش را دارد، تا حد زیادی این چیزی است که به این سوپ طعم می دهد.

  دست ساز روز شنبه

پس از اینکه پیازها تقریباً شیرین شد، آرد بپاشید و روی آن را بپوشانید. سپس شراب و آبگوشت را در آن بریزید. آویشن و برگ بو را اضافه کنید. روی حرارت ملایم را بپوشانید و 20 دقیقه دیگر بجوشانید.

باگت کبابی و پنیری را آماده کنید. نان را به ورقه های نازک برش دهید و هر طرف را با کمی روغن زیتون بمالید. آنها را روی یک ورقه پخت بچینید. هر کدام را با یک لایه نازک پنیر رنده شده بپوشانید. در دمای 400 درجه فارنهایت به مدت 8 تا 10 دقیقه بپزید. لبه ها باید برشته به نظر برسند و پنیر باید آب شود و شروع به حباب زدن کند.

برگ بو و شاخه های آویشن را از سوپ خارج کنید. مزه کنید و در صورت لزوم با نمک و فلفل بیشتری مزه دار کنید. هنگام سرو سوپ، نان باگت سوخاری را روی آن اضافه کنید.

نکاتی برای ساخت

  • سوپ پیاز فرانسوی را می توانید در ظرف در بسته در یخچال حداقل به مدت 5 روز نگهداری کنید. دوباره روی اجاق گاز یا مایکروویو گرم کنید. زمانی که قصد سرو سوپ را دارید، نان نان تست و نان باگت را آماده کنید.
  • من دوست دارم در این دستور از سه پیاز زرد و دو پیاز سفید (شیرین) استفاده کنم، اما اگر این مقدار است، می توانید از انواع دیگر پیاز استفاده کنید. فقط توصیه می کنم از چند نوع مختلف استفاده کنید تا عطر و طعم این سوپ کمی جذاب تر شود.
  • حفظ بافت آبگوشت با پیازهای کاراملی شده بخشی از این دستور پخت سنتی است، اما اگر بافت آن را دوست ندارید، می توانید سوپ را قبل از سرو در مخلوط کن یا دستی پوره کنید و روی آن نان تست کنید.
  27 کابینت قوس دار خیره کننده برای ذخیره سازی و نمایش 2024

سوپ و سالاد، نظر شما چیست؟

برای چاپ

دستور غذا را دریافت کنیددستور غذا را دریافت کنید
دستور غذا را دریافت کنید

بازده 4

آماده سازی ده دقایق

پختن 1 ساعت 5 دقایق

جمع 1 ساعت 15 دقایق

دستورالعمل ها

  • پیازها را ریز خرد کنید. در یک قابلمه بزرگ، کره را با روغن زیتون روی حرارت متوسط ​​آب کنید. فقط با کمی نمک و فلفل مزه دار کنید.

  • پیازها را اضافه کنید و هر از گاهی هم بزنید تا خوب کاراملی شود. این حدود 45 دقیقه تا یک ساعت طول می کشد، زیرا واقعاً راهی برای کارامل ، پیازها با عجله وجود ندارد. و ارزشش را دارد، تا حد زیادی این چیزی است که به این سوپ طعم می دهد.

  • پس از اینکه پیازها تقریباً شیرین شد، آرد بپاشید و روی آن را بپوشانید.

  • سپس شراب و آبگوشت را در آن بریزید. آویشن و برگ بو را اضافه کنید.

  • روی حرارت ملایم را بپوشانید و 20 دقیقه دیگر بجوشانید.

  • باگت کبابی و پنیری را آماده کنید. نان را به ورقه های نازک برش دهید و هر طرف را با کمی روغن زیتون بمالید. آنها را روی یک ورقه پخت بچینید. هر کدام را با یک لایه نازک پنیر رنده شده بپوشانید. در دمای 400 درجه فارنهایت به مدت 8 تا 10 دقیقه بپزید. لبه ها باید برشته به نظر برسند و پنیر باید آب شود و شروع به حباب زدن کند.

  • برگ بو و شاخه های آویشن را از سوپ خارج کنید. مزه کنید و در صورت لزوم با نمک و فلفل بیشتری مزه دار کنید.

  • هنگام سرو سوپ، نان باگت سوخاری را روی آن اضافه کنید.

ملاحظات

من Chardonnay را برای شراب دوست دارم، اما هر شراب سفید خشک (نه شیرین) این کار را انجام می دهد.
سوپ پیاز فرانسوی را می توانید در ظرف در بسته در یخچال حداقل به مدت 5 روز نگهداری کنید. دوباره روی اجاق گاز یا مایکروویو گرم کنید. زمانی که قصد سرو سوپ را دارید، نان نان تست و نان باگت را آماده کنید.
من دوست دارم در این دستور از سه پیاز زرد و دو پیاز سفید (شیرین) استفاده کنم، اما اگر این مقدار است، می توانید از انواع دیگر پیاز استفاده کنید. فقط توصیه می کنم از چند نوع مختلف استفاده کنید تا عطر و طعم این سوپ کمی جذاب تر شود.
حفظ بافت آبگوشت با پیازهای کاراملی شده بخشی از این دستور پخت سنتی است، اما اگر بافت آن را دوست ندارید، می توانید سوپ را قبل از سرو در مخلوط کن یا مخلوط کن دستی پوره کنید و روی نان تست را روی آن قرار دهید.

تغذیه

مصرف تغذیه ای

سوپ پیاز فرانسوی

مقدار در هر وعده

٪ ارزش روزانه*

*درصد ارزش روزانه بر اساس یک رژیم غذایی 2000 کالری است.

توجه: برای راحتی شما، تغذیه به طور خودکار با استفاده از Spoonacular محاسبه می شود. در صورت لزوم، توصیه می کنیم از محاسبات تغذیه ای خود استفاده کنید.

منبع: https://abeautifulmess.com/french-onion-soup/

Offernet delivers 2 finalists in the assegai awards 2023 : excellence beyond vanity metrics stuff4. Stabilire il prezzo di base di un dipinto ?.