چگونه اسباب بازی های کودکان را پاکسازی، تمیز و مرتب کنیم

کریسمس خوبی را با هم گذراندیم و فرزندانمان هدایای فوق العاده ای از دوستان و خانواده دریافت کردند. با این حال، هنگامی که درخت قطع شد و وسایل جدید کنار گذاشته شدند، متوجه شدیم خانه ما پر از اسباب بازی است. به نظر می رسید همه کابینت ها و کمدها پر از وسایل بود!

ما تمام تلاش خود را می کنیم تا در صورت امکان، اینجا را کاهش دهیم. نه فین و نه من به خوبی از پس آشفتگی بر نمی آییم، بنابراین در مرتب ، و تمیز ، هر زمان که می توانیم بسیار خوب هستیم. اما اسباب بازی های کودکان نمایانگر سطح جدیدی از هرج و مرج بود. از آنجایی که بچه‌ها در تعطیلات در خانه بودند، انجام یک پاکسازی مناسب اسباب‌بازی با آن‌ها بیدار و همیشه در حال حاضر دشوار بود. یکی از بهترین نکات من برای این مقاله؟ سعی نکنید این کار را با فرزندان خود انجام دهید. ها!

بنابراین ما یک “تاریخ” در تقویم برای شب سال نو قرار می دهیم.

شب عاشقانه سال نو ما

کمد زیرزمین ما قبل از تمیز ، اسباب بازی های بچه ها

نوشیدنی‌های مورد علاقه‌مان را با هم مخلوط کردیم (برای فین، شامپاین برای من)، برنامه تلویزیونی قدیمی مورد علاقه‌مان را اجرا کردیم (چگونه مادرت را ملاقات کردم) و مشغول کار روی یک جلسه بی نظمی بزرگ از اسباب بازی های بچه ها شدم. من به تنهایی با چالش سازماندهی ژانویه خود مقابله کردم، اما این کار به اندازه‌ای مهم بود که بتوانم به تنهایی با آن مقابله کنم. بعلاوه، فین در مورد پاکسازی می‌تواند بسیار بی‌رحم باشد، بنابراین به او نیاز داشتم که به من فشار بیاورد تا چند برش بزرگ در راهروی اسباب‌بازی ایجاد کنم.

همه چیز را بردارید

چگونه اسباب بازی های بچه هایمان را پاک کردیم

ابتدا همه اسباب بازی های خانه را پیدا کردیم و همه را به اتاق نشیمن خود آوردیم. ما به اتاق بچه ها یورش بردیم، سطل های پلاستیکی را از زیرزمین آوردیم و حتی برای این کار اسباب بازی های تصادفی را از ماشینمان برداشتیم. حدود 20 دقیقه طول کشید تا همه چیز در یک مکان جمع شود و از دیدن توده عظیم در اتاق نشیمن خود شوکه شدیم.

وقتی اسباب‌بازی‌ها در تمام خانه‌تان پراکنده می‌شوند، متوجه نمی‌شوید که واقعاً چند اسباب‌بازی دارید. این یک چشم باز ، و یک ضربه به لب بود. ما قول دادیم حداقل از شر 40 درصد اسباب بازی های این اتاق خلاص شویم.

قدم زدن نور در میان پاکسازی

وقتی اسباب بازی های کودکان را پاکسازی می کنید کمک های مالی کنید

با همه چیز در یک مکان، ما یک قدم زدن “سبک” در فضای نشیمن انجام دادیم و هر وسیله یا اسباب بازی کوچکی را که می‌دانستیم نگه نمی‌داریم را حذف کردیم.

  Mes meilleurs conseils pour concevoir un espace du début à la fin

برای ما، این به معنای اسباب‌بازی‌هایی بود که قطعات آنها گم شده بود، اسباب‌بازی‌های شکسته، و وسایلی که برای کودکان بسیار کوچک در نظر گرفته شده بود. خانواده ما با روری و الیس کامل است، بنابراین دیگر نمی‌خواهیم اسباب‌بازی‌های کودک را در دست بگیریم. اینها به راحتی حذف می شدند و به انبوه اهدا اضافه می شدند.

موارد مشابه را گروه بندی کنید

برای پاکسازی راحت تر، همه کامیون ها را در یک مکان جمع کنید

پس از بررسی هایمان، موارد مشابه را با هم گروه بندی کردیم و دسته بندی های گسترده ای از اسباب بازی ها ایجاد کردیم. همه کامیون ها به یک منطقه رفتند، پازل ها به گوشه ای دیگر از اتاق، لوازم صنایع دستی روی میز و موارد دیگر. این به ما کمک کرد تا تعداد زیادی از موارد را در یک دسته مشاهده کنیم. بچه های ما عاشق انجام پازل هستند، اما آیا آنها به 50 پازل نیاز دارند؟ من اینطور فکر نمی کنم. و الیس کامیون های خود را دوست دارد، اما آیا او به سه کامیون بازیافت جداگانه نیاز دارد؟ خیر

گروه بندی بر اساس نوع اسباب بازی ایده خوبی است اگر وقتی به مرحله پاکسازی فرآیند می رسید احساس گیر کرده اید. وقتی می بینید که پنج نفر دیگر در بال ها هستند، جدا شدن از چیزها بسیار آسان تر است.

اسباب بازی های باز در مقابل اسباب بازی های بسته

اسباب بازی های بسته یا اسباب بازی های باز

ما ترکیبی از اسباب بازی های باز و بسته در خانه خود داریم. تفاوت این دو در اینجاست…

اسباب بازی های باز = اسباب بازی هایی که بازی خلاق، فیزیکی یا تخیلی را ترویج می کنند. برای ما، توپ، بلوک، لگو، کاشی مگنا، و لوازم صنایع دستی است.

اسباب‌بازی‌های بسته = اسباب‌بازی‌هایی که عملکردی دارند که می‌توان آن را تکمیل کرد یا تسلط یافت. برای ما، این شامل پازل، اسباب‌بازی‌های نوزادی است که کودکان آن‌ها را کامل کرده‌اند و به آنها مسلط شده‌اند، اسباب‌بازی‌های موسیقی و بازی‌های رومیزی.

در طول پاکسازی، احتمال بیشتری داشتیم که اسباب‌بازی‌های با انتها باز نگهداری کنیم، زیرا معمولاً ماندگاری بیشتری دارند. بچه‌های ما با کاشی‌های مگنای مورد علاقه‌شان انواع چیزها را می‌سازند، بنابراین همیشه از پاکسازی اسباب‌بازی جان سالم به در می‌برند. پازلی که ده ها بار بر آن مسلط شده اند، احتمال بیشتری دارد که داده شود.

کمک های مالی زیادی انجام دهید

برای اهدا انبوهی درست کنید

ما در نهایت چند انبوه برای تقدیم ساختیم. ابتدا، ما انبوهی از کمک‌های مالی را برای فروشگاه محلی صرفه‌جویی کردیم. بعد، اسباب بازی های خانه گراما را جمع آوری کردیم. مادرم همیشه دوست دارد وقتی بچه ها می آیند چند چیز جدید داشته باشد، بنابراین من چند چیز را برای او پس انداز می کنم. در نهایت، من یک توده بزرگ برای مدرسه بچه هایمان درست کردم. معلمان عاشق خرید اسباب بازی های جدید هستند و همیشه نمی توانند چیزهایی بخرند. وقتی پازل‌ها و اسباب‌بازی‌های جدید را در شرایط خوبی برای مرکز می‌گذاریم، همیشه بسیار سپاسگزار هستند.

همچنین مکان بسیار خوبی برای اهدای اسباب‌بازی‌هایی بود که بچه‌هایم بزرگ شده یا خیلی پیر شده بودند. کوچکترین کلاس ها اکنون می توانند این اسباب بازی های باکیفیت را داشته باشند و من را خوشحال می کند که بدانم در مدرسه خیلی بیشتر از کمدمان با آنها بازی خواهیم کرد!

  دستور العمل Queso - یک آشفتگی زیبا

شب “سرگرمی” ما

برای پاک ، اسباب‌بازی‌ها، همه چیز را در خانه‌مان مرور کنیم

سه ساعت طول کشید تا تمام اسباب‌بازی‌های خانه‌مان را مرور کنیم و توانستیم حداقل ۴۰ درصد آن‌ها را از بین ببریم! این یک راه عالی برای گذراندن شب سال نو بود.ما توانستیم روز اول ژانویه را با خانه ای سبک تر شروع کنیم و بچه ها برای یک روز سرگرم کننده بازی به راحتی به اسباب بازی های خود دسترسی داشتند.

بله، روند بی نظمی گاهی بسیار زیاد بود، اما ما تمام تلاش خود را کردیم تا آن را سرگرم کنیم و این قطعا کمک کرد!

کنسول اتاق نشیمن خود را مرتب کنید

چگونه اسباب بازی ها را شلوغ و مرتب کنیم

پس این همه کجا رفت؟ وقتی کیسه‌های اهدایی از خانه خارج شد، مشغول سازماندهی کنسول تلویزیون اتاق نشیمن شدیم. اگرچه در زیرزمین اتاق بازی داریم، اما بچه ها بیشتر وقت خود را در اتاق نشیمن کوچک ما به بازی می گذرانند. ما دوست داریم اسباب بازی ها را در این کابینت نگهداری کنیم تا به راحتی به آنها برسند.

بهترین نکات من برای سازماندهی اسباب بازی های کودکان

در گذشته اسباب بازی های زیادی را در این کنسول قرار داده ام. با گذشت زمان، متوجه شدم که محدود ، تعداد اسباب بازی ها در اتاق خانواده بهترین راه حل است. بچه ها به راحتی می توانند آنچه را که نیاز دارند بگیرند و تمیز ، آن بسیار آسان تر است!

برای اسباب بازی های کوچک از سطل های شفاف استفاده کنید

برای اسباب بازی های کوچک، ما دوست داریم از سطل های شفافی استفاده کنیم که بچه ها بتوانند به راحتی آن ها را بگیرند. سپس تعداد انگشت شماری آیتم را از هر دسته انتخاب می کنم: یک یا دو کامیون، چند پازل، تعداد انگشت شماری کتاب و موارد دیگر. با محدود ، مقدار موجود، کودکان می توانند عمیق تر با اسباب بازی های موجود بازی کنند.

کمد زیرزمین ما بقیه را نگه می دارد

کمد زیرزمین ما پس از سازماندهی چند اسباب بازی

سپس کمد زیرزمین بقیه اسباب بازی های ما را در خود جای می دهد. ما از این منطقه بازی اختصاصی در تعطیلات آخر هفته استفاده می کنیم، اما در طول هفته فین اینجا کار می کند. این کمد بازی‌های رومیزی ما، بازی‌های رومیزی کودکان، ذخیره‌سازی لگو، ماشین‌های اسباب‌بازی و موارد دیگر را در خود جای می‌دهد. ما این قطعه ذخیره سازی باز را مستقیماً به کمد اضافه کردیم تا بچه ها بتوانند به راحتی به آنچه نیاز دارند دسترسی پیدا کنند. این یک افزودنی عالی به فضای کمد بوده است.

از سیستم چرخش اسباب بازی استفاده کنید

بهترین نکات من برای سازماندهی اسباب بازی ها

از آنجایی که ما اسباب بازی های اضافی را در زیرزمین خود نگه می داریم، اسباب بازی ها را با اسباب بازی هایی که در اتاق نشیمن نگهداری می شوند می چرخانیم. هر دو هفته یا بیشتر، پازل‌های کنسول تلویزیون را با دو پازل جدید از زیرزمین عوض می‌کنم. یا کامیون یا بازی های رومیزی را عوض می کنم. این چیزها را تازه نگه می دارد و به بچه های من اجازه می دهد با هر چیزی که دارند بازی کنند.

بچه ها چه گفتند؟

وسایل را در مکانی با دسترسی آسان نگهداری کنید

الیس تنها دو سال دارد، بنابراین او حتی متوجه نبود تعداد زیادی اسباب بازی نیست. ما به روری برنامه خود را برای اسباب بازی ها گفتیم و او سوار شد. حتی از او خواستیم که از اتاقش برود و اقلامی را که می‌خواست در انبوه‌های اهدا بگذارد انتخاب کند. او چند حیوان عروسکی گرفت و آنها را در توده های ما انداخت. ما به او توضیح دادیم که این اسباب بازی ها باعث خوشحالی دیگر بچه ها می شود و او نیز با آن موافقت کرد. البته، ما همه اسباب‌بازی‌های مورد علاقه آنها را نگه داشتیم، بنابراین آنها از روند بی‌نظمی ما اذیت نشدند.

  Mes meilleurs conseils pour désencombrer votre maison

همچنین سرگرم کننده است زیرا بسیاری از اسباب بازی های قدیمی آنها اکنون در کلاس های درس در مدرسه هستند. من روری را دیدم که به کودک پیش دبستانی دیگری نشان می دهد که چگونه از بازی حافظه ای که ما به کلاسش دادیم استفاده کند. دیدن اسباب بازی های ما در خارج از چهاردیواری ما بسیار جالب بود.

یکی از بزرگترین چالش های فرزندپروری

یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های فرزندپروری، دور نگه داشتن اسباب‌بازی‌ها و به هم ریختگی‌ها است.

به هم ریختگی اسباب‌بازی‌ها سخت است و ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا از آن دوری کنیم، اما حتی ما هم در تلاشیم! برای تولد دوم الیس، ما به طور خاص “بدون هدیه، لطفا” را در دعوت نامه قرار دادیم، اما هر فرد هنوز با یک هدیه برای پسر تولد آمده است. برای کریسمس هم همینطور. ما به پدربزرگ ها و مادربزرگ ها چند مورد کوچک از لیست آرزوهای بچه ها دادیم و آنها با هدایای کریسمس زیاده روی کردند.

در صورت امکان، خانواده‌مان را تشویق می‌کنیم تا تجربیاتی را برای کودکان فراهم کنند (مانند پرداخت هزینه عضویت در موزه کودکان) یا به صندوق 529 کالج خود کمک کنند. و پسرعموهایش و این بهترین هدیه تاریخ بود! از این به بعد قصد دارم تا حد امکان این نوع کادوها را برای تولد و اعیاد تبلیغ کنم!

لوازم سازمان اسباب بازی مورد علاقه من

استفاده از کیف برای سازماندهی قطعات پازل

یکی از راه حل های مورد علاقه ما برای نگهداری اسباب بازی های با تکه های زیاد، کیسه های زیپ دار یا کیسه های لباسشویی است. ما قطعات پازل را در این کیسه های زیپی قرار می دهیم و بهترین راه برای نگهداری آنهاست! این کیسه های لباسشویی بزرگتر برای پازل های بسیار بزرگ مناسب هستند. حتی می توانید تصویر روی جعبه را برش دهید و آن را داخل آن بکشید. این همچنین برای لوازم هنری به خوبی کار می کند. ما کیسه های جداگانه ای برای مداد رنگی، مداد رنگی، نشانگر و موارد دیگر داریم.

در اینجا چند سطل و ظروف اضافی برای نگهداری اسباب بازی ها و سازماندهی اتاق بازی استفاده می کنیم.

راه حل های ذخیره سازی مورد علاقه من برای سازماندهی اسباب بازی ها

سبد طناب // ظرف بزرگ شفاف // کیسه زیپ // کیسه های لباسشویی // سطل های پاک // قفسه کتاب مکعب

احساس خوبی داشته باشید!

چگونه اسباب بازی ها را در خانه خود مرتب کنید

بسیار شگفت انگیز بود که حجم اسباب بازی ها را در خانه ما کاهش دهیم. و باید بگویم، زمانی که اسباب‌بازی‌های کمتری برای انتخاب وجود داشته باشد، بازی ، بسیار آسان‌تر است. خانه ما کمتر به هم ریخته است و بچه ها عمیق تر با اسباب بازی هایی که در اختیارشان قرار می گیرد بازی می کنند. آیا این یک سنت جدید سال نو برای من و فین خواهد بود؟ خواهیم دید…

بهترین نکات من برای سازماندهی اسباب بازی ها

منبع: https://thediyplaybook.com/how-to-organize-toys/

Crop hoodie • spread love.