برترین‌ها 2023: گلدان‌های طبیعی دست‌بافت شما را وادار می‌کنند یک کاردستی دوران کودکی را دوباره ببینید

کیت کیلموری_31

به احتمال زیاد، تقریباً همه کسانی که این مقاله را می خوانند، یک گلدان دستبافت ساخته اند، چه در دوران کودکی و چه همراه با کودک. این کاردستی ساده هم مراقبه و هم سرگرم کننده است. اما برای من، همیشه شرم آور است که کیت معمولی دارای پارچه های مصنوعی در رنگ هایی است که اغلب با رنگ های زیبا حاشیه دارند.

خوشبختانه، طبقه جدیدی از صنعتگران، این هنر دوران کودکی را برای بزرگسالانی که به طراحی فکر می کنند و از محیط زیست آگاه هستند، ارتقا داده اند. ساخته شده از پارچه های طبیعی یا بازیافتی رنگ شده با دست، نه تنها زیباتر هستند، بلکه برای سیاره نیز بهتر هستند. آنها به من الهام دادند که دوباره از گلدان دستباف بازدید کنم و می توانند همین کار را برای شما انجام دهند.

از آخرین کتاب ما، remodelista، خانه کم تاثیر، اینها خلاقیت های من هستند، 12
بالا: گزیده ای از آخرین کتاب ما، Remodelista، خانه کم تاثیر، در اینجا خلاقیت های من هستند که از تی شرت های بازیافتی ساخته شده اند که من آنها را به صورت نوار برش داده ام.

کیت کیلمورای هنرمند نساجی ساکن اوجای به دنبال «اختراع مجدد handloo 13 است.
عکس بالا: هنرمند نساجی ساکن اوجای، کیت کیل موری، به دنبال «اختراع مجدد آثار دستباف برای دوران مدرن» است. کار او با الهام از طبیعت، از پارچه های رنگ شده با دست ساخته شده است. گلدان های کیت در همه رنگ ها موجود است. قیمت ها از 22 دلار شروع می شود و بافت های گران تر کاملاً پیچیده و اغلب منحصر به فرد هستند. این ظرف کتانی، زردآلو و زنگار بخشی از مجموعه Wave IV آن است. 50 دلار

ساخته شده از ژرسه 100٪ ارگانیک، دست ساز Chanin Alabama l 14
بالا: ساخته شده از ژروت 100٪ ارگانیک، قابلمه نخی دستبافت آلاباما چانین به اندازه کافی سخاوتمندانه است که می تواند به عنوان یک سنگ ریزه دوبل باشد. 58 دلار

منبع: https://www.remodelista.com/posts/eco-friendly-hand-woven-potholders/

  مای تای - یک آشفتگی زیبا
The magic of multiple layers in the winter blanket comparison :. In questo periodo ci fu un incremento della lavorazione bronzea degli.