خرچنگ شاد (اولین کتاب کودکان ما!)

ببین اونجا چیکار کردم؟ گفتم اول از همه. 😉 اما در واقع، اکنون که خرچنگ شاد در حالی که صحبت می کنیم روی صفحات کاغذی نوشته، مصور و چاپ می شود (AAAHHH!)، من واقعاً می خواهم برای ایجاد کتاب شماره 2 انگیزه داشته باشم (و کوین!)!

باور کنید یا نه، بخش مورد علاقه من در فرآیند کار با هنرمند (گای وولک) روی تصویرسازی بود. من همیشه فکر می‌کردم وقتی بچه بودم می‌خواهم کاریکاتوریست شوم، و هنوز هم به همه چیزهای هنری علاقه دارم، بنابراین دیدن داستان (واقعی) ما به این شکل، قلبم را خوشحال کرد. استیونسون نیز واقعاً وارد آن شد. پس از انتشار کتاب (12 اکتبر)، پست دیگری درباره همه چیزهای کوچکی که او پیشنهاد کرد و در واقع به کتاب (یا خارج از آن) راه یافتند، به اشتراک خواهم گذاشت. او چنین بچه خلاقی است!

خرچنگ شاد اکنون برای پیش خرید در آمازون در دسترس است (این کتاب در ماه اکتبر در کتابفروشی های دیگر خرده فروشان نیز در دسترس خواهد بود) و ما در حال فکر ، به ایده های سرگرم کننده، هدیه/بازاریابی برای هفته ای که منتشر می شود، هستیم. برخی از این موارد شامل صفحات رنگ آمیزی رایگان و قابل دانلود، لیست پخش عالی برای رفتن به ساحل، و یک کیف ساحلی زیبا پر از خوراکی های تابستانی مورد علاقه ما است. همچنین قصد داریم هفته ای که منتشر می شود در اینستاگرام چت کنیم و داستان را به صورت زنده بخوانیم!

هرگز تصور نمی کردم که سفر ما به ساحل (اواسط مارس 2020) نه تنها نشانه شروع یک سال بسیار عجیب و دشوار باشد، بلکه ما را با خرچنگی آشنا کند که زندگی ما را برای همیشه تغییر دهد!!

  همه صندلی ها را به من بده

که به من یادآوری می‌کند، اگر کنجکاو هستید که چه چیزی داخل جلد است، این کتاب در مورد چیست:

Happy یک خرچنگ کوچک ماجراجو است که وقتی مادر و پسری در تعطیلات ساحلی صدف بزرگ و دست نخورده او را کشف می‌کنند، ناگهان جهانش زیر و رو می‌شود (به معنای واقعی کلمه!). پس از تصمیم گیری برای نگه داشتن پوسته به عنوان یادگاری، پسر به طور غیرمنتظره ای احساس می کند خرچنگ در حال حرکت در داخل است و ناگهان با تصمیمی روبرو می شود: آن را به خانه ببرید یا بگذارید برود. دلسوزی او برای خرچنگ و تصمیم متفکرانه او برای رها ، آن به آرامی اهمیت از خودگذشتگی را به خوانندگان یادآوری می کند و نشان می دهد که چگونه محیط، روابط و تجربیات ما به میزان زیادی در شادی ما نقش دارند.

The Happy Crab بر اساس یک داستان واقعی است که توسط کوین، لیلا و پسرشان استیونسون تجربه شده است، و شما می توانید ویدیویی از پوسته و خرچنگ واقعی را در اینجا ببینید. TheLetteredCottage.net/TheHappyCrab.

پیشاپیش از اینکه با ما جشن گرفتید سپاسگزاریم! زمانی که نسخه ای در دست داشته باشم به روز رسانی دیگری را به اشتراک خواهم گذاشت. ما منتظر آنها در چاپخانه در ماه سپتامبر هستیم. (Squeeeee!) استیونسون بسیار هیجان زده است که امسال یکی از آن ها را با صدای بلند برای کلاس خود بخواند، و باید بگویم، این قطعاً به عنوان یکی از محبوب ترین تجربیات من در تاریخ ثبت خواهد شد!

در اینجا یک هفته خوب است!

لیلا

منبع: https://theletteredcottage.net/the-happy-crab-our-first-childrens-book/

  buyer beware: flipper white
Premium sweatshirt • love is an inside job. Manotobet casino | best slot and live games. کتاب شیمی مواد غذایی.