حرکت می کنیم! – کلبه نامه دار

سقیفه!

در صورتی که در اینستاگرام فالو نمی کنیدما خونه مون رو هفته پیش فروختیم و در یک مزرعه قرارداد داریم!!! AAAHHH! ما خیلی هیجان زده ایم!!!! خانه (یک مستعمره آجری قدیمی با 5 اتاق خواب و 5 حمام) در 5 هکتار زیبا قرار دارد و من نمی توانم صبر کنم تا در پایان ماه اوت شروع به سفارشی ، مکان کنم!

یکی از دلایل اصلی ما نقل مکان کردیم (علاوه بر این که یک اتاق خواب و دو دفتر خانه را از دست دادیم) این بود که کوین، بچه ها و من واقعا من می خواستم در یک محیط روستایی تر زندگی کنم (مرغ، گل و ، – خدای من!) و کتی واقعاً می خواست به شهر نزدیک تر باشد. (ما در حال حاضر تقریباً 20 دقیقه دورتر زندگی می کنیم (از طریق بزرگراه) و کتی یک زن 85 ساله بسیار فعال است!) مطمئن نبودم که چیزی را که به دنبالش بودیم پیدا کنیم یا نه (منظورم تایید مزرعه است). نزدیک تر در شهر؟)، اما باور کنید یا نه، مزرعه درست نشسته است که در محدوده شهر، و همه همسایگان آینده ما نیز 5 هکتار دارند، بنابراین قطعاً بسیار روستایی به نظر می رسد.

من مشتاقانه منتظر هستم تا به محض بسته شدن محل در ماه آینده، تور الکترونیکی کامل را به شما ارائه دهم! اولین زمینه ای که ما در حال بهبود هستیم، مجموعه خانواده است. مساحت آن تقریباً 600 فوت مربع است و از سه اتاق مجزا تشکیل شده است: یک اتاق خواب (که شامل فضای کافی برای دو صندلی مانند الان است)، یک آشپزخانه (بزرگتر از کتی فعلی) و یک حمام و حمام با فضای خالی صفر. دوش برای جیم کتی همچنین یک سالن جداگانه برای مطالعه و خیاطی خواهد داشت. اوه، و او اخیراً شعرهای واقعاً زیبایی می‌نوشت!

  no one cares if your house is clean

این خانه استخوان های خوبی دارد (و تعداد زیادی از آنها تقریباً 4700 فوت مربع است!)، اما در 30 سال گذشته به روز نشده است، بنابراین ما قطعاً کارمان را انجام داده ایم. در اینجا نگاهی به چمنزار در پشت است:

من دارم بنابراین بسیاری از ایده ها پین شده، ذخیره شده و در پوشه ها قرار داده شده است، اما آنچه که من مشتاقانه منتظر آن هستم اکثر شرق به منظره گوش دهید و به معماری (کلاسیک) خانه ها احترام بگذارید. این یک طرف کاملاً “انگلیسی” دارد (یا زمانی که دستم را بگیرم چنین خواهد شد – هه!) و رفتن به آنجا با من روده لبخند زدن، ترسیم خاطرات و تزریق ظرافت و سادگی، امیدوارم جایی برای زندگی ایجاد کنم که نه تنها به شما اجازه بیان چقدر دوست داریم زندگی کنیماما بازتاب می دهد ما کی هستیم.

و اگرچه روند تغییر شکل ممکن است چندین سال طول بکشد، من احساس می کنم مدت زیادی طول نمی کشد تا خانه طنین واقعاً خاصی پیدا کند. زیرا، صادقانه بگویم، او قبلاً یکی را دارد. فقط چیزی در مورد آن وجود دارد، و من نمی توانم صبر کنم تا به زودی شما را نشان دهم!

امیدوارم هفته خوبی داشته باشید، خوانندگان همکار. اگر به من نیاز دارید، احتمالاً در اطراف محله می دوم و جعبه های متحرک را جمع آوری می کنم! واییییییییییییییییییییییییییی!

لیلا

منبع: https://theletteredcottage.net/were-moving/

Drinking apple cider vinegar every morning : unlock longevity. بایگانی‌های اسباب بازی سگ پت اوکی petok.