نحوه آویزان ، دیوار گالری راه پله (نکات برتر من)

چند هفته پیش آخرین پروژه خود را به اشتراک گذاشتم: افزودن یک دیوار گالری پلکانی به دیوارهای زیرزمین. این پروژه ای است که تمام سال را به تعویق انداختم زیرا مرا ترسانده بود. نمی دانستم چگونه بینش خود را زنده کنم. با این حال، زمانی که شروع به جمع آوری تمام آثار هنری، قاب ها و عکس ها کردم، انگیزه ای برای انجام این پروژه در من شد. به علاوه، می‌دانستم که راه پله‌های زیرزمین مکان مناسبی برای سرگرمی کمی با آن است.

طرحی برای دیوار گالری جمع آوری کنید

خوشحالم که اعلام کنم دیوار گالری پلکان من رسما به پایان رسیده است! و امروز قصد دارم شما را از طریق فرآیند آویزان ، تمام این قطعات روی دیوار سفید راهنمایی کنم.

در حال حاضر، من در زندگی ام دیوارهای گالری زیادی آویزان کرده ام، اما آویزان ، یکی از آنها بر روی یک دیوار راه پله بزرگ مانند این چالش های خاص خود را دارد. اما نگران نباشید، من همه چیز را مرحله به مرحله برای شما توضیح می دهم تا شما هم بتوانید به راحتی همه چیز را آویزان کنید!

لوازم دیواری گالری

لوازم آویزان ، دیوار گالری راهرو

در اینجا چیزی است که می خواهید برای این پروژه DIY در دسترس داشته باشید.

دیوار خود را اندازه بگیرید

یک برنامه بازی برای آویزان ، دیوار گالری من بسازید

ابتدا دیوار خود را اندازه بگیرید. نردبان و نردبانم را گرفتم و به سمت پله رفتم.

من تمام دیوار را از بالا به پایین اندازه گرفتم و آن اندازه ها را یادداشت کردم. بعد، فضایی را که می‌خواستم دیوار گالری پلکان پوشش دهد، تعیین کردم. می دانستم که باید حداقل چند اینچ از دیوارهای کناری و چند فوت از سقف و کف فاصله داشته باشد.

از نوار نقاش روی زمین استفاده کنید

برای تعیین چیدمان دیوارهای گالری خود از نوار نقاش روی زمین استفاده کنید

وقتی ایده خوبی از فضایی که می‌خواستم بپوشانم به دست آوردم، آن اندازه‌ها را با استفاده از نوار نقاش به زمین ترجمه کردم. هنگامی که می خواهید تعداد زیادی قاب و آثار هنری را آویزان کنید، این بسیار مفید است. به جای آویزان ، و ایجاد تعداد زیادی سوراخ غیر ضروری در دیوارهای خود، با یک برنامه آماده باشید!

نوار این نقاش به من کمک کرد تا بفهمم آیا قاب‌ها و آثار هنری کافی برای پر ، کل دیوار پله دارم یا خیر. من در این مرحله چند قاب خالی داشتم که به من اجازه داد چند قطعه دیگر را به مجموعه هنری خود اضافه کنم.

طرح دیوار گالری راه پله خود را تعیین کنید

تعیین چیدمان کامل دیوار گالری

سپس این موضوع یافتن بهترین چیدمان برای ایجاد ظاهری منسجم بود. کمی موسیقی گذاشتم و از تنظیم و تنظیم مجدد لذت بردم. در اینجا چند نکته وجود دارد که باید در حین حرکت به خاطر بسپارید.

  • قاب ها را 2 تا 3 اینچ از هم فاصله دهید. در ادامه، همه چیز از هم گسیخته به نظر می رسد.
  • رنگ قاب را مخلوط کردم و از مشکی، چوب و طلایی استفاده کردم. مطمئن شدم که آنها را در سراسر دیوار گالری توزیع کردم.
  • اگر در حال ساخت یک دیوار گالری جمع‌آوری‌شده هستید (مثل من)، حتماً مواردی را که نشان می‌دهید تغییر دهید. من نمی خواستم قاب هایی با اندازه، رنگ یا آثار هنری مشابه در کنار هم داشته باشم.
  • برای ایجاد یک فضای التقاطی، من از “غیر قاب” در پیکربندی خود استفاده کردم (قلم نوتردام و علامت شامپاین)، بنابراین مطمئن شدم که آنها را در کل مجموعه خود توزیع کردم.
  • در یک دیوار بزرگ مانند این، اندازه قاب مهم است. من فریم های بزرگتر حداقل 8×10 و بزرگتر را انتخاب کردم. این قطعات بزرگتر در سراسر شبکه پراکنده شدند.
  Brenac & Gonzalez & Associés آپارتمان‌هایی را برای دهکده ورزشکاران ایجاد می‌کند

آن را روی کاغذ انتقال دهید

طرح دیوار گالری را به کاغذ خود منتقل کنید

وقتی به طرحی رسیدم که دوست داشتم، با گوشیم از آن عکس گرفتم و سپس مقداری کاغذ رزین بیرون آوردم. آن را برش دادم و با چسب به زمین چسباندم تا با طرح نوار نقاشم مطابقت داشته باشد. سپس قاب ها را به کاغذ اضافه کردم.

در حالی که همه چیز در فضای مناسب قرار داشت، با استفاده از یک مداد، طرح کلی هر تصویر را ترسیم کردم. سپس محل تکیه گاه های قاب را مستقیماً روی کاغذ مشخص کردم. این تضمین می کند که ناخن های خود را در جای مناسب قرار دهید. خیلی ساده‌تر است که این را روی کاغذ بیاوریم تا اینکه وقتی به دیوار می‌رسد بفهمی!’

من برای تمام قاب عکس ها قالب کاغذی درست می کردم. آنها را به صورت جداگانه برش دادم، سپس کاغذ را روی دیوار چیدم. یک الگوی کاغذی بزرگ نتایج بهتری به من داده است و ساده ترین راه برای ایجاد یک دیوار گالری زیبا است.

کاغذ را به دیوار اضافه کنید (و تراز کنید)

کاغذ را به دیوار آویزان کنید

ما تقریباً در قسمت آویزان هستیم، قول بده! در حالی که کاغذم کاملاً علامت گذاری شده بود، آن را با استفاده از نوار نقاش بیشتر روی دیوار بزرگ آویزان کردم. سطحم را گرفتم و مطمئن شدم که صاف و قلاب شده است.

شروع به آویزان شدن در آنجا!

شروع به آویزان ، دیوار گالری خود روی کاغذ کنید

در حالی که مدل من در جای خود بود، بالاخره زمان شروع به حلق آویز ، رسید! از گوشه سمت راست بالا شروع کردم و همانطور که می رفتم میخ هایی را به دیوار کوبیدم. من دوست دارم یکی یکی بروم تا مطمئن شوم همه چیز به خوبی پیش می رود. این همچنین تضمین می کند که هیچ فریمی خیلی از مدل من منحرف نمی شود.

کاغذ را بردارید

شروع به آویزان ، دیوار گالری خود کنید

وقتی همه چیز سر جای خود قرار گرفت، هر قاب و قطعه هنری را حذف کردم تا بتوانم کاغذ را از روی دیوار جدا کنم. سپس هر فریم را آویزان کردم تا همه چیز در جای خود باشد.

  if you give a house a renovation

همچنین از موم موزه و نوار فرمان استفاده کنید

در حالی که برخی از قطعات من فقط با دو میخ محکم شده بودند، برخی دیگر نیاز به تقویت بیشتری داشتند. از آنجایی که اینجا یک ایستگاه پرترافیک است و بچه‌ها از این پله‌ها بالا و پایین می‌روند، من نمی‌خواهم چیزی تصادفی بیفتد. بنابراین، من دو تا از لوازم مورد علاقه ام را برداشتم.

شما واقعاً نمی توانید یک دیوار گالری را بدون Command Strips آویزان کنید. اینها زمانی مفید هستند که یک قاب فقط یک قلاب در پشت داشته باشد و شما به آن نیاز دارید که صاف و چسبیده به دیوار باشد. من همیشه این جعبه با اندازه های مختلف را در دست دارم. اگر نمی خواهید سوراخ های میخ را روی دیوار خود سوراخ کنید، Command Strips نیز می تواند کمک کند.

سپس موم موزه نجات دهنده است. آن‌ها از آن در موزه‌ها استفاده می‌کنند تا اشیای شکستنی مانند چینی، آثار هنری و مجسمه‌ها را جابجا نکنند. یک تکه کوچک بردارید، آن را بین انگشتان خود بچرخانید و زیر قاب قرار دهید. من دوست دارم آن را در گوشه های پایین قرار دهم تا قاب تکان نخورد. پس از خشک شدن، قاب را مانند جادو در جای خود نگه می دارد! همچنین به دیوارهای شما آسیب نمی رساند و اگر می خواهید چیزها را در خط تنظیم کنید، می توان آن را خراش داد.

خوب، با نوک آویزان کافی است. بیایید دیوار گالری پلکان جدید من را ببینیم!

دیوار گالری پلکان جدید من

بیا گالری دیوار راه پله جدید من را در زیرزمین ما بررسی کنید
دیوار گالری پلکان جدید من
بیا دیوار گالری پلکان جدید من را در زیرزمین ما ببین

این خیلی سرگرم کننده نیست؟! من عاشق انواع قاب ها، آثار هنری و آیتم های خاص هستم. هر قطعه در اینجا معنای خاصی برای من و خانواده ما دارد. بچه ها وقتی برای اولین بار دیوار گالری جدید را دیدند بسیار هیجان زده شدند، به خصوص قاب های مختلف با آثار هنری خود را به نمایش گذاشته!

به دیوار گالری زیرزمین ما نگاهی بیندازید

این ظاهر التقاطی اولین چیزی است که با باز ، درب زیرزمین از بالای پله ها می بینید. این بهترین راه برای پذیرایی از مردم در طبقه پایین است.

تمام قطعات مورد علاقه من

بنر کنجکاو بمان

می‌دانستم که می‌خواهم هم قاب‌ها و هم سایر اقلام در همه اندازه‌ها را به نمایش بگذارم. ما چند هفته پیش با بچه ها (بامزه ترین فروشگاه کودکان در ساوتپورت) از مینی واندر بازدید کردیم و من بخش پرچم اردوگاه آنها را دیدم. وقتی این بنر “کنجکاو بمان” را دیدم، می دانستم که این قطعه بزرگ برای فضای دیوار عالی است. این جمله ای است که من می خواهم فرزندانم هنگام بازی و تفریح ​​اینجا به خاطر داشته باشند!

تصاویر پولاروید در قاب مشکی

هر بار که خانواده ما دور هم جمع می شوند، دوربین اینستاکس را کنار می گذارم و بچه ها با دختر عموهایشان عکس می گیرند. ما در این زمان ها بهترین عکس ها را دریافت می کنیم.

قاب عکس های پولاروید را برای لمس شخصی به دیوار گالری خود قاب کنید

به کاسه خمیر چوبی بزرگم که پر از عکس بود نگاه کردم و تصمیم گرفتم برخی از موارد دلخواهم را در یک شبکه قاب کنم. این عکس های خانوادگی باعث لبخند من می شود و این یک قسمت سرگرم کننده از دیوار گالری است.

  استودیوی NAAW جزئیات دوران شوروی را در فضای داخلی رستوران آلماتی آشکار می کند
قاب عکس استریپ غرفه عکس

من همچنین برخی از عکس های غرفه عکس خانوادگی خود را در قاب طلایی مورد علاقه ام قاب کردم. این یک لمس شخصی اضافه می کند و من دوست دارم که چگونه فرش سفید ضخیم کل ظاهر را بهبود می بخشد.

پانل Ma Presse برای شامپاین

این علامت “برای شامپاین فشار دهید” همیشه سرگرم کننده است. صداش اومد ولی باید درستش کنم! بچه ها این را دوست خواهند داشت.

قاب هایی برای تغییر آثار کودکان

بعد، قسمت مورد علاقه بچه های من از دیوار گالری پلکان ما: این قاب ها برای نمایش هنرشان. آنها از جلو باز می شوند و می توانید ده ها اثر هنری را مستقیماً در قاب ذخیره کنید.

دیوار گالری راه پله جدید ما

من یکی را به صورت عمودی و دیگری را به صورت افقی آویزان کردم تا همیشه جایی برای خلاقیت هایی که آنها به خانه می آورند داشته باشم.

نامه ای از Grama در قاب بزرگ مشکی

این قاب بزرگ احتمالاً قطعه مورد علاقه من در کل دیوار گالری است. این نامه دست نویس مادربزرگم است. او داستان های زیادی از دوران کودکی خود نوشت و این یکی درباره کریسمس بسیار خاص است که در آن یک پرتقال در جوراب خود دریافت کرد. گرفتن یک پرتقال واقعاً کار بزرگی بود و او آن را برای چند روز با خود حمل کرد و آن را گرامی داشت، قبل از اینکه بالاخره آن را بخورد. هر بار که از کنارش می گذرم باعث می شود لبخند بزنم!

این قطعه در اصل در قاب مشکی مورد علاقه من با تشک سفید ضخیم همراه بود. با این حال، در نهایت بیش از حد سفید به نظر می رسد که توسط عکس های رنگی احاطه شده است. من در نهایت این فرش ضخیم رنگ “آبی عتیقه” را دریافت کردم. اگر به تشک های جدید برای قاب نیاز دارید، این شرکت را به شدت توصیه می کنم. آنها کار برجسته ای انجام دادند و به صرفه بود!

پرنسس Aurora Vintage Print

قسمت مورد علاقه روری از مجموعه، چاپ پرنسس آرورا در بالا است. یکی از دوستان چند سال پیش این چاپ قدیمی را به من داد، زیرا می دانست که دخترمان، آرورا، ممکن است روزی آن را دوست داشته باشد. در کمد دفتر من بود و من خیلی هیجان زده بودم که آن را قطع کنم. روری بلافاصله متوجه آن شد!

دیوار گالری راه پله – منابع

دیوار گالری راه پله جدید ما
دیوار گالری پلکان جدید من

من عاشق دیوار گالری بزرگمان هستم

دیوار گالری راه پله جدید ما در خانه ما

من همیشه می گویم که دیوار گالری یک راه عالی برای اضافه ، شخصیت و سرگرمی به خانه شما است. این یکی قطعا به آن می رسد. هر بار که این عکس های خانوادگی و آثار هنری خاص را می بینم لبخند می زنم. و بهترین؟ من هنوز جا برای قاب های بیشتر دارم. من احساس می کنم این یک کار مداوم در حال پیشرفت خواهد بود!

الهام بیشتر از دیوار گالری

منبع: https://thediyplaybook.com/stairway-gallery-wall/

Search – blue rock.