خرگوش های کوچک شلوغ – کلبه حروف

صبح بخیر! چطوری دوست خواننده؟

زنبورهای کوچولو از آخرین باری که وبلاگ نویسی کردم، ما خیلی شلوغ بودیم. یا باید بگم خرگوش کوچولو شلوغ؟ من و کوین خانواده‌ای از آنها را کشف کردیم که در انبار فلزی ما و اطراف آن زندگی می‌کنند و این تابستان برای همه ما شادی زیادی به ارمغان آورده‌اند!

اسمش را شبدر گذاشتیم. 🍀

آیا او دوست داشتنی نیست؟ مادر و خواهر و برادرهایش همیشه هر وقت مرا می دیدند دنبالم می آمدند، اما کلاور همیشه کنجکاو بود. مادرم به من گفت درست قبل از غروب مراقب آنها باشم، زیرا در آن زمان است که خرگوش ها معمولاً بیشتر فعال هستند و البته نمی توانم به شما بگویم که چند بار آنها را پیدا کرده ام. انبار و خانه درست قبل از غروب آفتاب!

«تنها خروج از خانه و دیدن درختان سیاه و آهک در مقابل خانه ما پاسخی را در من برمی انگیزد که فقط می توانم آن را به عنوان یک آه عصبی توصیف کنم: واکنشی نامرئی و بی صدا در مغز، هم برای تسکین و هم شفابخش. -اما میچل

یکی دیگر از نکات برجسته تابستان جستجو برای کریستال های کوارتز، تورمالین و بریل های آکوامارین در معدن هوگ در لا گرانژ، جورجیا. وای! چه روش سرگرم کننده ای (غیر مرتبط با فناوری) برای گذراندن روز! اگر مایلید نکات و ترفندهایی را در مقاله بعدی من بشنوید، به من اطلاع دهید. اکنون که ما حرفه ای هستیم، خوشحالم که آنها را به اشتراک می گذارم. 😉

اینها را در آب سرد خیس کرده اند کلاه هوایی قطب شمال واقعا روز را نجات داد!

من و استیونسون نیز از خلق ، با آنها لذت بردیم خاک رس مدل سازی از آخرین پیام من پس از دیدن شخصی که در یوتیوب یک فروشگاه کوچک از سبک ترسناک Venus Flytrap ایجاد کرد، تصمیم گرفت که می‌خواهد آن را نیز امتحان کند و همه ما از اولین ساخته‌های او بسیار تحت تأثیر قرار گرفتیم:

  ایده های تزئین کابین برای ایجاد یک طراحی اتاق خواب دنج

ما آنها را “مدل ساز” می نامیم. آن را دریافت کنید؟ خمیر بازی + هیولا؟ 😉

در قسمت بازسازی، میزهای کتی را تمام کردیم! آقای کارسون لوله کش نیز آن را نصب کرد جاری بودن، شير آبحذف و ماشین ظرفشویی.

سینک زیبا نیست؟ همچنین دارای یک تخته برش است که کاملاً جا می شود تا بتوانید همه چیز را بشویید، خرد کنید و داخل آبکش بریزید. چنین شیک پوش دستی! ما تصمیم گرفتیم با ترکیبی از فلزات مختلف در آشپزخانه او (برنج کهنه، فولاد ضد زنگ، مشکی و مس) برویم تا حسی واقعاً دنج به آن بدهیم و او دوست دارد که چگونه همه چیز با هم ترکیب شود!

ما هنوز باید آن قفسه بالا و آن کمدها را تمام کنیم

و برای درست ، همه چیز بیشتر عملکردی، برایان نجار توانست بیاید و به ما در نصب آن کمک کند مایکروویو بالاتر از محدوده همچنین:

مایکروویو کیتی در انباری اش در سراسر اتاق نگهداری می شد، اما پس از مدتی استفاده از آن، تصمیم گرفت که ترجیح می دهد آن را روی اجاق گاز بگذارد. این یک راه حل ساده بود و من جعبه و قفسه ساده بالا را طراحی کردم تا آن فضا را پر کرده و مکان دیگری برای تزئین ایجاد کنم.

او را هم دوست دارد اجاق گاز و به این فکر افتاد که ظروف آشپزخانه چند دهه ای خود را با مجموعه ای جدید ارتقا دهد قابلمه و تابه

ما تابه ها را زیر کابینت های بالایی آویزان می کنیم تا دسترسی به آنها آسان باشد و تابه ها در یکی از کابینت های پایینی قرار می گیرند. در اینجا یک نمای نزدیک از پرده من برای یکی از آنها اصلاح کردم:

  بررسی پنل خورشیدی Sunrun - تجربه ما (مزایا + معایب)

از همان پرده ها روی پنجره بالای سینک و برای دور زدن میز آن طرف آشپزخانه استفاده کردم.

این به من یادآوری می کند که اضافه کنم که ما بلافاصله پس از نقل مکان و BOY پنجره را نصب کردیم، چه تفاوتی از نظر نور طبیعی در این فضا ایجاد می کند! دیدن کتی که پشت سینک ایستاده بسیار سرگرم کننده است، و حالا که او نور دیواری بسیار کوچک قطع است، آنها یک گزینه خوب در شب دارند، زمانی که نمی خواهند همه هزینه های اضافی را داشته باشند.

و من خوشحالم که گزارش کنم کابینت پایه ای که عمو کوین من ساخته بود یک تکه شد و وقتی آن را کنار هم گذاشتیم مانند یک دستکش جا افتاد. ما تصمیم گرفتیم آن را بدون در نگه داریم، زیرا محفظه های باز بسیار جذاب به نظر می رسند و یک در جلوی راه را می گرفت.

ما (بدیهی است) هنوز کارهایی برای انجام داریم (تمام ، قفسه بالا، نصب لگد پا، نصب کابینت ها و پیشخوان ها در سمت چپ اجاق گاز، نصب تاج و قالب های پایه و غیره)، اما MAN اینها را ساخته است. اضافه شده های اخیر یک تفاوت بزرگ!

________________________________

در سایر اخبار (در حال حاضر)، کتاب من در ماه نوامبر منتشر شد و من خوشحالم که گزارش بدهم که در هفته های منتهی به پرتاب با هیچ علائم فیزیکی مرموز روبرو نشده ام! 😅 (اگر متوجه نشدید به چه معناست، پست آخر من را ببینید. 😉)

به مردم گفتم این کار عشق است و کار شرعی، رحم کن چون…لعنت! نوشتن مقاله ها و تصمیم گیری های بسیار (دائمی!) قطعا یکی از سخت ترین کارهایی بود که تا به حال به انجام آن تشویق شده ام. اما چه هدیه ای است که بتوانی اینگونه رشد کنی! و من خیلی خوشحالم که بالاخره جایی برای همه نقل قول هایی که در تمام این سال ها جمع آوری کرده ام پیدا کردم! من با یکی پایان می‌دهم که در کتاب گنجانده نشده است، اما در اینجا بسیار منطقی است:

یک چیز مسلم است، ما با هم جفت بودیم. با چیزهای مشترک ما مرتبط است، خانه، طبیعت، هنر، کتاب، کنجکاوی، سرسختی، شوخ طبعی، همدلی و مهربانی قلب را اضافه می کنم. – شعبه سوزان

آخر هفته خوبی داشته باشی دوست من مشتاقانه منتظر دیدار شما در بخش نظرات هستم!
لیلا

  راهنمای لنگرهای دیواری - چگونه تقریباً هر چیزی را آویزان کنیم

منبع: https://theletteredcottage.net/busy-little-bunnies/

Here’s your guide to hosting the perfect christmas party, even when time is ticking.