نگاه کنید! میزهای کناری را از پروژه بلوتا ما خریداری کنید

Bellota ما با الهام از زبان انگلیسی که در قلب San Clemente واقع شده است، دارای معماری فریبنده، جنگل‌های گرم، و بافت‌های رویایی است. مبلمان تاکیدی در اشکال، رنگ‌های چوبی و بافت‌های مختلف، جذابیت و کارایی را برای هر اتاق به ارمغان می‌آورد. به برخی از موارد دلخواه ما نگاهی بیندازید و از مدل های زیر خرید کنید!

میز کناری آنا

آن را از اینجا بخرید!

میز کناری آنا از صنوبر بازیافتی داگلاس و بلوط بازیافتی ساخته شده است. واقعا ظاهر و حس منحصر به فردی دارد. از اینجا بخرید!.

میز کناری کایلا

آن را از اینجا بخرید!
آن را از اینجا بخرید!

با میز کناری Kayla ظاهری زیبا ایجاد کنید. خطوط کلاسیک و ساختار فلزی آن با هم ترکیب شده و به هر اتاقی سبکی جاودانه و پیچیده می بخشد. ارتفاع قابل تنظیم آن را به یک لوازم جانبی کامل تبدیل می کند. آن را از اینجا بخرید!

میز انتهای روری

آن را از اینجا بخرید!

فضای خود را با میز انتهایی خیره کننده روری متحول کنید! دست ساز از ترکیبی زیبا از مخلوط چوب احیا شده، دارای یک رویه و پایه گرد منحصر به فرد با نی عمودی است. آن را از اینجا بخرید!

میز قهوه خوری و میز کناری روکا

آن را از اینجا بخرید!
آن را از اینجا بخرید!
آن را از اینجا بخرید!

سادگی سنگ با تاریکی رویایی روبرو می شود. ساخته شده از سیمان سیاه تقویت شده با فایبرگلاس و یک قاب فلزی، طرح های عنصری مجموعه Rocca مواد را در مرکز صحنه قرار می دهد. آن را از اینجا بخرید!

میز Tanner برای کسانی که قدردان مینیمالیسم و ​​طراحی صنعتی هستند عالی است. این قطعه منحصر به فرد که با ترکیبی از کشوهای فلزی مات و گردویی ساخته شده است، سبک هر اتاقی را با پاهای منحنی و ظاهری ساده تر جلوه می دهد. آن را از اینجا بخرید!

ما برای چندین پروژه خود قطعات کلیدی را به Becki Owens Living ارائه کرده ایم. کل مجموعه را اکنون در وب سایت ما خریداری کنید و قطعات عالی را برای آوردن گرما و سبک به خانه خود کشف کنید.

  به روز رسانی در مورد بازسازی سوئیت همسر

Xxx
بکی

منبع: https://beckiowens.com/get-the-look-shop-the-accent-tables-from-our-bellota-project/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=get-the-look-shop-the-accent-tables-from-our-bellota-project

Crop hoodie • love is an inside job.