پل‌های معلق هتل‌های کلبه‌ای در مکزیک را به هم متصل می‌کنند

ماریا خوزه گوتیرز، معمار مکزیکی، مجموعه ای از کابین های گرد پوشیده از کاج را روی تاکستانی در مکزیک قرار داد تا به عنوان اجاره تعطیلات با پل های معلق متصل شوند.

Zeuhary Hospedaje Campestre واقع در Valle de Guadalupe در Ensenada در شبه جزیره باجا، دارای یک سالن استراحت اجتماعی و چهار کابین اجاره ای برای تعطیلات است.

کابین گرد با استخر غوطه ورکابین گرد با استخر غوطه ور
بالا: عکس مارتین آسودو. تصویر بالا: کابین ها در باخا کالیفرنیا، مکزیک واقع شده اند. عکس از Jonatan Ruvalcaba Maciel

ماریا خوزه گوتیرز، مدیر استودیوی مکزیکی Arqos Arquitectura Arte Y Diseño، به Dezeen گفت: «فراتر از ایجاد فضاها، هدف ما ایجاد تجربیاتی است که در آن طبیعت و انسان‌ها ادغام می‌شوند و یکدیگر را می‌شناسند».

معماری و طراحی داخلی بر ارتباط و حفظ هماهنگی با محیط متمرکز بود.

اتاق کابیناتاق کابین
اتاق های مرکزی در ساختمان های گرد قرار دارند

در ژوئن 2022 تکمیل شد، 250 متر مربع (2690 فوت مربع) مساحت ساخته شده به پنج سازه 40 متر مربعی (430 فوت مربع) تقسیم شده است که مشرف به منطقه شراب اطراف است.

طبقه اصلی هر کابین به صورت متعامد تقسیم شده و قسمتی را از یک ایوان بیرونی نیمه پوشیده جدا می کند که از طریق یک در شیشه ای کشویی به اتاق خواب منتهی می شود.

حمامحمام
فضای داخلی آنها از یک طرف به حمام تقسیم می شود

فضای داخلی به یک حمام در یک طرف، یک اتاق خواب مرکزی و یک آشپزخانه کوچک که در پشت دیوار سر تخته قرار گرفته است، تقسیم شده است.

در مبلمان و طراحی داخلی از مواد ارگانیک منطقه و نقاط مختلف کشور، رنگ های خاکی و تضاد خاکستری، صنایع دستی، الیاف طبیعی، منسوجات، چوب و سنگ کاری های محلی استفاده کردیم و استعداد و سنت صنایع دستی مکزیکی را شناختیم. استودیو گفت. گفت.

روکش چوکوم روی دیوارهای داخلی بافتی ارگانیک می‌دهد و به خنک نگه داشتن فضای داخلی در تابستان کمک می‌کند، در حالی که روکش بیرونی چوب کاج بازیافتی اجازه می‌دهد تا کابین‌ها هم در زمستان و هم در تابستان عایق حرارتی شوند تا انرژی راندمان بیشتری داشته باشند.

  بازگشت به خانه - کلبه نامه
جکوزی گرد در کابین باغجکوزی گرد در کابین باغ
باغ‌های خصوصی کوچک دارای جکوزی گرد هستند

کابین ها همگی به گونه ای طراحی شده اند که منظره خاصی به سمت شمال یا شرق بدون به خطر انداختن حریم خصوصی سرنشینان داشته باشند.

یک باغ کوچک با درختانی که توسط دیوار خاکستری محافظت شده است، یک چهارم هر طبقه را احاطه کرده است، که توسط یک جکوزی مدفون خصوصی به پایان رسیده است، و توسط یک تراس چوبی به کابین متصل می شود که تخته های آن با تخته های روکش عمودی مطابقت دارد، گویی نما در امتداد دیوار تابیده می شود. و در امتداد زمین

تراس پشت بامتراس پشت بام
عرشه های پشت بام در بالای هر کابین گنجانده شده است

با بالا رفتن از یک پلکان مارپیچ فلزی ظریف با پله های چوبی، پلان گرد تبدیل به یک تراس پشت بام می شود که یک شبکه طنابی مانند یک بانوج تعبیه شده در سقف ایوان نصب شده است.

یک پل چوبی با چرخش آزاد با نرده های طنابی از سقف هر کابین آویزان شده و به سقف قسمت مشترک منتهی می شود و به مهمانان اجازه می دهد در یک مکان مرکزی جمع شوند.

این استودیو می‌گوید: «پلان دایره‌ای کابین‌ها و همچنین فضاهای انتقالی آن‌ها مانند پل‌های معلق، مسیرهای چوبی و راه‌پله‌های مارپیچ، مسیرهای سیال و پویایی ایجاد می‌کنند که به ما امکان می‌دهد با خودمان ارتباط برقرار کنیم و فضای داخلی کودکمان را از طریق بازی و حرکت بیدار کنیم». .

علاوه بر انتخاب موادی که از نظر حرارتی به محیط پاسخ می‌دهند، طراحی با هدف حفظ آب کمی که منطقه کشاورزی دارد، با استفاده مجدد از آب خاکستری برای آبیاری تاکستان‌ها است.

کابین های گردکابین های گرد
Zeuhary Hospedaje Campestre در یک تاکستان واقع شده است

دیگر کابین‌هایی که اخیراً در مکزیک تکمیل شده‌اند عبارتند از یک خانه تخریب‌شده و مجزا برای تماشای چشم‌انداز در جنگلی در نووو لئون توسط S-AR و یک خانه تعطیلات مکعب‌شکل وحشیانه در جنگل کاج در آلفرز توسط لودویگ گودفروی.

  پیاده روی دنج کریسمس + تور سرگرم کننده کریسمس

عکاسی توسط Jonatan Ruvalcaba Maciel است، مگر اینکه غیر از این ذکر شده باشد.


اعتبار پروژه:

معمار: ماریا خوزه گوتیرز
مهندسی و ساخت و ساز: خدمات تخصصی شهری

منبع: https://www.dezeen.com/2024/03/04/suspended-bridges-connect-round-cabin-hotels-in-mexico/

Premium sweatshirt • love is an inside job.