تغییر رنگ پلکان با بودجه

در یک دنیای عالی، من بودجه نامحدودی برای پروژه های بهبود خانه خود دارم و مجبور نیستم بودجه دانشگاه پسرانم را مدیریت کنم. اما صبر کنید، حتی اگر 10000 دلار اضافی داشتم، مطمئن نیستم که آن را برای مثلاً… یک راه پله جدید خرج کنم. من دوست دارم در مورد خانه ام بر اساس بودجه محدود تصمیم بگیرم. من اینگونه بزرگ شدم و راستش راه دیگری برای بودن بلد نیستم. خوشبختانه برای شوهر حسابدار من، به نظر می رسد که ما در این زمینه با هم یکی هستیم.

از زمانی که یادم می آید، یک راه پله سیاه می خواستم. حالا در رویاهای من فلزی، براق و غیر سنتی بود. اما همانطور که گفتم، نمی توانم خرج ، پول برای خرید یک پسر جدید را منطقی بدانم، وقتی دو پسر داریم تا به این فکر کنیم که چه کسی باید دانشگاه را تمام کند و بازنشسته شود. منظورم این است که بلافاصله نه، اما در آینده ای نه چندان دور شروع به دیدن آن خواهم کرد.

بنابراین وقتی می خواستم به بلوط نارنجی پایان دهم، طبیعتاً به نقاشی روی آوردم. من اینترنت را برای نمونه هایی از پله ها و رنگ های مشابه جست و جو کردم زیرا فردی بصری هستم. و با اینکه فقط نقاشی است، نمی‌خواستم دوباره شروع کنم. در زیر می توانید قبل و بعد را مشاهده کنید.

بریم سراغ آموزش زیر…

1. ریل ها و دوک های چوبی را با یک روغن گیر خوب پاک کردم. می توانید از چیزی شبیه به استفاده کنید زپ، مخصوصاً برای سطوح بالایی که انگشتان کثیف می روند. همچنین برای تمیز ، کابینت های چوبی عالی است.

  Casa Josephine: خانه روستایی و B&B ​​یک زوج طراح در ریوجا، اسپانیا

2. بعد از آن یک لایه از پرایمر BIN. من سنباده نزدم و این بهترین قسمت بود.

3. راحت باشید. می‌خواستم مطمئن شوم که همه‌اش سیاه است، بنابراین به صورت مرحله‌ای نقاشی کردم و گورها را کمی سفید گذاشتم.

4. پس از بررسی دقیق، تصمیم گرفتم آن را اجرا کنم. من از شروین ویلیامز بلک ماژیک در ساتن استفاده کردم. دو کت خوب و در برخی مناطق سه کت می گرفت. قبل از افزودن لایه بعدی، حتما اجازه دهید هر لایه سفت شود. این در مورد پرایمر نیز صدق می کند.

من از کنتراست تمام مشکی خوشم آمد چون قرار نبود از نرده استفاده کنم و دیوارهایم سفید بود.

5. بعد، پله های پله. من عمیق تر به آن خواهم رفت مقاله بعدیاما از استفاده پشیمان نیستم لکه ژل گردو روی قدم های من می بینید که این رنگ نارنجی را از بین برد. و از آنجایی که کفپوش اصلی من دارای رنگ های چوبی تیره تر است، کنتراست زیادی وجود نداشت.

پس از آشکار شدن بازسازی راه پله.  مزرعه شهری اثر جنیفر اوبراینپس از آشکار شدن بازسازی راه پله.  مزرعه شهری اثر جنیفر اوبراین
پلکان مشکی رنگ شده توسط جنیفر اوبراین.  جادوی سیاه شروین-ویلیامز.پلکان مشکی رنگ شده توسط جنیفر اوبراین.  جادوی سیاه شروین-ویلیامز.

در کل، این راه پله مرا برد. بین زمان های خشک شدن حدود 5 روز روشن و خاموش می شود. هزینه کل کمتر از 200 دلار بود. من فکر می کنم این یک تغییر خوب برای هزینه و نیروی کار است. من از تصمیم به رنگ مشکی پله هایم بسیار خوشحالم.

آموزش بازسازی پله با قیمت زیر 200 دلار.  مزرعه شهر. آموزش بازسازی پله با <a href=قیمت زیر 200 دلار. مزرعه شهر. ” class=”wp-image-83352″ style=”width:690px;height:auto” srcset=”https://cityfarmhouse.com/wp-content/uploads/2024/03/Staircase-Makeover-With-Paint-For-Under-200-City-Farmhouse-by-Jennifer-OBrien-690×1024.png 690w, https://cityfarmhouse.com/wp-content/uploads/2024/03/Staircase-Makeover-With-Paint-For-Under-200-City-Farmhouse-by-Jennifer-OBrien-202×300.png 202w, https://cityfarmhouse.com/wp-content/uploads/2024/03/Staircase-Makeover-With-Paint-For-Under-200-City-Farmhouse-by-Jennifer-OBrien.png 1032w” sizes=”(max-width: 690px) 100vw, 690px”/>

سوالات خود را در زیر بنویسید روز خوبی داشته باشی دوست من

منبع: https://cityfarmhouse.com/2024/03/painted-staircase-makeover-on-a-budget.html

Allocate specific times in the day for life sciences. Internal advocates can be a powerful addition to your linkedin content strategy.